// شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل NBA 2K Mobile Basketball؛ بسکتبال باکیفیت ان بی ای

NBA 2K Mobile Basketball یک بازی کاملا گرافیکی و مدرن برای عاشقان بسکتبال NBA است که قدرت پلتفرم موبایل را باری دیگر اثبات می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل NBA 2K Mobile Basketball توسط استودیو 2K. توسعه داده شده است و یک اثر ورزشی باکیفیت برای عاشقان بسکتبال و ویژه‌تر از آن NBA محسوب می‌شود. کیفیت گرافیکی این بازی اندروید قابل مقایسه با نسخه کنسولی است و با توجه پیش‌نیازها تنها افراد محدودی می‌توانند بازی را در حالت عالی خود تجربه کنند. با زومجی همراه شوید تا اطلاعات بیش‌تری از این بازی در اختیار شما قرار دهیم.

اولین موردی که با تجربه بازی آیفون NBA 2K Mobile Basketball به آن برمی‌خورید کیفیت بالای گرافیکی و روان بودن بازی است. این موضوع به قدری روی تجربه شما تاثیر می‌گذارد که حتی اگر علاقه‌مند به بسکتبال هم نباشید دل‌تان می‌خواهد که بازی را تجربه کنید و از نگاه کردن به این اثر لذت ببرید. روند بازی نزدیک به واقعیت است و حرکات بازیکنان و تغییر چهره آن‌ها کاملا مرتبط به بازی است. وظیفه شما در این بازی مشخص است و باید با جمع‌آوری بازیکنان شاخص لیگ NBA تیم رویایی خود را بسازید و وارد لیگ شوید. در ابتدا باید تا می‌توانید تمرین کنید و مهارت هر بازیکن خود را ارتقا دهید. تیم مورد علاقه خود را از کنفرانس شرق یا غرب انتخاب کنید و سپس با انتخاب بازیکنانی که با کارت مشخص هستند وارد رقابت‌های ۵ در مقابل ۵ شوید. در این بازی هم به مانند فیفا آلتیمیت همه بازیکنان NBA با حدود ۴۰۰ کارت در اختیار شما قرار دارند و می‌توانید با کرفت امتیازهای بیشتر بازیکنانی با درجه فنی بهتر را دریافت کنید. لبرون جیمز، کوین دورانت، استفن کری و جیمز هاردن از جمله بازیکنان شاخصی هستند که هر تیمی آرزوی به خدمت گرفتن آن‌ها را دارد. همه تیم‌های حاضر در لیگ فعلی NBA از جمله گلدن استیت وریرز و لس آنجلس لیکرز قابل انتخاب هستند و این تنها سلیقه شماست که تیم را چطور ببندید و چه بازیکنانی را در راس حمله و دفاع قرار دهید. با یکی از بهترین بازی های اندروید رو‌به‌رو هستید و هر علاقه‌مند به آثار ورزشی می‌تواند تا مدت‌ها با این بازی سرگرم شود.

NBA 2K Mobile Basketball

رقابت اصلی شما در بازی NBA 2K Mobile Basketball در لیگ اتفاق می‌افتد، اما بااین‌حال رویدادهای ویژه و محدودی هم هستند که جوایز خاصی دارند و کمک می‌کنند با ریتم سریع‌تری به کارت‌های دلخواه خود برسید. اگر بتوانید قهرمان رقابت‌ها شوید به یک افسانه تبدیل می‌شوید و در جدول امتیاز جهانی هم بالا می‌روید. بازیکنان دیگر می‌توانند تیم شما را دنبال کنند و تبدیل به یک مربی شاخص در این بازی شوید. بازی حالت‌های مختلفی دارد که سطح مهارت شما را بهتر می‌تواند ارزیابی کند. این سطح مهارت در حالت Manual Mode مشخص می‌شود، اما اگر با قوانین بسکتبال و نحوه بازی آشنا نیستید و تنها می‌خواهید از بازی لذت ببرید می‌توانید در حالت Auto Mode بازی را تجربه کنید. این حالت چالش خاصی ندارد و بازی راهنمایی‌های لازم را به‌صورت خودکار به شما می‌رساند.

بیش از ۴۰۰ کارت بازیکنان مشهور لیگ NBA در اختیارتان قرار دارد و می‌توانید تیم رویایی خود را بسازید

می‌توانید پاداش‌های روزانه را با فعالیت ممتد در بازی کسب کنید و همواره بازیکنان خود را در حالت آماده باش نگه دارید. تعویض کارت‌ها و استفاده از بازیکنان مستعد دانشگاه‌ها نکته‌ای است که باید در طی فصول مختلف لیگ NBA انجام دهید و تنها به چند بازیکن شاخص متکی نباشید. کارت‌های ویژه‌ای هم در بازی NBA 2K Mobile Basketball وجود دارند که بازیکنان کلاسیکی نظیر مایکل جوردن را به تیم شما اضافه می‌کند. گیم‌پلی بازی تفاوت چندانی با نسخه‌های پیشین ندارد و دوباره می‌توانید عملیات توپ‌ربایی، حمله، دفاع و شوت را با دکمه‌های کنترلی انجام دهید.

NBA 2K Mobile Basketball

با گرافیک در حد کنسولی و گیم‌پلی نزدیک به واقعیت بسکتبال NBA را لذت کامل تجربه کنید

زاویه دوربین در بازی NBA 2K Mobile Basketball قابل تغییر است و بازیکن می‌تواند احاطه بیش‌تری به تیم خود داشته باشد. جلوه‌های تصویری نظیر حرکت مربیان و ابزار احساسات تماشاگران و البته نورپردازی هم به بهترین شکل در بازی دیده می‌شود. همانند یک حرفه‌ای حرکت کنید و سعی کنید با پاس‌کاری و شوت‌های به موقع امتیازات خود را بیشتر کنید. با عملکرد بهتر هر بازیکن در یک مسابقه می‌توانید کرفت‌های جذابی دریافت کنید و قدرت‌شان را بالا ببرید. استادیوم‌های بازی تنوع خوبی دارند و حتی نحوه تشویق تماشاگران میزبان و طراحی‌ لوگوهای برجسته هم به‌خوبی توسط سازندگان ساخته و پرداخته شده است.

کاربران عزیز توجه کنید که تنها دارندگان گوشی های رده بالا با ۴ گیگابایت رم و اندروید 8.0 و بالاتر (ترجیحا 9.0) می توانند این بازی را نصب کنند و از آن لذت ببرند. ضمنا فراموش نکنید که باید تمام وقت به اینترنت متصل باشید.

بازی NBA 2K Mobile Basketball در همه زمینه‌ها عملکرد خوبی دارد و هر بازیکنی می‌تواند تیم رویایی خود را ساخته و کم کم وارد لیگ رقابت‌ها شود. وجود کارت‌های متنوع و بخش آنلاین جذاب باعث می‌شود که در دوره‌های مختلف این بازی را تجربه کنید و از گرافیک و گیم‌پلی خارق‌العاده آن لذت ببرید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی NBA 2K Mobile Basketball


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده