// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل The Phantom Fable؛ نجات الما‌س‌های کریستالی

The Phantom Fable یک بازی ماجراجویی با طراحی‌های دستی است که داستان پسر و دختری را روایت می‌کند که باید تمامی صفحه‌های یک کتاب باستانی را پیدا کنند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی ماجراجویی رفته‌‌ایم؛ اثری که دارای طراحی‌های دستی است و ازاین‌رو شاهد حال‌وهوای کارتونی هستیم. بازی اندروید و آیفون The Phantom Fable یک بازی ماجراجویی است که روایت‌گر داستان یک پسر و دختر به نام استیون و کانی است. داستان بازی آيفون و اندروید The Phantom Fable از جایی شروع می‌شود که استیون یک کتاب باستانی را پیدا می‌کند، اما زمانی‌که این کتاب را پیش دوستان خود می‌برد، هرکدام از آن‌ها در خاطرات مختلف بلعیده می‌شوند. درواقع این کتاب داستانی، ثبت کننده خاطرات است، اما با دستکاری در آن‌ها می‌تواند کاراکترهای مختلفی را وارد جهان خود کند. حال بازیکنان در نقش استیون و کانی وظیفه دارند صفحه‌های این کتاب باستانی را پیدا کنند تا بتوانند جم‌های کریستالی را نجات بدهند.

The Phantom Fable

با حل کردن معمای هر محیط صفحه‌های جادویی، مهارت خاصی به شما داده می‌شود که می‌توانید به مکان‌های بیشتری در محیط‌ اصلی بازی سفر کنید

بازی موبایل The Phantom Fable فاقد بخش تمرینی است. البته نیازی هم به این بخش ندارد، زیرا ساختار بازی آن‌چنان پیچیده نیست که بازیکنان گمراه شوند. تنها نکته‌ای که به شما یاد داده می‌شود، این است که با کشیدن انگشت‌تان روی صفحه نمایش، می‌توانید ضربه وارد کنید. به‌عبارتی قهرمان‌های داستان هرکدام سلاح‌ مخصوص به‌خودشان را دارند. استیون یک سپر شبیه به کاپیتان آمریکایی دارد و کانی هم ازطریق شمشیر بزرگ و برنده‌اش دشمنان را از بین می‌برد. حال زمانی‌که شما انگشت‌ خود را روی صفحه نمایش بکشید، این دو کاراکتر به سمت همان مسیر ضربه وارد می‌کنند. دراین‌میان مواردی هم وجود دارد که باید به آن‌ها توجه داشته باشید. نوع ضربات، محدوده‌ی مشخص خود را دارند. ازاین‌رو نمی‌توانید خط‌های طولانی را روی صفحه نمایش بکشید. همچنین خطی که روی صفحه نمایش می‌کشید، باید خط صاف باشد. برای آگاهی از این موضوع هم زمانی‌که انگشت خود را روی صفحه نمایش می‌کشید، ابتدا خط کشیده شده به رنگ آبی است، اما با امتداد این خط شاهد رنگ نارنجی و قرمز هستیم که نشان‌دهنده غیرمجاز بودن حرکت مورد نظر برای حمله کردن است. دشمنان شما در بازی اندروید و آیفون The Phantom Fable هم موجودات مختلفی هستند که آنچنان شما را به‌چالش نمی‌کشند. درواقع تیم سازنده هدفش داستان‌سرایی و خلق جهانی زیبا برای مخاطبین بزرگ‌سال و کم سن‌وسال است. ازاین‌رو درجه سختی دشمنان به‌نحوی است که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را از پیش روی بردارید.

The Phantom Fable

رفته رفته با پیدا کردن صفحات کتاب باستانی، می‌توانید به‌محیط‌های مختلفی بروید و دوستان خود را آزاد کنید. با آزاد کردن دوستان‌تان، آن‌ها به‌تیم شما ملحق می‌شوند تا در انتها بتوانید به‌سادگی The Phantom Fable را شکست دهید. ازطرفی با حل کردن معمای هر محیط صفحه‌های جادویی، مهارت خاصی به شما داده می‌شود که می‌توانید به مکان‌های بیشتری در محیط‌ اصلی بازی سفر کنید. در حالت عادی بعضی از این مکان‌ها به روش‌های مختلفی مسدود هستند و باید مهارت لازم برای آزاد سازی‌شان را داشته باشید. از نظر طراحی هم بازی آیفون و اندروید The Phantom Fable دارای طراحی‌های دستی و جذابی است که همین مورد آن را به یکی از بهترین بازی‌های اندروید تبدیل کرده است. ازاین‌رو به‌هنگام تجربه The Phantom Fable فکر می‌کنید که در حال تجربه یک کارتون قدیمی هستید و به هیچ‌وجه از تجربه‌ی این بازی خسته نخواهید شد.

دانلود بازی The Phantom Fable


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده