// یکشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Sonar Beat Lite؛ نبرد موزیکال

Sonar Beat Lite یک نبرد موزیکال و ریتمیک است که با گرافیک چشم‌نواز و آهنگ‌های متنوع می‌تواند انتخاب مناسبی برای اوقات فراغت شما باشد. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Sonar Beat Lite را می‌توانید در سبک موزیکال تجربه کنید و دست‌پخت جدید استودیو Life Zero را برای اولین بار بازی کنید. این بازی اندروید نبردی در یک رادار است که دایره‌هایی در آن ظاهر می‌شوند و شما باید با ریتم موسیقی روی صفحه بازی ضربه بزنید. ایجاد تعادل بین ریتم‌ها و توجه به جزئیات اهمیت بالایی در این بازی دارد.

مطابق انتظاری که از آثار موزیکال داریم، شما در بازی آیفون Sonar Beat Lite باید از یک ساختار مشخص که توسط موزیک مشخص می‌شود پیروی کنید و ضربه‌های خود را دقیقا سر زمان مشخص به صفحه گوشی وارد کنید. صفحه بازی از یک دایره راداری تشکیل شده است که خطی به طور بی‌نهایت دور آن می‌چرخد. با توجه به سبکی که بازی می‌کنید، نقطه‌هایی روی این صفحه مشخص می‌شوند و شما باید وقتی که خط به این نقطه‌ها رسید روی صفحه بازی ضربه بزنید تا بگیرید و رها کنید. این سبک را خود بازی تعیین می‌کند و شما باید آمادگی هر نوع آن را داشته باشید. بازی از ۱۲ آهنگ ناب استفاده می‌کند که هرکدام علاوه بر کارکرد خوبشان در اثر، بسیار آرامش‌بخش هستند. این موسیقی‌های جذاب با گرافیک منحصربه‌فرد بازی ترکیب شده است و به‌نوعی با یک بازی مدرن و چشم‌نواز روبه‌رو هستیم. همواره آثاری که همزمان موسیقی و گرافیک دارند موفق ظاهر می‌شوند و سوای گیم‌پلی، بازیکنان از آن‌ها لذت می‌برند. Sonar Beat Lite هم از این قاعده مستثنی نیست و با یکی از بهترین بازی های اندروید سر و کار داریم.

Sonar Beat Lite

شما باید سعی کنید که در بازی Sonar Beat Lite از یک ریتم مشخص پیروی کنید و به جزئیات بها دهید. این جزئیات بسیار مهم هستند و اگر ثانیه‌ای تعلل کنید علامت ضربدر برای نقطه موردنظر ثبت خواهد شد. معمولا اگر ۳ الی ۵ بار یک سبک را درست انجام دهید به مراحل بعدی خواهید رفت. در صورت بروز اشتباه نقاط به مرکز دایره دایره نزدیک‌تر می‌شوند و شما باید ریتم سریع‌تری بگیرید. این موضوع به این خاطر است که شعاع دایره کوچک‌تر می‌شود و نقاط زودتر دیده می‌شوند. در ابتدا یک راهنمایی کلی به شما داده می‌شود تا زمان‌بندی خوبی در ضربات خود به صفحه گوشی داشته باشید.

نقاط در صفحه رادار بازی Sonar Beat Lite الگوهای تکراری ندارند و سازندگان تلاش کرده‌اند که حالات مشابه به صفر برسد و چالش بازی بیش‌تر شود

به دلیل چالش بالای بازی Sonar Beat Lite می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و نمرات شگفت‌انگیز خود را با آنان به اشتراک بگذارید. آهنگ‌ها هرکدام متعلق به سبکی خاص هستند و کم کم بدون نگاه کردن به عنوان هم متوجه خواهید شد. نقاطی که روی دایره حسگر ظاهر می‌شوند الگوهای تکراری ندارند و هر زمان باید یک ریتم جدید به خود بگیرید. مراحل هرکدام ساختار مشخصی دارند و با صرف نظر از تکراری نبودن الگوها، این ساختارها از چند مورد خاص فراتر نمی‌روند. یکی از بهترین ویژگی‌های بازی، کراس پلتفرمینگ بودن آن است که اجازه می‌دهد شما با کاربران کامپیوتر و کنسول هم بازی کنید و آن‌ها را شکست دهید. گیم‌پلی بازی به شکلی نیست که تفاوتی بین این بازیکنان باشد و شما مشکل و محدودیتی نسبت به این کاربران نخواهید داشت.

Sonar Beat Lite

هر آهنگی که در بازی نواخته می‌شود مربوط به سبکی خاص از بازی است و در کنار گرافیک رنگی و چشم‌نواز بازی عملکرد معرکه‌ای دارد

نقاطی که روی صفحه بازی Sonar Beat Lite می‌بینید در واقع دشمنانی هستند که به مرکز نزدیک می‌شوند و شما وظیفه شناسایی آن‌ها را برعهده دارید. این نقاط را هواپیماها و جت‌هایی در نظر بگیرید که به شما نزدیک می‌شوند و قصد تخریب پایگاه‌تان را دارند. بعضی اوقات با یک ضربه کارشان ساخته می‌شود و گاهی هم باید در فاصله بین دو موقعیت‌شان صفحه را بگیرید و درست در زمان مناسب رها کنید تا پیروز شوید. به اخطارهای بازی گوش کنید و سعی کنید که به نقاط قرمز اهمیت بیش‌تری دهید. در این صفحه رادار رنگ‌ها اهمیت بالایی دارند و این حقیقت وقتی که تعداد نقاط بالاتر رود بیش‌تر آشکار می‌شود. این بازی رقابتی برای ثبت بهترین رکورد است و شما هر زمان می‌توانید روی دست خود و دوستان‌تان بلند شوید.

بازی Sonar Beat Lite سرگرم‌کننده است و علاقه‌مندان به ریتم و موسیقی هم بهتر می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. کار سختی پیش‌رو ندارید و تنها باید گوش‌های خود را برای شنیدن موسیقی آماده کنید. گرافیک عالی بازی هم کمک می‌کند که تلفیق آن با موسیقی‌ها فضای مدرن و درخشانی را برای بازیکنان فراهم کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Sonar Beat Lite


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده