// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵

معرفی بازی موبایل Nonstop Knight 2؛ شوالیه توقف ناپذیر

بازی Nonstop Knight 2 را می‌توانید با سیستم مبارزات طوفانی‌اش دنبال کنید و تجربه‌ای نزدیک به Diablo از آن داشته باشید.

بازی موبایل Nonstop Knight 2 ساخته استودیو Flaregames است و می‌توانید آن را در سبک نقش آفرینی و به‌صورت کاملا رایگان تجربه کنید. این بازی اندروید المان‌هایی مشابه بازی محبوب Diablo دارد و اگر از طرفداران این سری هستید، هرگز و هرگز نباید تردیدی در تجربه این بازی به دل خود راه بدهید. با زومجی باشید تا از این بازی برای شما بگوییم.

بازی آیفون Nonstop Knight 2 را می‌توان یکی از بهترین آثار RPG دانست که با گیم‌پلی توقف ناپذیری همراه شده است و آدرنالین خون شما را حسابی بالا می‌برد. بازی جهانی مینیمال و خشن دارد که هیولاها و باس‌های زیادی در آن قرار گرفته‌اند. آنها به‌دنبال نابودی شما هستند و رحم ندارند. کنترل شخصیت بازی دست شما نیست و تنها باید با ضربات شمشیر و استفاده از قدرت‌های خارق‌العاده جلوی دشمنان خود دربیایید. این سبک باعث می‌شود که سرعت بازی بالا رود و مخاطب صحنه‌های اکشن بیش‌تری را نسبت به آثار مشابه مشاهده کند. اگر به‌دنبال ماجراجویی هستید این اثر در این زمینه هم عملکردی عالی دارد و گشت و گذار در جهان زیبایش خالی از لطف نیست. بازی به آثار کلاسیک این سبک هم وفادار بوده است و در زمینه نقش آفرینی شباهت زیادی به این آثار دارد. دیابلو نزدیک‌ترین بازی‌ای است که می‌توانید با این اثر مقایسه کنید و در بیش‌تر زمینه‌ها شما را ناامید نمی‌کند. وجود همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود که شاهد یکی از بهترین بازی های اندروید باشیم و تا مدت‌ها با آن سرگرم شویم.

تجربه بازی Nonstop Knight 2 و پیشرفت در آن کاملا به مهارت‌های شما بستگی دارد و البته خریدهای درون برنامه‌ای هم در این اثر گنجانده شده است که تاثیر چندانی روی بخش فنی آن ندارد. سازندگان اضافه کرده‌اند که می‌توانید با غیرفعال کردن این بخش از بازی تجربه‌ای خالص بدون هیچ‌گونه مزاحمتی را در آن تجربه کنید. مطابق انتظار بازی‌های نقش آفرینی شما می‌توانید آیتم‌های متنوعی از مهارت‌ها و سلاح‌ها را با پیشرفت در بازی داشته باشید و آن‌ها را خریداری کنید. مهارت‌های شما هم به سه بخش اولیه، ثانویه و نهایی تقسیم می‌شود و هر بخش سورپرایزهای ویژه‌ای برای‌تان دارد. در بخش رقابتی می‌توانید با تاپ‌های این اثر بازی کنید و رتبه خود را در لیدربرد مشاهده کنید.

Nonstop Knight 2
Nonstop Knight 2
Nonstop Knight 2

شوالیه ما در بازی Nonstop Knight 2 توقف ناپذیر به‌پیش می‌رود و سلاح‌ها و تجهیزات بیش‌تری را کسب می‌کند. این روند باعث می‌شود که انگیزه بازیکنان بالا رود و هربار از قدرت منحصربه‌فرد شوالیه استفاده کنند. در پایین صفحه باکس‌هایی دیده می‌شود که نشان دهنده قدرت‌ها و سلاح‌های شوالیه است و هربار می‌توانید آن‌ها را با نسخه‌ی قوی‌تری جایگزین کنید. این نسخه‌ها را می‌توانید ارتقا دهید و شدت ضربات خود را بالا ببرید. شوالیه ما علاوه بر ضربه زدن می‌تواند بپرد و خیل عظیمی از دشمنان را در یک چشم به هم زدن نابود کند. با اینکه کنترل شوالیه دست شما نیست اما آزادانه می‌توانید ضربات خود را وارد و برخی از عناصر پنهان صفحه بازی را پیدا کنید.

با یکی از بهترین آثار RPG روبه‌رو هستیم و دیابلو نزدیک‌ترین بازی شاخصی است که می‌توانید با این اثر مقایسه کنید

برخی از قدرت‌های شخصیت اصلی بازی Nonstop Knight 2 دارای اعتبار زمانی است و به‌شکل مدام نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. گیم‌پلی بازی فوق‌العاده سریع است و فرصت استراحت در برابر موجودات عجیب و غریب بازی را به شما نمی‌دهد. رویدادهای هفتگی بازی را فراموش نکنید و با وارد شدن به نبردهای آنلاین لذت بیش‌تری از بودن در کنار بازیکنان حرفه‌ای ببرید. البته به‌صورت آفلاین هم می‌توانید در این نبردها شرکت کنید و صرفا با یک اتصال جوایز خود را دریافت کنید. می‌توانید دوستان خود را هم دعوت کنید و در چالش‌های دوستانه اما رقابتی این بخش هم شرکت کنید.

Nonstop Knight 2
Nonstop Knight 2
Nonstop Knight 2
گیم‌پلی هک اند اسلش بازی Nonstop Knight 2 یکی از بهترین‌ها است و سازندگان ایده‌های خلاقانه‌ای برای شما دارند

بازی Nonstop Knight 2 دارای یک سیستم لول‌آپ است که میزان قدرت دشمنان شما را مشخص می‌کند و رفته رفته صعود کردن به لیگ‌های بالاتر سخت می‌شود. با عضویت در گروه‌های آنلاین می‌توانید حملات خود را به‌صورت جوخه‌ای ادامه دهید و با کشتن بیش‌تر دشمنان خود، رتبه بالاتری را به‌دست آورید. از گیم‌پلی بازی که بگذریم، جهان زیبای آن به‌همراه موسیقی اکشن می‌تواند شما را مسحور کند و کیفیت بالای آن را در اکثر زمینه‌ها می‌بینیم. در این بخش بیش‌تر انیمیشن خشن مبارزات است که خودنمایی می‌کند و حس و حال فوق‌العاده جذابی به شما می‌دهد. سازندگان از رنگ‌های متنوع و فیگور متفاوتی برای هر دشمن استفاده کرده‌اند و به‌ندرت شاهد انیمیشن‌های تکراری در زمینه مبارزات هستیم.

بازی Nonstop Knight 2 چیزی برای شما کم و کسر نمی‌گذارد و از گیم‌پلی هک اند اسلش بازی گرفته تا سیستم نقش آفرینی جذابش می‌تواند شما را جذب خودش کند. ایده‌های خلاقانه سازندگان تمامی ندارد و همین کافی است که آن را با اثر محبوبی همچون Diablo مقایسه می‌کنند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Nonstop Knight 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده