// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Marshmello Music Dance تا WrldCraft

این هفته از بازی متفاوت و جذاب Chess Rush گرفته تا دو بازی Marshmello Music Dance و She and Light Bearer را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته دوم تیر ماه شاهد بازی‌های کم‌تری نسبت‌به هفته‌های گذشته هستیم. بااین‌حال اگر علاقه‌مند به بازی‌های ماجراجویی با حال‌وهوای بازی‌های خاطره‌انگیز قدیمی هستید، بازی اندروید و آیفون Unbroken Soul می‌تواند تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد. این در حالی است که کاربران بازی‌های چندنفره سرگرم کننده، می‌توانند به‌سراغ بازی آیفون و اندروید Tell Word بروند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Car Quest

Car Quest

در بازی موبایل Car Quest بازیکنان باید درحالی‌که مشغول رانندگی هستند، پازل‌های داخل محیط را حل و قطعا گمشده‌ جهان Blocktaria را پیدا کنند. یکی از ویژگی‌های خوب بازی، پلتفرمینگ آن است که به خوبی با معماها و ساختار بازی ترکیب شده است.

دانلود بازی Car Quest

Cat Condo 2

Cat Condo 2

بازیکنان در Cat Condo 2 باید بچه گربه‌های مختلفی را پیدا کنند. ازاین‌رو می‌توانید قفسه‌های نگهداری بچه گربه‌ها را به یک برج بزرگ از انواع و اقسام بچه گربه‌ها تبدیل کنید. در ادامه با پیدا کردن کلاه، زنگوله و سایر موارد مشابه می‌توانید آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.

دانلود بازی Cat Condo 2

Chess Rush

Chess Rush

در هفته‌های گذشته نام Auto Chess بیش از پیش در میان گیمرها شنیده می‌شود. حال در هفته دوم تیر ماه شاهد Chess Rush هستیم که برگرفته از همین بازی است. بازیکنان در این بازی اندروید و آیفون باید ۱۰ دقیقه با بازیکن دیگر رقابت کنند و در نهایت آخرین شخصی که زنده بماند، برنده است. استراتژی و چیدن یک تیم مناسب، مهم‌ترین فاکتور در Chess Rush به‌حساب می‌آید.

دانلود بازی Auto Chess

Conquest Empire

Conquest Empire

اگر از علاقه‌مندان به بازی استراتژی و ساخت قلعه هستید، بازی آیفون و اندروید Conquest Empire بهترین گزینه برای شما است. در این بازی می‌توانید علاوه‌بر ساخت سرزمین خودتان، به سایر سرزمین‌ها هم حمله کنید یا با آن‌ها وارد داد و ستد شوید. همچنین با ورود به جنگل‌ها، دریاها و کوه‌ها هم می‌توانید منابع مختلفی را کسب کنید.

دانلود بازی Conquest Empire

First Hero

First Hero

به گروه قهرمان‌های افسانه‌ای و تاریخی بپیوندید و مهارت خود را در یک میدان نبرد پویا محک بزنید. در بازی موبایل First Hero بازیکنان برای پیروزی در نبردها به‌خوبی باید مهارت حریف را شناسایی کنند.

دانلود بازی First Hero

The Game of Life Vacations

The Game of Life Vacations

در بازی The Game of Life Vacations، وارد ماجراجویی جادویی و سرگرم کننده‌ای می‌شوید. از آن‌جایی که این بازی یک دنباله برای بازی رومیزی Hasbro هم به‌حساب می‌آید، بازیکنان علاقه‌مند به بازی‌های رومیزی هم می‌توانند نگاه ویژه‌ای به این بازی موبایل داشته باشند.

دانلود بازی The Game of Life Vacations

Lego Tower

LEGO Tower

Lego Tower یک بازی شهرسازی و شبیه‌ساز زندگی است که در جریان آن بازیکنان یک آپارتمان را در اختیار دارند که دارای طبقات مختلفی است. حال باید در هر طبقه یک لگو برای زندگی کردن قرار بگیرد. در ادامه باید آن‌ها را از نظر کار کردن، زندگی کردن و موارد مشابه مدیریت کنید. همچنین می‌توانید ساختمان‌های ساخته شده سایر دوستان‌تان را هم مشاهده کنید و آیتم‌های مختلفی را با آن‌ها معامله کنید.

دانلود بازی Lego Tower

Marshmello Music Dance

Marshmello Music Dance

اگر از طرفداران مارشملو هستید، بازی موبایل Marshmello Music Dance می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد، زیرا در این بازی رسمی می‌توانید به مدت ۲۴ ساعت آلبوم Joytime III را گوش بدهید. همچنین در هر هفته شاهد اضافه شدن یک آهنگ و شخصیت جدید به بازی خواهیم بود.

دانلود بازی Marshmello Music Dance

Pandamonium

Pandamonium

Pandamonium روایت‌گر سرزمینی است که یک بهمن غیر منتظره، باعث از بین رفتن پیت شده است. ازطرفی بازیکنان هدایت آرون را برعهده می‌گیرند که خود را در سرزمین Empyrea پیدا می‌کنید. در ادامه و پس از ملاقات آرون و پیت، قبول می‌کنید که به پیت کمک کنید تا جادوی خود را دوباره به‌دست بیاورد.

دانلود بازی Pandamonium

Pizza Overload

Pizza Overload

بازی موبایل Pizza Overload برای علاقه‌مندان به پیتزا ساخته شده است. در این بازی موبایل صفحه با پیتزاهای مختلفی پر می‌شود و باید با ضربه‌زدن روی پیتزا آن‌ها را بخورید. بازیکنان تا زمانی می‌توانند این کار را انجام بدهند که تمام صفحه‌ی موبایل یا تبلت پر از پیتزا نشده باشد.

دانلود بازی Pizza Overload

ًRooms: The Toymaker’s Mansion

ROOMS: The Toymaker’s Mansion

در بازی اندروید و آیفون Rooms: The Toymaker’s Mansion، بازیکنان در یک عمارت بزرگ گرفتار شده‌اند. حال با جابه‌جا کردن اتاق‌ها و حل معماهای مختلف، باید راه خروج را پیدا کنید. همچنین با گشت‌وگذار در محیط عمارت می‌توانید گجت‌های مختلفی را کسب کنید که شما را در حل معماها کمک می‌کنند.

دانلود بازی ًRooms: The Toymaker’s Mansion

She and Light Bearer

She and the Light Bearer

She and Light Bearer روایت‌گر ماجراجویی دختری در اعماق جنگل برای پیدا کردن The Mother است. البته این دختر راه آسانی را در پیش ندارد و با حل معماها و پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف، باید اعتماد جنگل را به‌دست بیاورد. در ادامه متوجه راز بیدار کردن The Mother می‌شوید و باید آن را پیدا کنید.

دانلود بازی She and Light Bearer

Tell Word

Tell Word

Tell Word یک بازی چند نفره بسیار جذاب است که بازیکنان می‌توانند از آن در مهمانی‌ها و دورهمی‌های مختلفی استفاده کنند. در این بازی حدس کلمه، بازیکنان باید زودتر از سایرین، کلمه‌ی در نظر گرفته شده را حدس بزنند.

دانلود بازی Tell Word

Total Party Kill

Total Party Kill

در بازی‌های موبایل هفته دوم تیر ماه شاهد یک بازی موبایل سیاه‌چاله‌ محور هستیم. بازی موبایل Total Party Kill تقریبا ۶۰ معمای متفاوت را در قالب چالش‌های متنوع در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. در این بازی بازیکنان هدایت سه قهرمان مختلف را به‌دست می‌گیرند تا از مهارت‌های خاص آن‌ها استفاده کنند.

دانلود بازی Total Party Kill

Turbo Mixtape

Turbo Mixtape

بازی ماشینی Turbo Mixtape به‌خوبی می‌تواند علاقه‌مندان به بازی‌های ریسینگ و همچنین سایر کاربران بازی‌های موبایل را سرگرم کند. در این بازی تجربه‌ای هیجان‌انگیز از سرعت را کسب خواهید کرد. موسیقی و ساختار پیکسلی بازی هم ترکیب بسیار خوبی دارند و باعث افزایش هیجان مخاطب می‌شوند.

دانلود بازی Turbo Mixtape

Unbroken Soul

Unbroken Soul

Unbroken Soul یک بازی اکشن پلتفرمر با حال‌وهوای بازی‌‌های ساید اسکرولینگ قدیمی است که بازیکنان تنها ازطریق دویدن، پریدن و از بین بردن دشمنان، باید مراحل را پشت سر بگذارند. حال به کمک سه مورد ذکر شده، باید شیاطین را از سرزمین Alaron بیرون کنید.

دانلود بازی Unbroken Soul

Werepigs in Space

Werepigs in Space

Werepigs in Space روایت‌گر تلاش یک فضانورد برای فرار از سفینه‌ی فضایی است که توسط خوک‌های دیوانه مورد حمله قرار گرفته است. بازیکنان با گشت‌وگذار در اتاق‌های بی انتها، راز و رمز‌های متفاوتی را از جهان بازی کشف می‌کنند.

دانلود بازی Werepigs in Space

Worse Than Death

Worse Than Death

در بازی موبایل Worse Than Death، بازیکنان هدایت دختری به نام هولی را به‌دست می‌گیرند که قصد دارد با فلین دیدار داشته باشد، اما یک نیروی وحشتناک و ترسناک، مانع از این کار می‌شود و قصد دارد این دو نفر را شکار کند. حال بازیکنان باید فلین را پیدا کرده و او را نجات دهند.

دانلود بازی Worse Than Death

WrldCraft

WrldCraft

به‌عنوان آخرین بازی هفته دوم تیر ماه، کاربران می‌توانند به‌سراغ WrldCraft بروند. تیم سازنده از واقعیت افزوده استفاده کرده است تا یک بازی واقعیت افزوده با المان‌های MMO را طراحی کند؛ اثری که به‌واسطه‌ی طراحی‌های دوبعدی خود سعی دارد حس‌وحال ماینکرفت را در دنیای واقعی به‌نمایش بگذارد.

دانلود بازی WrldCraft


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده