// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Hot Rush؛ در جستجوی حافظه گم‌شده آنتونیو

بازی موبایل Hot Rush شما را به‌دنیایی آتشین و پر از گدازه می‌برد و باید ماجراجویی‌های آنتونیو را در مسیر بازیابی حافظه‌اش دنبال کنید.

بازی موبایل Hot Rush اثری ارزشمند است که استودیو Wyverin Entertainment آن را در سبک ماجراجویی و در یک دنیای دوبعدی عرضه‌ کرده است. این بازی اندروید تمام المان‌های لازم برای سرگرم‌کردن شما را دارد و هرگز نباید به دید یک اثر ضعیف و بی‌کیفیت به آن نگاه کنید. آنتونیو منتظر شما است تا به وی در زمینه بازیابی حافظه‌اش کمک کنید.

بازی آیفون Hot Rush حول شخصیتی به‌نام آنتونیو جریان دارد و گویا حافظه وی به کلی پاک شده است. او برای بازگرداندن این حافظه باید مراحل سخت و طاقت‌فرسایی را پشت سر بگذارد تا همزمان تکه‌هایی از خاطراتش بازیابی شوند. کار شما در ابتدا ساده‌ به‌نظر می‌رسد، اما کم کم متوجه چالش سخت مراحل بازی خواهید شد و یک تجربه ناب و دست اول را خواهید چشید. این بازی در یک محیط دوبعدی و هشت بیتی عرضه شده است که اتفاقا اخیرا شاهد آثار زیادی در این سبک و سیاق بوده‌ایم. جالب است که این آثار محدود به گرافیک ساده خودشان نشدند و مرزهای داستان سرایی و ارائه یک گیم‌پلی سرگرم‌کننده را جابه‌جا کرده‌اند. همین دلایل کافی است تا سازندگان دیگر هم به‌سراغ خلق چنین آثاری بروند و بازی Hot Rush هم از این قاعده مستثنی نیست.

بازی از دشمنان متنوع زیادی تشکیل شده است و می‌توانید با گولم‌ها، زامبی‌ها و اسکلت‌های ترسناک روبه‌رو شوید. قطعا با یکی از بهترین بازی های اندروید روبه‌رو هستیم و این حقیقت چه در زمینه گیم‌پلی و چه در زمینه گرافیک بازی دیده می‌شود. غارهای گدازه‌ای شرایط سختی را برای پیروزی در هر مرحله ایجاد کرده‌اند و شاید عبور از دشمنان راحت‌ترین کار شما باشد. چالش اصلی در واقع دیواره‌های آتشینی هستند که نباید به آن‌ها برخورد کنید و همزمان حواس‌تان به موانع پویای بازی هم باشد. این روند باعث می‌شود که تمرکز بازیکنان چندین برابر شود و یک چالش درست و حسابی را در پلتفرم موبایل تجربه کنند.

Hot Rush
Hot Rush
Hot Rush

دنیای گدازه‌ای بازی Hot Rush تنها چالش شما نیست و این تنها یکی از چهار دنیایی است که باید با آن روبه‌رو شوید. جنگل‌های ترسناک و عبور از سایه‌هایی که خطر در درون آن‌ها احساس می‌شود، هرکدام چالش‌ها و موانع خاص خودشان را دارند. هزارتوهای پیچیده هم انتظار شما را می‌کشند تا واردشان شوید و راه خود را به سمت بیرون پیدا کنید. دقت داشته باشید که هر سطح از بازی را باید در مدت زمان محدودی به پایان برسانید و تعلل در پیروزی شما خلل ایجاد می‌کند. اگر موفق به رسیدن به خروجی شوید، بخشی از حافظه آنتونیو بازگردانی می‌شود و او سطح مهارت بیش‌تری پیدا می‌کند.

بخش داستانی بازی Hot Rush شگفت‌انگیز است و همراهی با خاطرات آنتونیو هیچ‌گاه حوصله‌سربر نمی‌شود

بازی Hot Rush شامل پوسته‌های اختصاصی جذابی برای شخصیت اصلی بازی است و می‌توانید با بیش از ۲۰ تم، او را ارتقا دهید و سفارشی‌سازی کنید. حالت داستانی بازی روایت شیرین و جذابی از مواجهه آنتونیو با موقعیت خودش است و او خوب می‌داند که چه چیزی را از دست داده است. پس از گذر از حالت داستانی بازی می‌توانید وارد بخش Endless Nightmare شوید و چالشی اساسی را در شهری سوزان دنبال کنید. در این بخش تنها باید جوایزی را که به‌شکل میوه هستند جمع‌آوری کنید و در طول راه از گدازه‌های آتش، سایه‌ها و هیولاها دوری کنید. این بخش تا زمانی که شما شکست نخورده‌اید ادامه دارد و به‌نوعی یک رکوردزنی تمام عیار است.

Hot Rush
Hot Rush
Hot Rush

گیم‌پلی بازی یکی از سخت‌ترین حالات در بین آثار مشابه است و برخلاف ظاهرش بسیار چالش برانگیز است

پیدا کردن راه خروجی در مراحل بازی Hot Rush چالشی هیجان انگیز است و گاهی وارد هزارتویی می‌شوید که شما را وارد حلقه‌های تکرار می‌کند. اگر تمرکز بالایی داشته باشید، موفق به بازگرداندن حافظه آنتونیو خواهید شد و در نهایت حقیقت ماجرا برایش آشکار می‌شود. لول‌بندی‌های مختلف آنتونیو انگیزه لازم را بین بازیکنان ایجاد می‌کند تا ماجراهایش را دنبال کنند و حتی طومار خاطراتی را که بعد از اتمام مراحل نمایش داده می‌شود نیز مطالعه کنند. مراحل ویژه بازی مربوط به حقایقی هستند که فرای خاطرات عمل می‌کنند و به‌نوعی آنتونیو را با یک حقیقت غافلگیر کننده روبه‌رو می‌سازند. این موارد بسیار جذاب هستند و اگر با متون همراهی داشته باشید، برای‌ شما هم غافلگیرکننده خواهند بود. یکی از نکات منفی بازی تبلیغاتی است که مدام نمایش داده می‌شود و گاهی مزاحم تجربه بازی هم است. دکمه‌های کنترلی بازی هم در شرایط مناسبی قرار ندارند و شاید بهتر بود نزدیک‌تر باشند یا اینکه می‌توانستیم توسط جوی‌استیک شبیه‌سازی شده شخصیت بازی را کنترل کنیم.

بازی Hot Rush به‌خوبی ثابت می‌کند که چرا آثار پیکسلی و چندبیتی در پلتفرم موبایل جواب می‌دهند و همواره شاهد آثار شاخصی هستیم. بازی در دنیاهای متفاوتی دنبال می‌شود و حتی بخش داستانی بازی هم نقش بزرگی در آن ایفا می‌کند. شاید گیم‌پلی بازی طوری باشد که تصور وجود یک بخش داستانی برای آن نمی‌رود؛ اما سازندگان بازی خلاقیت خوبی به‌خرج داده‌اند و روحی زنده به این بازی دمیده‌اند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Hot Rush


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده