// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Astral Chronicles تا Sarkwo

این هفته از بازی متفاوت و معمایی Sarkwo گرفته تا دو بازی Finding و Hyper Light Drifter را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته منتهی به مرداد ماه، بازی‌های متعددی عرضه شده‌اند. کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن ماجراجویی، می‌توانند بازی آیفون Hyper Light Drifter را تجربه کنند که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده بود. این در حالی است که اگر علاقه‌مند به بازی‌های آرکید با مکانیزم‌های ساده هستید، بازی Pole Jumper می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در ادامه نگاه مختصری به بازی‌های جدید عرضه شده خواهیم داشت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Always Sunny

Always Sunny: The Gang Goes Mobile

در بازی موبایل Always Sunny: The Gang Goes Mobile، بازیکنان هدایت یک تیم متشکل از خلافکارهای مختلف را برعهده دارند. در اینجا وظیفه دارید تا برای فرانک پول‌شویی کنید. برای موفقیت در این کار هم راه‌های مختلفی برای شما درنظر گرفته شده است.

دانلود بازی Always Sunny: The Gang Goes Mobile

Astral Chronicles

Astral Chronicles

Astral Chronicles یک بازی موبایل نقش آفرینی با حال‌وهوای شرقی است که سبک طراحی فانتزی و نقاشی شکل آن باعث شده است با یک اثر چشم‌نواز روبه‌رو باشیم. در این بازی تمام امید مردم به شما است تا سرنوشت را تغییر دهید، دشمنان را از بین ببرید و یک بار دیگر صلح را به سرزمین Astral Realm برگردانید.

دانلود بازی Astral Chronicles

Chessplode

Chessplode

تیم سازنده Chessplode سعی دارد با استفاده از قوانین شطرنج و قرار دادن آن‌ها درکنار المان‌های منحصربه‌فرد خود، یک تجربه متفاوت و سرگرم کننده از بازی شطرنج را ارائه دهد. در این بازی موبایل بازیکنان می‌توانند مهره‌های حریف را اسیر کنند که باعث وقوع انفجار در ردیف یا ستون مربوطه می‌شود.

دانلود بازی Chessplode

Do Not Feed The Monkeys

Do Not Feed The Monkeys

بازیکنان در بازی Do Not Feed The Monkeys وارد یک باشگاه مراقبت از پستانداران می‌شوند. در این باشگاه میمون‌هایی را می‌بینید که در قفس نگه‌داری می‌شوند و باید به‌درستی و دقت بالا، اطلاعات منتشر شده از آن‌ها را تحلیل کنید. دراین‌میان کارکنانی هستند که سعی دارند مانع از عملکرد خوب شما در باشگاه شوند و باید جلوی آن‌ها را بگیرید.

دانلود بازی Do Not Feed The Monkeys

Dunker.io – Basketball Game

Dunker.io – Basketball Game

Dunker.io – Basketball Game یک بازی آنلاین رقابتی است که در جریان آن پنج بازیکن در یک محیط شبیه‌‌به زمین بسکتبال قرار می‌گیرند. حال باید توپ‌هایی را که در دسترس شما قرار دارند، وارد سبد کنید. هر شخصی که بتواند بیشترین توپ را وارد سبد کند، برنده‌ی مسابقه خواهد بود.

دانلود بازی Dunker.io – Basketball Game

Elune

Elune

اگر علاقه‌مند به بازی‌های نقش‌آفرینی هستید، بازی موبایل Elune می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و دلنشینی را در دسترس شما قرار بدهد. هفت جهان مختلف در خطر هستند و شما در نقش اعضای گروه Elunes وظیفه دارید تا مانع از نابودی آن‌ها شوید و یک بار دیگر، صلح و نظم را به این هفت سرزمین برگردانید.

دانلود بازی Elune

Escape Lala 2

Escape Lala 2

Escape Lala 2 تجربه‌ای قابل قبول از یک بازی موبایل اشاره و کلیک است؛ جایی‌که بازیکنان باید پرنسس گمشده را با حل کردن معماها و پازل‌های داخل بازی پیدا کنند. دومین نسخه از Escape Lala، دارای گیم‌پلی طولانی‌تر نسبت‌به نسخه‌ی قبل است و می‌تواند کاربران را بیش‌ازپیش راضی نگه دارد.

دانلود بازی Escape Lala 2

Finding

Finding

Finding جزو آن دسته از بازی‌هایی است که سعی دارد به‌واسطه داستان و جلوه‌های بصری خود، مخاطبان را سرگرم کند. داستان بازی در مورد پسری است که یک گل مرموز را پیدا می‌کند و در طول ماجراجویی خود، موارد مختلفی را تجربه می‌کند. همچنین ساختار بازی به‌گونه‌ای است که کاربران بازی‌های موبایل با درجه سنی‌های مختلف به‌راحتی می‌توانند آن را تجربه کرده و لذت ببرند.

دانلود بازی Finding

First Summoner

First Summoner

First Summoner هم یکی دیگر از بازی‌های نقش‌آفرینی هفته منتهی به مرداد ماه پلتفرم موبایل است. بازیکنان در این بازی وظیفه دارند تا تیم قهرمان‌های خود را تشکیل دهند و تاریکی و شیاطین را تا آخرین نفر از بین ببرند.

دانلود بازی First Summoner

Garena Speed Drifters

Garena Speed Drifters

اگر علاقه‌مند به بازی‌های ریسینگ با سرعت بالا هستید، Garena Speed Drifters به‌خوبی می‌تواند شما را راضی نگه دارد. Garena Speed Drifters دارای حالت‌های مختلفی برای تجربه است که می‌توانید آن‌ها را درکنار دوستان خود یا سایر بازیکنان جهان بازی تجربه کنید.

دانلود بازی Garena Speed Drifters

Hyper Light Drifter

Hyper Light Drifter

تاریکی و خشونت سراسر جهان را فرا گرفته است و خون‌های ریخته شده تنها چیزی است که باقی‌مانده است. دراین‌میان دریفترها اشخاصی هستند که دانش‌، تکنیک و تاریخ فراموش‌شده را جمع‌آوری می‌کنند. بازیکن در بازی Hyper Light Drifter هدایت یک دریفتر را برعهده می‌گیرد که یک بیماری خاص دارد و باید آن را درمان کند. هایپر لایت دریفتر را می‌توان مهم‌ترین بازی این هفته دانست که در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های خانگی و پی سی عرضه شده بود.

دانلود بازی Hyper Light Drifter

Idle Frontier: Tap Tap Town

Idle Frontier: Tap Tap Town

Idle Frontier: Tap Tap Town یک بازی شهرسازی با المان‌های استراتژی است که بازیکنان باید به کمک افراد سرزمین خود، شهر را گسترش دهند و مواردی مثل معدن‌ها را بسازند تا بتوانند پول و سایر نیازهای خود را فراهم کنند. ازاین‌رو می‌توانید افراد سایر شهر‌ها را هم استخدام کنید.

دانلود بازی Idle Frontier: Tap Tap Town

JoyPath

JoyPath

JoyPatch را می‌توان یک بازی Matching دانست که در جریان آن بازیکنان باید آیتم‌های هم‌رنگ را درکنار یکدیگر قرار دهند تا بتوانند مراحل را پشت سر بگذارند. بااین‌حال تیم سازنده از المان‌های جدیدی برای گیم‌پلی خود استفاده کرده است، زیرا به‌واسطه کشیدن انگشت خود روی صفحه‌نمایش نمی‌توانید آیتم‌های هم‌رنگ را درکنار یکدیگر قرار دهید و ساختار بازی، متفاوت از سایر بازی‌های این سبک است.

دانلود بازی JoyPatch

Meteor Pinball

Meteor Pinball

بازیکنان در بازی Meteor Pinball باید مانع از نابودی زمین شوند. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به‌واسطه‌ی پلتفرم و سلاحی که در اختیار شما قرار داده شده است شهاب‌ سنگ‌ها و سایر مواردی را که به سمت شما می‌آیند، از بین ببرید.

دانلود بازی Meteor Pinball

Mmm.Donuts

Mmm.Donuts

Mmm.Donuts را می‌توان متفاوت‌ترین بازی هفته منتهی به مرداد ماه پلتفرم موبایل دانست. در این بازی بازیکنان هدایت یک دونات را برعهده می‌گیرند و باید از دست پلیس فرار کنند. همچنین در مسیر خود نباید به‌سراغ فروشگاه یا ون‌های دونات فروشی بروید. هر مرحله ساختار و معماهای خاص خودش را دارد تا کاربران تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند.

دانلود بازی Mmm.Donuts

Pokemon Rumble Rush

Pokemon Rumble Rush

در بازی موبایل Pokemon Rumble Rush بازیکنان باید به جزیره‌های متعدد سفر کنند و پوکمون‌ها را جمع‌آوری کنند. هر جزیره پوکمون‌های مخصوص‌به خودش را دارد و رفته رفته، پوکمون‌ها قدرتمندتر می‌شوند. ازاین‌رو باید خود را قوی‌تر کنید تا بتوانید آن‌ها را به‌دست بیاورید. 

دانلود بازی Pokemon Rumble Rush

Pole Jumper

Pole Jumper

Pole Jumper یک بازی آرکید و ثبت رکوردی است که بازیکنان باید با تغییر اندازه چوب دستی کاراکتر بازی، باعث زنده‌ماندن وی شوند. در طول بازی محیط‌ها و موانعی را می‌بینید که دو میله در اطراف آن‌ها قرار دارد. در ادامه باید اندازه چوب دستی را به‌گونه‌ای تغییر دهید که بتوانید آن را روی میله‌ها قرار دهید.

دانلود بازی Pole Jumper

Puzzle Dash

Puzzle Dash

بازی موبایل Puzzle Dash توسط دو شخص ۱۳ ساله توسعه داده شده است و سعی دارد سرعت عمل و انعطاف پذیری بازیکنان را آزمایش کند. پازل دش یک بازی بی‌انتها است و چالش‌های بازی به‌نحوی طراحی شده‌اند که پس از هر بار ناکامی، مجددا به‌سراغ تجربه‌ی بازی می‌روید.

دانلود بازی Puzzle Dash

RPG Asdivine Kamura

RPG Asdivine Kamura

RPG Asdivine Kamura روایت‌گر جهانی است که به‌دست زادِس در حال تغییر است. در ادامه بازیکنان باید با جمع‌آوری تیم افسانه‌ای خود جلوی کارهای شیطانی زادس را بگیرند و یک بار دیگر جهان را به حالت عادی و اولیه خود برگردانند. سیستم گیم‌پلی بازی نوبتی با المان‌های تاکتیکی است.

دانلود بازی RPG Asdivine Kamura

Sarkwo

Sarkwo

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های پازل محور با مکانیزم‌های بسیار ساده هستید، Sarkwo می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد. هر مرحله در این بازی موبایل طراحی خاص خودش را دارد و بازیکنان باید ازطریق کشیدن انگشت خود روی صفحه‌نمایش، معماهای داخل بازی را حل کنند تا بتوانند وارد مرحله‌ی بعد شوند.

دانلود بازی Sarkwo

Silver Card Game

Silver Card Game

Silver Card Game یک بازی کارتی است که بازیکنان با یکدیگر به‌رقابت می‌پردازند. هر مسابقه دارای چهار دور (راند) است و در انتها شخصی برنده است که جمع تعداد کارت‌های باقی‌مانده‌اش، کمترین رقم را داشته باشد. بازیکنان با تطابق دادن مناسب کارت‌های خود می‌توانند به پیروزی برسند.

دانلود بازی Silver Card Game

Slapstick Fighter

Slapstick Fighter

در بازی موبایل Slapstick Fighter تنها دو دکمه برای هدایت کاراکتر شما طراحی شده است و باید به‌صورت آنلاین با سایر مبارزان جهان بازی مبارزه کنید. Slapstick Fighter در ظاهر یک بازی موبایل ساده است، اما بازیکنان می‌توانند حرکات و کومبوهای مختلفی را روی حریف خود اعمال کنند.

دانلود بازی Slapstick Fighter

Stick Fight: The Game Mobile

Stick Fight: The Game Mobile

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های Stick Fight هستید، به هیچ‌وجه بازی موبایل Stick Fight: The Game Mobile را از دست ندهید. بازیکنان در این بازی باید به کمک المان‌های داخل محیط با سایر بازیکنان جهان بازی به‌رقابت بپردازند. آخرین شخصی که در میدان نبرد زنده بماند، برنده بازی خواهد بود.

دانلود بازی Stick Fight: The Game Mobile

Sticky Bodies

Sticky Bodies

در بازی موبایل Sticky Bodies، باید شهروندان را بخورید. دراین‌میان با گرفتن و اتصال مردم به یکدیگر، می‌توانید امتیاز دریافت کنید. البته موانع و چالش‌های مختلفی نظیر عبور هواپیما برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که مانع از کسب امتیاز می‌شوند.

دانلود بازی Sticky Bodies

Struck

Struck

Struck بازیکنان را در نقش یک قلاب سنگ قرار می‌دهد؛ جایی‌که باید به‌درستی هدف بگیرید و دشمنی را که در محیط قرار دارد، از بین ببرید. نوع قرار گیری شما در محیط، ساختمان‌ها، سنگ‌ها و همچنین نوع قرار گیری دشمن، مواردی هستند که شما را در این بازی موبایل به‌چالش می‌کشند.

دانلود بازی Struck

Super Mecha Champions

Super Mecha Champions

Super Mecha Champions یکی دیگر از بازی‌های آنلاین و رقابتی هفته منتهی به مرداد ماه است که بازیکنان را در نقش ربات‌ها قرار می‌دهد. نوع طراحی ربات‌ها و تنوع‌ آن‌ها باعث شده است تا بازیکنان بتوانند ربات مورد علاقه خود را به‌راحتی انتخاب و از آن در محیط مبارزه استفاده کنند. همچنین بازی طراحی انیمه‌ای و شرقی دارد که می‌تواند به‌خوبی مخاطبان این دسته از بازی‌ها را هم سرگرم کند.

دانلود بازی Super Mecha Champions

Timber Roller

Timber Roller

اگر فکر می‌کنید که سرعت عمل و قدرت تصمیم گیری بالا و سریعی دارید، Timber Roller گزینه‌ی مناسبی است تا مهارت‌های خود را محک بزنید. تیمبر رولر یک بازی بی‌انتها و رانینگ است که بازیکنان در طول مسیر خود باید مراقب موانع باشند. همچنین سکه‌های متعددی در محیط قرار داده شده است که با جمع‌آوری آن‌ها می‌توانید سایر کاراکترهای بازی را خریداری کنید.

دانلود بازی Timber Roller

Tower Defense Arcade Defender

Tower Defense Arcade Defender

Tower Defense Arcade Defender یک بازی دفاع از قلعه است که طراحی و نوع مراحل آن باعث شده است تا یک اثر متفاوت را نسبت‌به سایر بازی‌های این سبک تجربه کنید. بازیکنان با قرار دادن وسایل جنگی خود در محیط و کسب سکه می‌توانند از تجهیزات جدیدتری استفاده کنند و ساخته‌های قبلی خود را هم ارتقا دهند.

دانلود بازی Tower Defense Arcade Defender

US Monster Truck Ramp Stunt

US Monster Truck Ramp Stunt

اگر از علاقه‌مندان به مانستر تراک‌ها هستید، بازی چالش‌برانگیز و هیجانی US Monster Truck Ramp Stunt را از دست ندهید. این بازی به‌خوبی می‌تواند مهارت رانندگی شما را به‌چالش بکشد و ساختار محیطی و چالش‌های درنظر گرفته شده، به‌راحتی شما را به‌خود جذب می‌کند.

دانلود بازی US Monster Truck Ramp Stunt

Weltraum Tinte

Weltraum Tinte

Weltraum Tinte یک بازی هواپیمایی است که بازیکنان به‌واسطه‌ی سفینه فضایی خود باید بیگانگان را از بین ببرند. از آن‌جایی که با یک بازی ثبت رکوردی طرف هستیم، هرقدر که بتوانید مسافت بیشتری را زنده بمانید، امتیاز و رکورد بهتری را به‌نام خود ثبت می‌کنید.

دانلود بازی Weltraum Tinte


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده