// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Rest in Pieces؛ رهایی از کابوس‌های مرگبار

کابوس‌های مرگبار همه جا هستند و شما در بازی Rest in Pieces وظیفه دارید که روح‌های سرگردان را از شر آن‌ها رها سازید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Rest in Pieces یکی از متفاوت‌ترین آثاری است که در سبک آرکید منتشر شده است و حس متفاوتی نسبت به آثار مشابه دارد. این بازی با الما‌ن‌های ترسناک عرضه شده است و با داشتن یک پیش‌زمینه داستانی خوب می‌تواند برای لحظاتی هم که شده کاربران این پلتفرم را راضی کند. این بازی اندروید به سادگی دنبال می‌شود و گیم‌پلی ساده‌ای دارد.

روح‌های سرگردان که تعداد آن‌ها کم هم نیست در کابوسی مخوف گرفتار شده‌اند و دست به دامن شما هستند تا آن‌ها را نجات دهید. شیوه نجات آن‌ها هم در بازی آیفون Rest in Pieces بسیار ساده است و باید با شکستن مجسمه‌ای بتوانید این روح‌ها را آزاد کنید. بازی از محیط ترسناکی بهره می‌برد که تاریکی و سیاهی همه جای آن را فرا گرفته است و تنها شخصیت اصلی بازی و باسی که باید آن را شکست دهید دیده می‌شود. همه این باس‌ها در هر مرحله در فاصله دوردست دیده می‌شوند و شما باید با هدایت عروسکی که در اختیار دارید به باس موردنظر برسید و وی را شکست دهید. باید در پیچ و تاب مسیر بازی این عروسک را حرکت دهید و سعی کنید که به در و دیوار برخورد نکنید. هر قدر که دوام بیش‌تری داشته باشید هدف قابل دسترس‌تر خواهد بود و این روح سرگردان به آزادی نزدیک‌تر خواهد شد. Rest in Pieces قطعا یکی از بهترین بازی های اندروید است و فضایی دلهره‌آور را در قالب آرکید به بازیکنان عرضه می‌کند. این بازی تفاوت آشکاری با بسیاری از آثاری که در این پلتفرم منتشر می‌شود دارد و شما را با المان‌های نوآورانه تنها می‌گذارد. یکی از بهترین نکات بازی این است که هر روح سرگردان دارای سرگذشتی است و درواقع شاهد روایت ۱۵ داستان در قالب مراحل خواهید بود. به طور مثال جورجینا یکی از کسانی است که دچار خواب‌های شیطانی شده است و برای بیداری از این کابوس سخت به شما نیاز دارد.

Rest in Pieces
Rest in Pieces
Rest in Pieces

همان‌طور که گفته شد محیط بازی با المان‌های هنری پر شده است و موسیقی هم در کنار آن عملکرد خوبی در بازی Rest in Pieces دارد. استودیو Itatake که پیش از این هنر خودش را در ساخت بازی Az Rockets نشان داده بود، کاراکترهای بیش‌تری را برای بازی طراحی کرده است و هرکدام هم ریتم حرکت متفاوتی در محیط بازی دارند. شما باید سعی کنید که با جمع‌آوری الماس، مجسمه‌های بیش‌تری را خریداری کنید. این مجسمه‌ها درواقع همان روح‌های سرگردانی هستند که نیاز دارند آزاد شوند. اما بخش مهمی از بازی تحت عنوان کابوس‌های مرگبار چالش سخت‌تری است و یک بازیکن کارکشته می‌خواهد تا وارد این مرحله شود.

گیم‌پلی بازی نقطه قوت بازی Rest in Pieces است و به‌خوبی سبک آرکید را تعریف می‌کند

در بازی Rest in Pieces می‌توانید عروسک‌ها را تغییر دهید و با کاراکتر موردعلاقه خود از بین تاریکی‌ها عبور کنید. این بخش به قدری خوب کار شده است که به‌راحتی برای بازیکنان انگیزه ایجاد می‌کند و جمع آوری الماس‌ها اهمیت زیادی پیدا می‌کند. حتی کابوس‌هایی که در قالب مجسمه‌ها خودنمایی می‌کنند دارای تفاوت‌های منحصربه‌فردی هستند و برای خودشان داستانی دارند. موسیقی در روح بازی تنیده شده است و نزدیک شدن به کابوسی که مثل غول خودنمایی می‌کند واقعا ترسناک است. بالاخره تنها راه چاره عبور از بین تاریکی‌ها است و آزادی در پسِ ترسی پنهان شده است که گویی تمامی ندارد.

Rest in Pieces
Rest in Pieces
Rest in Pieces
باید در برابر اتفاقات غیرمنتظره آماده باشید و رفلکس سریعی از خود نشان دهید

این‌طور نیست که روح‌های سرگردان بازی Rest in Pieces تنها در شکل و ظاهر باهم فرق داشته باشند؛ بلکه هرکدام داستانی دارند و کابوس‌هایی که آن‌ها را در برگرفته‌اند هم متفاوت‌اند. بیداری در واقع حرکت به سوی نور است و تنها راه چاره‌اش هم حرکت در دل تاریک‌ترین مکان‌ها است. المان‌های صفحه با برخی از حرکات باس‌ها دچار تغییر می‌شوند و کار را برای حرکت بین ابزارها سخت می‌کنند. همواره باید مراقب حرکات اتفاقی این هیولاهای شیطانی باشید و تمرکز لازم را برای عکس‌العمل و رفلکس سریع از دست ندهید.

بازی Rest in Pieces گرچه در ارائه محتوای کامل چندان موفق ظاهر نمی‌شود، اما به دلیل ارائه المان‌هایی که تاکنون در این پلتفرم ندیده بودیم قابل احترام است. این بازی یقینا بهترین انتخاب شما برای گذران اوقات فراغت است و در سبد بازی‌های تکراری که می‌توانید داشته باشید Rest in Pieces متفاوت‌تر از همه به نظر می‌رسد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Rest in Pieces


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده