// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Attack on Titan: Assault تا Serial Cleaner

این هفته از بازی متفاوت و جذاب Adventures of Kidd گرفته تا دو بازی Dinner Dash Adventure و Bunnylon Jump را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان هفته چهارم خرداد ماه بازی‌های متنوعی روانه‌ی بازار شدند. کاربرانی که به بازی‌های معمایی و فکری علاقه‌مند هستند، می‌توانند بازی اندروید و آیفون Fox Factory را تجربه کنند. این در حالی است که کاربران بازی‌های نقش‌آفرینی، می‌توانند ازطریق بازی آیفون و اندروید Hello Hero All Stars، تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی را کسب کنند. در ادامه معرفی کوتاهی از بازی‌هایی را که این هفته عرضه‌ شده‌اند، برای شما کاربران تدارک دیده‌ایم.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Adventures of Kidd

Adventures of Kidd

در بازی موبایل Adventures of Kidd بازیکنان هدایت یک بچه را برعهده می‌گیرند که ساکن سرزمین ادونچرلند است. در این سرزمین هر روز زندگی شما یک بازی ویدیویی است. ازاین‌رو با موارد مختلفی در طول تجربه‌تان روبه‌رو می‌شوید که حسابی شما را سرگرم خواهند کرد. همچنین موارد در نظر گرفته شده، حالت رترو و خاطره‌انگیزی دارند تا هواداران بازی‌های قدیمی هم جذب بازی شوند.

دانلود بازی Adventures of Kidd

Alabama Bones

Alabama Bones

غارهای مرموز و معابد فراموش‌شده را در بازی پلتفرمر Alabama Bones تجربه کنید. در طول بازی چالش‌های محیطی مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید. همچنین باید معماهای در نظر گرفته شده را هم حل کنید تا بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید. طراحی رنگی و پیکسلی Alabama Bones هم یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این بازی موبایل است.

دانلود بازی Alabama Bones

Attack on Titan: Assault

Attack on Titan: Assault

Attack on Titan را می‌توان یکی از انیمه‌های خوب و پرمخاطب دانست که فصل سوم آن در حال پخش است. حال استودیو گیم‌سامبا یک بازی موبایل نقش آفرینی با نبردهای نوبتی را از روی Attack on Titan ساخته است. بازی موبایل Attack on Titan: Assault سعی دارد ازطریق اتمسفر و نبردهای خاص خود، بازیکنان بازی‌‌های موبایل و هواداران این انیمه را سرگرم کند.

دانلود بازی Attack on Titan: Assault

Auto Chess Legends

Auto Chess Legends

Auto Chess Legends یک بازی اکشن با المان‌های استراتژی است که تیم سازنده از قواعد شطرنج برای خلق نوآوری استفاده کرده است. در اینجا نحوه بازی کردن و داشتن یک استراتژی نبرد از مهم‌ترین موارد گیم‌پلی به‌حساب می‌آید و سرعت بالای نبردها و اتفاقات داخل بازی، سبب شده است تا Auto Chess Legends بتواند مخاطبان خود را سرگرم کند.

دانلود بازی Auto Chess Legends

Batoni

Batoni

Batoni روایت‌گر سرزمینی به همین نام است که مردم به‌طرز مرموزی در حال غیب شدن هستند. حال شما در نقش قهرمان این سرزمین باید وارد ماجراجویی خطرناکی شوید تا علت وقوع این اتفاقات را شناسایی کنید و آن را از بین ببرید. همچنین در قسمت‌هایی از بازی هم معماهای مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تا به‌چالش کشیده شوند.

دانلود بازی Batoni

Block Fortress: Empires

Block Fortress: Empires

شخصیت خود را بسازید، سرزمین‌تان را انتخاب کنید و خانه‌تان را با بیش از ۲۰۰ بلوکی که برای‌تان در نظر گرفته شده است، بسازید. همچنین زنده‌ماندن و بقا در بازی Block Fortress: Empires آن‌چنان کار ساده‌ای نیست، زیرا ربات‌های سرباز، Turretها و موانع مرگبار عواملی هستند که مدام شما را به‌چالش می‌کشند.

دانلود بازی Block Fortress: Empires

Bunnylon Jump

Bunnylon Jump

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های آرکید و محصولی هستید که به دور از هر نوع خشونت شما را سرگرم کند، بازی موبایل Bunnylon Jump می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. در این بازی موبایل بازیکنان باید به‌سرعت روی پلتفرم‌هایی که برای‌شان در نظر گرفته شده است، بپرند. نکته این است که هرقدر که سریع‌تر بپرید، امتیاز بیشتری را کسب می‌کنید، اما هر سکو رنگ مخصوص‌به خودش را دارد و باید دکمه‌ی همان رنگ را فشار بدهید.

دانلود بازی Bunnylon Jump

Diner Dash Adventures

Diner Dash Adventures

در بازی موبایل Diner Dash Adventures بازیکنان در نقش فلو، قهرمان داستان، قرار می‌گیرند که به زادگاه خود برگشته است. حال فلو باید به شهر DinerTown کمک کند تا به روزهای اوج خود برگردد و دراین‌میان مستر بیگ و اعضای گروهش را هم از بین ببرد، زیرا آن‌ها با برنامه‌های خود سعی دارند این شهر زیبا را نابود کنند.

دانلود بازی Diner Dash Adventures

Fox Factory

Fox Factory

یک طوفان سهمگین باعث نابودی همه چیز شده است و شما باید به روباه داستان کمک کنید تا بتواند موارد آسیب دیده را تعمیر کند. در بازی موبایل Fox Factory، بیش از ۷۰ مرحله مختلف برای بازیکنان طراحی شده است که برای پشت سر گذاشتن آن‌ها، باید قواعد ساده‌ای مثل بریدن، چرخاندن، رنگ کردن و چسباندن را بلد باشید.

دانلود بازی Fox Factory

Galactic Colonies

Galactic Colonies

Galactic Colonies یک بازی استراتژی شهر سازی است که دارای المان‌های بازی‌هایی است که برپایه اکتشاف در فضا ساخته شده‌اند. در این بازی موبایل بازیکنان باید با گشت‌‌وگذار در سیاره‌ای که هستند، منابع مختلفی را پیدا کنند و محیط‌های مختلفی را اطراف خود بسازند. هرمحیط در ابتدا کوچک است و رفته رفته باید آن را بزرگ و بزرگ‌تر کنید. بازیکنان با ساخت کارخانه‌ها و ساخت محصولاتی با تکنولوژی بالا، می‌توانند محیط‌های ساخته‌شده خود را گسترش دهند.

دانلود بازی Galactic Colonies

Game of Trenches: WW1

Game of Trenches: WW1

در بازی موبایل MMO و استراتژی Game of Trenches: WW1 بازیکنان در نقش یک ژنرال جنگ جهانی اول قرار می‌گیرند. دراین‌میان باید درکنار ارتقای پایگاه و ساختمان‌های مختلف، نیروهای نظامی‌تان را قوی‌تر کنید تا بتوانید حمله سایر بازیکن‌های جهان بازی را دفع کنید.

دانلود بازی Game of Trenches: WW1

Hello Hero All Stars

Hello Hero All Stars

اگر علاقه‌مند به بازی‌های نقش‌آفرینی تیمی با گرافیک کارتونی و محیطی بی‌انتها هستید، بازی موبایل Hello Hero All Stars گزینه‌ی مناسبی برای شما است. بازیکنان در طول بازی می‌توانند تیم پنج نفره خود را با قهرمان‌های مختلف و متنوع جهان بازی تشکیل دهند و به جنگ دشمنان بروند.

دانلود بازی Hello Hero All Stars

Interstellar Guardian

Interstellar Guardian

Interstellar Guardian یک بازی رترو شکل دهه ۸۰ است که با الهام از بازی Defender and Dropzone ساخته شده شده است. بازیکنان در این بازی اکشن وظیفه دارند جلوی حملات بیگانگان را بگیرند تا مانع از نابودی انسان‌ها شوند. گیم‌پلی و ساختار مبارزات به‌نحوی است که می‌توانید ساعت‌ها سرگرم این بازی موبایل شوید.

دانلود بازی Interstellar Guardian

Nonstop Knight 2

Nonstop Knight 2

شوالیه خود را انتخاب کنید و وارد سیاه‌چاله‌هایی شوید که پر از دشمنان و باس‌های متنوع است. بازی موبایل Nonstop Knight 2 قصد دارد تجربه‌ی متفاوتی را در میان بازی‌های نقش‌آفرینی موجود روی پلتفرم موبایل در دسترس کاربران قرار بدهد. همچنین در طول مبارزات قهرمان شما مهارت‌های مختلفی دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و روند بازی را پیش ببرید.

دانلود بازی Nonstop Knight 2

Olimdal

Olimdal

Olimdal یک بازی معمایی و فکری است که وقایع آن در برج اولیمدال رخ می‌دهد. داستان بازی از این قرار است که یک جادوگر کوچک با استفاده از یک جادوی ناشناخته، خود را به‌دردسر می‌اندازد. حال با هر حرکت او، اشیاء اطرافش هم حرکت می‌کنند. ازاین‌رو بازیکنان باید این جادوگر را به بالاترین اتاق برج برسانند تا بتواند طلسم خود را از بین ببرد.

دانلود بازی Olimdal

Plane Race

Plane Race

در بازی موبایل Plane Race بازیکنان در نقش یک هواپیما قرار می‌گیرند که باید از حلقه‌های داخل محیط عبور کند. در این بازی ثبت رکورد، هرقدر که حقله‌های بیشتری را پشت سر می‌گذارید، سرعت شما هم افزایش پیدا می‌کند. ازاین‌رو عبور از داخل حلقه‌ها سخت‌تر می‌شود. بازی موبایل پلین ریس سعی دارد ازاین‌طریق سرعت عمل شما را مورد آزمایش قرار بدهد.

دانلود بازی Plane Race

PlarFruits

PolarFruits

همیشه بازی‌های سبک Matching هواداران مخصوص‌به خودشان را داشته‌اند. بازی موبایل PlarFruits هم در جریان بازی‌های هفته سوم خرداد ماه در دسترس قرار گرفته است تا کاربران این سبک بتوانند تجربه‌ی جدیدی را کسب کنند. در اینجا باید سه عدد از میوه‌های یکسان را درکنار یکدیگر قرار بدهید تا از بین بروند و امتیاز کسب کنید.

دانلود بازی PlarFruits

Polyswirl

Polyswirl

در بازی موبایل Polyswirl هدف این است که یک عکس کامل را مشاهده کنید. درواقع در هر مرحله یک عکس به‌ظاهر به‌هم ریخته را مشاهده می‌کنید، اما با چرخاندن عکس و قرار دادن آن در زاویه‌های مختلف، می‌توانید عکس واقعی را تماشا کنید. تیم سازنده بیش از ۱۰۰ عکس هنری اختصاصی را برای این بازی در نظر گرفته است تا بازیکنان تجربه‌ متفاوت و لذت بخشی را کسب کنند.

دانلود بازی Polyswirl

Serial Cleaner

Serial Cleaner

Serial Cleaner را می‌توان یک بازی متفاوت در میان بازی‌های موبایل دانست. در اینجا شما در نقش یک پاک‌کننده حرفه‌ای صحنه جرم و قتل هستید. در هر مرحله وارد صحنه جرم‌های مختلفی می‌شوید و باید تمامی شواهد و موارد مشکوک را از بین ببرید تا پلیس متوجه صحنه جرم نشود.

دانلود بازی Serial Cleaner

Shop Titans: Design & Trade

Shop Titans: Design & Trade

در بازی موبایل Shop Titans: Design & Trade بازیکنان در نقش یک فروشنده سلاح و لباس جنگی قرار می‌گیرند. وظیفه دارید که با ارتقای فروشگاه‌تان، سلاح‌ها و لباس‌های جنگی قوی را برای قهرمان‌های بازی بسازید تا بتوانند در مبارزات‌شان موفق شوند. همچنین در این راه می‌توانید با سایر فروشگاه‌ها و سازنده‌های سلاح هم همکاری کنید تا فروشگاه خود را گسترش دهید.

دانلود بازی Shop Titans: Design & Trade

Spirit Saga: Catastrophe

Spirit Saga: Catastrophe

Spirit Saga: Catastrophe یک بازی کاملا متفاوت و فانتزی نسبت‌به سایر بازی‌های هفته سوم خرداد ماه است. در اینجا شما در نقش دختری قرار می‌گیرید که سوار یک گربه پرنده است. حال با پشت سر گذاشتن مراحل بازی، رفته رفته متوجه این موضوع می‌شوید که چرا این دختر دبیرستانی هدایت یک گربه پرنده را برعهده دارد.

دانلود بازی Spirit Saga: Catastrophe

Stellar Maiden

Stellar Maiden

در سالیان گذشته، قهرمانانی قدرتمند با گروهی از دشمنان به نام Demakerها وارد نبرد شدند، اما رفته رفته دیمیکرها قدرت بیشتری کسب کردند و قهرمان‌های افسانه‌ای را شکست دادند. حال دِنِب، یکی از قهرمان‌های افسانه‌ای، شما را انتخاب می‌کند تا بتوانید درکنار سایر قهرمان‌ها، دیمیکرها را از بین ببرید. بازی موبایل Stellar Maiden قصد دارد طراحی‌های خاص و داستانی قابل قبول، علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی و فانتزی را سرگرم کند.

دانلود بازی Stellar Maiden

Troglomics Escape

Troglomics Escape

Troglomics Escape بازیکنان را در نقش یک تروگلو قرار می‌دهد که در غاری مرتفع و پر از دشمنان و موانع مختلف زندانی شده است. وظیفه‌ی شما این است که با استفاده از قلابی که دارید، از این غار خارج شوید، اما حواس‌تان به دشمنانی هم که سر راه‌تان قرار داده شده است، باشد.

دانلود بازی Troglomics Escape


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده