// یکشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Gobble Dash؛ اسنیک با روشی جدید

Gobble Dash بازی نوستالژیک اسنیک را این‌بار با مکانیسم و فضایی جدید برای شما به همراه دارد و بسیار سرگرم کننده است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Gobble Dash در سبک تفننی توسط استودیو Carpe Game LTD در اختیار گیمرهای موبایل قرار گرفته است. این بازی اندروید با استفاده از مراحل سه‌بعدی بازی اسنیک را با خاطرات شیرینش برای‌تان تداعی می‌کند و همزمان هم دارای ویژگی‌های جدیدی است که در هر زمان می‌تواند سرگرم کننده باشد.

گیم‌پلی بازی آیفون Gobble Dash بسیار ساده است و تنها باید با کشیدن مار به یکی از چهار جهت مسیرش را تعیین کنید. این مسیر می‌تواند بن بست باشد تا مسیری به سمت نقاط پایانی داشته باشد. این روند را باید تا زمانی تکرار کنید که گلوله‌های روی مسیرها تمام شود و بتوانید بدون برخورد به بدن خودتان این مرحله را تمام کنید. مراحل اولیه ساده هستند و رفته رفته کار شما سخت‌تر می‌شود. پیچیدگی بازی به‌حدی بالا می‌رود که باید چندین بار یک مرحله را با آزمون و خطا پیش ببرید و مسیرهای پی در پی را تست کنید. هرچه اندازه صفحه بازی بزرگ‌تر باشد به‌معنی گلوله‌های بیشتر است و گلوله‌های بیشتر هم طول مار را درازتر می‌کنند. این طول می‌تواند دردسر آفرین باشد؛ چرا که فرصتی برای استفاده از تمام صفحه و مسیرها به شما داده نمی‌شود و باید استراتژی خود را با فکر بیش‌تری بچینید. گاهی لازم است که طول مار را پیش‌بینی کنید و قدم در مسیرهایی بگذارید که مطمئن هستید به خودتان برخورد نکند. سعی کنید ابتدا گلوله‌های بخشی از صفحه را به‌صورت کامل بخورید و سپس به سراغ بخش‌های دیگر بروید. در این روش فضای لازم برای دور گرفتن را خواهید داشت و می‌توانید بدن مار را در آن پهن کنید تا احتمال برخورد پایین بیاید. این اثر قطعا جز بهترین بازی های اندروید است و علاوه‌بر داشتن نوستالژی جزئی برای علاقه‌مندان به اسنیک، توانسته است مکانیسم جدیدی ارائه کند که در نوع خودش هم جالب و هم چالش برانگیز است.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

شما می‌توانید تنوع جذابی را در مراحل بازی Gobble Dash ببینید که انگیزه لازم را تا انتها برای‌تان حفظ می‌کند. رفته رفته تایمی که برای هر مرحله می‌گذارید هم طولانی می‌شود و شاید در چند روز باید در فکر حل کردن یک مرحله بمانید. مراحل بازی شامل پیچ‌ و خم هایی هستند که تشخیص‌شان از هم کمی دشوار است. شما تنها باید به نقاط سیاه رنگی فکر کنید که مسیر نقطه پایانی را به شما نشان می‌دهند و باید با برنامه و فکر پیش بروید. مسیرها طراحی سه‌بعدی دارند و گاها با یک پل کوچک از روی چند مسیر عبور خواهید کرد. این قابلیت به سازندگان این امکان را داده است که خلاقیت بیش‌تری در طراحی مراحل به خرج دهند.

Gobble Dash
Gobble Dash
Gobble Dash

بازی Gobble Dash از نظر گرافیکی و انیمیشنی عملکرد خوبی دارد و پیچیده شدن مار در مسیر و عبورشان از پل‌ها حس و حال خوبی دارد. بازی در کل دارای فضای شاد و مفرحی است و می‌توانید به‌عنوان یک چالش دوستانه با دوستان خود تجربه کنید. بازی هم‌اکنون در مراحل اولیه انتشار قرار دارد و قطعا در آینده با اضافه شدن بخش‌های متنوع و حالت‌های بیشتر می‌تواند طرفداران بیش‌تری برای خود پیدا کند. یکی از نکات منفی بازی، تبلیغاتی است که برای هر مرحله مشاهده می‌کنید و این تبلیغ متاسفانه فضای بیش‌تری از صفحه را هم به خود اشغال می‌کند که کمی آزار دهنده است.

بازی Gobble Dash در مجموعه اثری سرگرم‌کننده است که می‌توانید در تمامی مراحل آن چالش واقعی را حس کنید. بازی قابلیت تکرار بالایی دارد و آن‌قدر می‌تواند پیچیده باشد که نتوان با استفاده از یک الگوی تکراری مراحل را پشت سر گذاشت. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Gobble Dash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده