// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Cat Condo 2؛ سفری به‌دنیای گربه‌ها

بازی موبایل Cat Condo 2 شما را به دنیای گربه‌ها می‌برد و باید با جمع‌آوری و ادغام، درخت گربه‌ها را کامل کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Cat Condo 2 یکی از آثار ساده و لذت‌بخشی است که قشر کودک می‌تواند از تجربه آن لذت ببرد. استودیو Zepni Ltd. این بازی اندروید را در سبک تفننی (کژوال) عرضه کرده است و علاقه‌مندان به آثار بی‌نهایت می‌توانند گربه‌های خود را پرورش دهند و با تکمیل درخت گربه‌ای به جوایز بسیاری دست پیدا کنند. بازی پای خودش را فراتر نمی‌گذارد و صرفا یک اثر سرگرم‌کننده کودکانه است.

بازی آیفون Cat Condo 2 مختص خانواده‌هایی است که دوست دارند کودکان‌شان با یک اثر ساده و جمع و جور سرگرم شوند. در این بازی گربه‌هایی را می‌بینید که پس از مدت زمان مشخصی روی تخته‌های چوبی بازی ظاهر می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را در هم ادغام کنید. با ادغام این گربه‌ها سطح یا به اصطلاح لول آن‌ها افزایش پیدا می‌کند و گربه‌ای با شکل و شمایل جدیدتر را خواهید داشت. هر گربه‌ای که روی صفحه بازی وجود دارد برای‌تان سودآور است و تقریبا در هر ثانیه سکه‌ای ثابت را باتوجه‌به لولش به شما واریز می‌کند. این روند افزایش پیدا می‌کند و با افزایش لول گربه‌ها می‌توانید سکه‌های بیش‌تری کسب کنید. تعداد گربه‌ها هم مهم است و با تجربه بیشتر بازی درنهایت جشنواره‌ای از گربه‌های جور و واجور را خواهید داشت. با این گربه‌ها می‌توانید تخته‌های خود را تزئین کنید و به‌صورت دلخواه جایگاه آن‌ها را هم تغییر دهید. پاورآپ‌های مختلفی برای ایجاد انگیزه در کودکان وجود دارد که می‌تواند به ارائه سکه‌ دوبرابری و افزایش سرعت رشد گربه‌ها اشاره کرد. این پاورآپ‌ها به‌صورت زمان‌بندی شده به شما داده می‌شوند و باید سرعت عمل بالایی در بخشی از زمان داشته باشید. بازی Cat Condo 2 یکی از بهترین بازی های اندروید در زمینه سرگرم کردن کودکان است و ناامیدتان نمی‌کند.

Cat Condo 2
Cat Condo 2
Cat Condo 2

آیتم‌های متنوعی برای گربه‌های بازی Cat Condo 2 ارائه شده است که مختص تغییر دکوراسیون تخته مخصوص گربه‌ها است و مطمئنا کودکان علاقه زیادی به آن نشان خواهند داد. از رنگ کلاه گربه‌ها گربه‌ها گرفته تا شکل هندسی که روی آن‌ها قرار گرفته‌اند، همگی قابل تغییر است و می‌توانید با سکه‌های خود خریداری کنید. بازی درواقع سفری جادویی به‌دنیای گربه‌ها است و برخلاف آنچه که به‌نظر می‌رسد اصلا حوصله‌سربر نیست. همان ابتدای بازی، متوجه کار زیاد خود خواهید شد و آیتم‌های اضافه برای‌تان فعال می‌شوند. بدین ترتیب دیگر گذر زمان را احساس نمی‌کنید و این‌بار باید سرعت خود را بالا ببرید و نگذارید گربه‌ها بدون ادغام در تخته‌ای حضور داشته باشند.

درخت گربه‌ای بازی کاملا منحصربه‌فرد است و هربار با نوع جدیدی از آن‌ها رو‌به‌رو می‌شوید

با الماس‌های صورتی که در بازی Cat Condo 2 دیده می‌شود، گربه‌های خاصی برای‌تان فعال خواهند شد. علاوه‌بر این می‌توانید تعداد تخته‌ها را افزایش دهید و چالشی تمام‌عیار را تجربه کنید. یکی از نکات جالب بازی این است که در پلتفرم‌های مختلف رنگ گربه‌ها و تمام ویژگی‌های آن‌ها عوض می‌شود و کاملا برای صفحه‌های بزرگ و کوچک بهینه‌سازی شده است. زنگوله‌های جذاب، پتوها و قفس‌هایی که می‌توانید برای گربه‌ها استفاده کنید همگی برای کودکان دیدنی هستند. بازی هیچ‌گونه جنبه منفی ندارد و خانواده‌ها به‌آسانی و بدون نگرانی می‌توانند آن را در اختیار کودکان خود قرار دهند.

Cat Condo 2
Cat Condo 2
Cat Condo 2
آیتم‌های سفارشی‌سازی گربه‌ها کامل به‌نظر می‌رسد و هر کودکی می‌تواند با آن‌ها سرگرم شود

بازی از نظر گرافیکی و موزیک مطابق سلیقه کودکان ساخته شده است و فضای شاد و صمیمانه‌ای را در بازی Cat Condo 2 می‌بینیم. این فضا از رنگ‌های شادی استفاده کرده است و گربه‌ها هم انیمیشن‌های دوست داشتنی را از خودشان به‌نمایش می‌گذارند. بازی شامل اچیومنت‌های سرگرم‌کننده‌ای است که با انجام دادن چندین مأموریت برای‌تان فعال می‌شوند. این اچویمنت‌ها برای‌ شما الماس صورتی به‌ ارمغان می‌آورد و هر زمان می‌توانید وضعیت آن‌ها را از پنجه سمت چپ بازی مشاهده کنید. چرخونه شانس هم برای دریافت جوایز بیشتر ارائه شده است که مهم‌ترین آن را می‌توان بوستر دوبرابری سکه دانست که مدام به شما داده می‌شود تا مدت زمان بالایی را در این اثر فعال باشید.

بازی Cat Condo 2 المان‌های ساده‌ای دارد که کودکان با تجربه آن می‌توانند گربه‌های دوست داشتنی بازی را رشد دهند و تا زمانی‌که می‌توانند آن‌ها را در هم ادغام کنند. گربه‌ها رفته رفته بزرگ‌تر می‌شوند و امتیازات شما به‌صورت نمایی افزایش پیدا می‌کند. در بخش‌های دیگر هم می‌توانید آیتم‌های جذابی را برای گربه‌ها خریداری کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور  اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Cat Condo 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده