// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

معرفی بازی موبایل PLAYMOBIL Mars Mission؛ اکتشاف در مریخ

PLAYMOBIL Mars Mission یک بازی ماجراجویی بر پایه اکتشافات است که تیم سازنده با الهام از بازی‌های نام‌آشنای این سبک سعی دارد مخاطبان را سرگرم کند.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی اکشن و ماجراجویی رفته‌ایم؛ اثری که کاربران می‌توانند به‌صورت کاملا آفلاین آن را تجربه کنند و نیازی به اینترنت ندارد. بازی اندروید و آیفون PLAYMOBIL Mars Mission یک بازی ماجراجویی برپایه اکتشافات است. در گذشته و در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی، استودیوهایی مثل هلو گیمز‌ (Hello Games) بازی‌هایی بر پایه اکتشافات در کهکشان‌ها و سیاره‌های مختلف را توسعه داده بودند. حال بازی آیفون و اندروید PLAYMOBIL Mars Mission هم از این فرمول استفاده کرده است؛ البته در اینجا تنها سیاره مریخ در دسترس بازیکنان قرار داده شده است. از نظر داستانی هم با داستان خاصی روبه‌رو نیستیم. شما در نقش محققی قرار گرفته‌اید که در مریخ به‌دنبال پیدا کردن آیتم‌های مختلف و گشت‌وگذار در جهانی بی‌پایان است.

بازی موبایل Playmobil Mars Mission

در بخش ارتقا بازیکنان ازطریق منابعی که کسب می‌کنند، می‌توانند قسمت‌های مختلف پایگاه خود را ارتقا دهند

با شروع بازی PLAYMOBIL Mars Mission وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی که نحوه‌ی بازی کردن و استخراج منابع به شما یاد داده می‌شود. در بازی موبایل PLAYMOBIL Mars Mission یک آنالوگ را در سمت راست صفحه نمایش مشاهده می‌کنید. از آن‌جایی که دوربین بازی، از بالا به پایین یا همان ایزومتریک است، بازیکنان ازطریق همین آنالوگ می‌توانند کاراکتر و مسیر حرکت او را مشخص کنند. ازاین‌رو PLAYMOBIL Mars Mission اثری است که به‌سادگی و تنها ازطریق یک انگشت می‌توانید آن را انجام دهید. در نقشه‌ی بازی سنگ‌ها و محیط‌های مختلفی طراحی شده‌اند و زمانی‌که نزدیک‌شان می‌شوید، یک علامت را روی آن‌ها مشاهده می‌کنید. حال با ضربه‌زدن روی آن‌ها وارد قسمت استخراج منابع می‌شوید. تیم سازنده این بخش را به‌صورت یک مینی گیم جذاب طراحی کرده است. در مینی گیم استخراج منابع، بازیکنان باید به‌سرعت روی محل تعیین شده ضربه بزنند و منابع بیشتری را استخراج کنند. همچنین در بالای صفحه نمایش یک نوار زمانی در حال خالی شدن است که با تمام شدن‌اش، فرصت استخراج را از دست می‌دهید. جدا از بخش استخراج منابع، تیم سازنده از یک قسمت ارتقا هم برای بازی اندروید و آیفون PLAYMOBIL Mars Mission استفاده کرده است. در بخش ارتقا بازیکنان ازطریق منابعی که کسب می‌کنند، می‌توانند قسمت‌های مختلف پایگاه خود را ارتقا دهند. همچنین می‌توانید قدرت سلاح لیزری‌تان را هم افزایش دهید.

بازی موبایل Playmobil Mars Mission

جدا از این موارد، تیم سازنده یک مخزن انرژی را هم برای شما در نظر گرفته است تا یک محدودیت را برای بازیکنان به‌وجود بیاورد؛ محدودیتی که به شما اجازه نمی‌دهد مدت زمان زیادی را در بیرون سپری کنید. همچنین می‌توانید از طریق سفینه‌تان محیط‌های دیگری از مریخ را بگردید و مکان‌های جدید را کشف کنید. اگر علاقه‌مند به بازی‌های ماجراجویی بر پایه اکتشافات محیطی هستید، بازی موبایل PLAYMOBIL Mars Mission می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از‌ آپارات

دانلود بازی PLAYMOBIL Mars Mission


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده