// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Dark Quest 2؛ نابودی جادوگر شیطانی

بازی موبایل Dark Quest 2 را می‌توانید در تاریک‌ترین بخش قلعه فانتزی آن تجربه کنید و به سراغ جادوگر شیطانی و مینیون‌هایش بروید. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Dark Quest 2 توسط استودیو Brain Seal Ltd توسعه داده شده است و می‌توانید وارد فضای فانتزی آن شوید. این بازی اندروید را می‌توانید با قهرمانان افسانه‌ای اش تجربه کنید و به‌دنبال جادوگر شیطانی و مینیون‌هایش بروید. آنها در همه جای قلعه دیده می‌شوند و هربار کوئست‌های هیجان‌انگیزی برای‌ شما دارند.

با ورود به بازی آیفون Dark Quest 2 قهرمانی در اختیار شما قرار می‌گیرد که مهارت‌های چندانی ندارد و تنها با شمشیری در دست وظیفه آموزش برخی از مهارت‌ها را به شما دارد. رفته رفته باید سکه‌های زیادی کسب کنید و مهارت‌های وی را افزایش دهید. تنها این یک نفر نیست و با ورود به قلعه‌ها و کوئست‌های بیش‌تر، قهرمانان و شوالیه‌های بیش‌تری را خواهید دید که با انتخاب دلخواه می‌توانید مراحل را تجربه کنید.

مبارزات بازی مبتنی بر نوبت است و شاید ابتدا کار آسانی به‌نظر برسد، اما با بالا رفتن تعداد دشمنان و قدرت آن‌ها، نباید از استراتژی نبردها چشم‌پوشی کنید. این استراتژی‌ها برحسب نوع دشمنی که پیش‌روی شما قرار دارد متفاوت است و حتی فواصل هم اهمیت پیدا می‌کنند. دشمنانی که کماندار هستند یا جادو پرتاب می‌کنند، از هر جایی می‌توانند روی شما نشانه‌گیری کنند و باید از سپر یا جادو خاصی استفاده کنید تا سلامت خود را حفظ کنید. در مواجهه با دشمنان عادی باید سریع باشید و نگذارید که دشمن فرصت چندانی برای بالا بردن شمشیر خود داشته باشد. مکانیسم مبارزات بازی روی گروه‌های مختلف استوار شده است و نمی‌توانید روی یک قهرمان پافشاری کنید. در این زمینه شما مختار هستید تا انتخاب کنید و قابلیت‌های آن‌ها را ارتقا دهید. اما نحوه حرکت و قرارگرفتن در دنیاهای مختلف بازی Dark Quest 2 کاملا مبتنی بر شانس است و با یک تاس تصمیم‌گیری خواهد شد. با یکی از بهترین بازی های اندروید روبرو هستیم و اگر حوصله کافی داشته باشید، سازندگان شگفتی‌های بسیاری را برای شما تدارک دیده‌اند.

Dark Quest 2

تنوع جذاب نقشه‌های بازی Dark Quest 2 باعث می‌شود که داستان گویی طولانی‌تر شود و حتی قلعه‌های بیش‌تری را برای کشف در اختیار داشته باشید. به‌سراغ درب‌های پنهان بازی بروید و جوایز ویژه آن‌ها را دریافت کنید. برای پیدا کردن این درب‌ها باید حواس‌تان به همه چیز باشد و مراقب باشید که دشمنان حواس شما را پرت نکنند. جست و جوی قلعه یکی از مهم‌ترین وظایف شما است و ماجراجویی شیرین و لذت‌بخشی است. در این دنیای فانتزی حوصله شما سر نمی‌رود حتی ساعت‌ها می‌توانید به سراغ منابع ارزشمند گنج در سطح قلعه بازی Dark Quest 2 باشید.

گشت و گذار در قلعه یکی از مهم‌ترین وظایف شما است و گنجینه‌های طلا و جوایز ویژه‌ای را می‌توانید از آن‌ها پیدا کنید

جادوگر شیطانی بازی Dark Quest 2 مینیون‌های خودش را برای نابودی شما فرستاده است و هرکدام از آن‌ها قابلیتی دارند. شما هم می‌توانید نقاط قوت شخصیت خود را بشناسید و با ارتقا آن قدرت‌های جدید را باز کنید. مهارت‌های هر شخصیت قابلیت یادگیری هستند و حتی لول مشخصی دارند. دنیای فانتزی بازی هم دارای پیچ و خم بسیاری است و جوایز متعددی برای کنجکاوی‌های شما خواهد داشت. سرنوشت شما در شرایط بحرانی توسط استخوان‌های سرنوشت سنجیده می‌شود و می‌توانید از آخرین شانس خود برای پیروزی بر جادوگر شیطانی استفاده کنید.

Dark Quest 2

بازی روی مکانیسم همکاری استوار شده است و بدون توجه به شخصیت‌های دیگر، نمی‌توانید کار زیادی از پیش ببرید

گرافیک بازی Dark Quest 2 چیزی کم و کسر ندارد و به‌مانند حضور در قلعه‌های قرون وسطایی، حس و حال حماسی به شما می‌دهد. حتی عناصر فیزیکی محیط بازی کاملا پویا هستند و حرکت دارند. سبک هنری خاص بازی هم کاملا از روی طراحی شخصیت‌ها دیده می‌شود و سازندگان بازی از کتاب‌های یونانی برای آن استفاده کرده‌اند. این روند موجب غافلگیری بازیکنان می‌شود و نبردها را هم جذاب‌تر می‌کنند. شما باید اهمیت زیادی به بخش همکاری این اثر بدهید و کار را برای خود سخت نکنید. سیستم کلی بازی بر این پایه استوار شده است و هیچ‌وفت با تکیه بر یک قهرمان کاری از پیش نخواهید برد. قلعه‌های بازی Dark Quest 2 بیش‌تر به هزارتویی شبیه است که به در‌های مختلف ختم می‌شود و گاها تعداد آن‌ها به‌قدری زیاد می‌شود که راه خود را گم می‌کنید. بنابراین باید به عناصر هر اتاق دقت لازم را بکنید و بدین ترتیب دیگر به اتاق‌هایی که یک‌بار وارد شده‌اید، داخل نشوید.

بازی Dark Quest 2 سرشار از ماموریت‌های هیجان انگیز است و در همه زمینه‌ها عملکرد قابل قبولی دارد. اگر دل‌تان می‌خواهد که با داستان خوبی در یک دنیای فانتزی همراه شوید، این بازی شما را راضی می‌کند و مکانیسم گیم‌پلی آن هم بسیار سرگرم‌کننده است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Dark Quest 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده