نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل Hair Dash؛ مبارزی با موهای زیبا

در بازی موبایل Hair Dash، به مبارزه با دزدان دریایی می‌روید و آن‌ها را یکی پس از دیگری از پای در می‌آورید. با معرفی این بازی اندروید همراه زومجی باشید.

بازی‌های با محوریت دزدان دریایی، یکی از محبوب‌ترین آثار در بین گیمرها محسوب می‌شود؛ آثاری که بازیکن در آن در نقش دزدان دریایی قرار می‌گیرد و به غارت جزیره‌ها و کشتی‌های مختلف می‌پردازد. استودیو Clean Cut سراغ این موضوع رفته است و یک بازی موبایل جدید توسعه داده است. بازی موبایل Hair Dash اثری متفاوت نسبت به دیگر بازی‌ها است و آن تفاوت این است که بازیکن در نقش یک شوالیه قرار می‌گیرد و در برابر دزدان دریایی می‌ایستد. این بازی اندروید اثری در سبک Beat'em Up است که توانسته جزو بهترین بازی های اندروید چند وقت اخیر قرار بگیرد. در این مطلب قصد داریم این بازی موبایلی را معرفی کنیم؛ پس تا پایان همراه زومجی باشید.

Hair Dash

در بخش Horde می‌توانید با کشتن دشمنان رکورد بزنید و در رنکینگ بازی قرار بگیرید

بازی موبایل Hair Dash درباره شوالیه‌ای به نام Charming است که دارای یک قلمرو حکومتی است. دزدان دریایی به رهبری یک اختاپوس بزرگ، به قلمروی او حمله می‌کنند. شوالیه برای دفاع از قلمروی خود، در برابر آن‌ها می‌ایستد و با آن‌ها مبارزه می‌کند. روند این بازی به اینگونه است که دو کلید در پایین صفحه گوشی تعبیه شده است که بازیکن با فشردن آن‌ها به سمت چپ و راست حمله می‌کند و دشمنان اطراف خود را یکی پس از دیگری شکست می‌دهد. بازیکن وظیفه دارد در مدت زمان تعیین شده در هر مرحله، دشمنان بازی را از بین ببرد. دشمنان به مرور سخت‌تر و چابک‌تر می‌شوند و این موضوع چالش‌های مختلفی برای بازیکن ایجاد می‌کند. لازم به ذکر است که شخصیت شوالیه قابل شخصی‌سازی و ارتقا است که بازیکن با جمع کردن سکه و الماس، می‌تواند آن‌ها را خریداری کند. بازی اندروید Hair Dash دارای دو بخش Adventure و Horde است. بخش Adventure حاوی مراحل اصلی و داستانی بازی است که با انجام آن‌ها در نهایت بازیکن با اختاپوس بزرگ روبه‌رو خواهد شد. در بخش Horde نیز بازیکن در یک مرحله بی‌پایان قرار می‌گیرد و باید در این بازی رکورد بزند و در برابر دشمنان مقاومت کند. همچنین، با مردن در این بخش، تعداد کشتن دشمنان به عنوان رکورد بازیکن محاسبه می‌شود و در لیست بهترین‌های بازی رتبه‌بندی می‌شود. جالب است بدانید که این بازی را می‌توانید به صورت آفلاین تجربه کنید.

مراحل بازی به مرور سخت‌تر و چالش‌برانگیز می‌شوند

بازی موبایل Hair Dash دارای گرافیکی دوبعدی و پیکسلی است. طراحان محیطی زیبا و شخصیت‌هایی با انیمیشن‌های منحصربه‌فرد طراحی کرده‌اند که توانسته است لذت تجربه بازی را دوچندان کند. بازی از موسیقی متن حماسی و پرانرژی بهره می‌برد که باعث می‌شود بازیکن با هیجان بالا با دشمنان مبارزه کند. همچنین، این بازی دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند با پول واقعی آیتم‌هایی چون الماس و سکه خریداری و در بازی خود استفاده کند.

بازی موبایل Hair Dash اثری هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است که تجربه آن را به همه بازیکنان پیشنهاد می‌کنیم. گیم‌پلی روان و مهیج، گرافیک زیبا و موسیقی پر انرژی موجب شده است که بازیکن از این بازی لذت ببرد. این اثر هم‌اکنون به صورت رایگان در فروشگاه گوگل‌پلی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک پایین این بازی اندروید را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی Hair Dash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده