// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Angry Birds Explore؛ انگری بردز با طعم واقعیت افزوده

با بازی Angry Birds Explore می‌توانید شخصیت‌های شگفت انگیز انگر بردز را به اتاق خود بیاورید و با چندین بازی واقعیت افزوده سرگرم شوید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

همزمان با انتشار دومین قسمت از انیمیشن پرندگان خشمگین، حال شما می‌توانید با بازی موبایل Angry Birds Explore قدم به دنیای این شخصیت‌ها بگذارید و هرکدام از آن‌ها را در مینی‌گیم‌های جذابی تجربه کنید. این بازی اندروید به‌طور رسمی توسط Rovio Entertainment Corporation توسعه داده شده است و علاقه‌مندان به این مجموعه را از دید نزدیک‌تری با کاراکترها همراه می‌کند.

سازندگان انیمیشن The Angry Birds Movie 2 با انتشار بازی آیفون Angry Birds Explore سعی دارند که بازیکنان را از دید نزدیک‌تری با شخصیت‌های این سری همراه کنند و یک‌سری مینی‌گیم جذاب برای شما دارند. این بازی فرصتی است که جزیره شگفت انگیز پرندگان خشمگین را  به اتاق خود بیاورید و به‌صورت واقعیت افزوده برخی از بهترین ویژگی‌های آن را تجربه کنید. این اثر تنها به بازی‌هایش متکی نشده است و علاقه‌مندان می‌توانند هرکدام از این شخصیت‌ها را در اتاق خود جای دهند و دکوراسیون مخصوصی را بنا به سلیقه خودشان طراحی کنند. شما قابلیت برقراری ارتباط با اکثر شخصیت‌ها را خواهید داشت و در این جزیره می‌توانید داستان‌های هرکدام را تجربه کنید. مینی‌گیم‌ها سر و شکل ساده‌ای دارند و صرفا به منظور ارائه یک تجربه نوین به شما طراحی شده‌اند. ماجراجویی‌های جذاب در جزیره پرندگان خشمگین Angry Birds Explore را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید کرده است و کیفیت بالا را می‌توان مهم‌ترین مشخصه سازندگان این اثر دانست.

Angry Birds Explore
Angry Birds Explore
Angry Birds Explore

بازی Angry Birds Explore را می‌توانید همراه‌با پاداش‌های روزانه تجربه کنید و هربار به بخشی از جزیره قدم بگذارید. در هر کدام از این مناطق شخصیت‌های انیمیشن همچون قرمز، چاک و بمبی میزبان شما هستند و با شما برای یک ماجراجویی واقعی همراه می‌شوند. بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و حتی انیمیشن و حالت صورت شخصیت‌ها هم در این دنیای واقعیت مجازی عملکرد خوبی دارند. سکه‌های بازی برای خرید اقلام مختلف کاربرد دارند و اتاق خود را می‌توانید با دکوراسیون دلخواه تزئین کنید.

به‌صورت واقعیت افزوده به جزیره پرندگان خشمگین بروید و ماجراجویی‌های تازه‌ای را تجربه کنید

ماجراجویی در جزیره پرندگان بازی Angry Birds Explore آن‌قدر جذاب است که می‌توانید برای اولین‌بار پرندگان خشمگین را در بغل خود بگیرید و به‌عنوان یک حیوان خانگی از آن‌ها مراقبت کنید. در مینی‌گیم‌ها باید به پرندگان کوچک‌تر غذا بدهید و یک مکانیسم جذاب را تجربه کنید. کدهایی هم برای بازی تعریف شده است که با اسکن آن‌ها ویژگی‌های جدید دیگری تجربه خواهید کرد. همه فعالیت‌ها و شوخی‌هایی که در سری انیمیشن این مجموعه دیده بودید در این بازی گنجانده شده است و هرکدام در بخشی از جزیره قابل دسترس هستند.

Angry Birds Explore
Angry Birds Explore
Angry Birds Explore

بازی Angry Birds Explore استفاده خوبی از قابلیت واقعیت افزوده کرده است و بازیکنان می‌توانند با دید نزدیک‌تری کاراکترهای محبوب خود را نظاره کنند. کیفیت پیاده‌سازی این قابلیت بسیار خوب است و اتاق خود را می‌توانید با المان‌هایی از پرندگان خشمگین و جزیره‌ای که دارند تزئین کنید و دکوراسیون آن را عوض کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Angry Birds Explore


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده