// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷

معرفی بازی موبایل Dead Rain 2: Tree Virus

Dead Rain 2: Tree Virus یک اثر جذاب و هیجان انگیز در سبک اکشن و ماجراجویی است که بازیکنان را به نبردی تازه با زامبی‌ها و ویروسی جدید می‌برد. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

تاکنون در پلتفرم‌های مختلف گیمینگ و در بخش‌های مختلف رسانه‌ مانند سریال‌ها و فیلم‌ها به نبرد انسان‌ها با زامبی‌ها پرداخته شده است. Dead Rain 2: Tree Virus دومین نسخه از این سری بازی که ساخته‌ی استودیوی Tiny Devbox است، به طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به تازگی منتشر شده است. این بازی اندروید و آیفون یک بازی زیبا و اکشن است که در آن بازیکنان باید با نوعی جدید از زامبی‌ها که درخت‌ها از درون بدن آنها رشد می‌کند، مقابله کنند. این بازی برای سیستم‌ عامل iOS حدود ۴۲۰ مگابایت حجم دارد و بازیکنان برای تجربه‌ی Dead Rain 2: Tree Virus به اتصال اینترنت نیازی ندارند و می‌توانند این بازی را آفلاین تجربه کنند. البته به خاطر رایگان بودن بازی شاهد حضور خرید‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات در بین مراحل بازی هستیم.

 DEAD RAIN2 : Tree Virus

گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید Dead Rain 2: Tree Virus در سبک اکشن و ماجراجویی دو بعدی دسته بندی می‌شود و بازیکنان باید در هر مرحله با تعدادی زامبی مقابله کنند. عناصر مختلفی مانند جمع آوری آیتم‌های مخفی و پلتفرمینگ نیز از دیگر سبک‌ها در بازی دیده می‌شود که همگی به جذابیت بازی افزوده‌اند. همچنین در بعضی از مراحل بازی Boss Fightهای جذابی در انتظار بازیکنان است که به قطع می‌توان گفت جذاب‌ترین بخش بازی به حساب می‌آید. تعداد بالای مراحل و تنوع هرکدام باعث شده است تا بازیکنان بتوانند هم مدت زیادی به تجربه‌ی Dead Rain 2: Tree Virus بپردازند و هم این تجربه‌ برایشان تکراری نشود. با توجه به کمبود مهمات و دنیای آخر الزمانی بازی، بازیکنان باید با شناخت نقاط ضعف و قوت هر نوع از زامبی‌ها، با استفاده از حداقل تیر آنها را از بین ببرند. بازی در مراحل ابتدایی به بازیکنان در شناخت این نقاط کمک می‌کنند اما با پیشرفت در بازی، زامبی‌ها سخت جان‌تر و ترسناک‌تر می‌شوند و مقابله با آنها به همین سادگی نخواهد بود.

Dead Rain 2: Tree Virus نسخه دوم یک بازی زامبی محور جذاب است که در بخش‌های گرافیکی و گیم‌پلی به بلوغ کامل‌تری رسیده است

کنترل‌‌های بازی Dead Rain 2: Tree Virus به خوبی با سبک ماجراجویی دوبعدی بازی هماهنگ شده است و بازیکنان می‌توانند به راحتی به انجام آن بپردازند. حرکت در محیط، پرش‌ها و تیراندازی به خوبی با استفاده از کلیدها انجام می‌گیرد و ایرادی در این بخش به بازی وارد نیست. همچنین در هر مرحله آیتم‌های مخفی و بخش‌های دور افتاده‌ای وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با گشت و گذار در بخش‌های مختلف هر مرحله آنها را پیدا کنند و به مهمات یا دیگر آیتم‌های مهم در بازی دست پیدا کنند.

بازی Dead Rain 2: Tree Virus که دومین نسخه‌ی منتشر شده از این سری برای پلتفرم موبایل محسوب می‌شود، به نسبت نسخه‌ی قبل از لحاظ جنبه‌ی بصری و زیبایی ظاهری به بلوغ خوبی رسیده و با یک بازی تاریک مواجه هستیم که به خوبی بازیکنان را در دنیای آخر الزمانی بازی غرق می‌کند. طراحی تک تک مراحل بازی‌های بازی به صورت دستی انجام شده که این امر باعث ایجاد تنوع خوبی در مراحل و  زامبی‌های بازی شده است. صداگذاری و موسیقی‌های استفاده شده در بازی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و Dead Rain 2: Tree Virus در این بخش نیز مانند بخش‌های گیم‌پلی و گرافیک بازی عملکرد خوبی از خود به جا می‌گذارد.

 DEAD RAIN2 : Tree Virus

اگر از طرفداران بازی‌های ماجراجویی و اکشن هستید و به دنبال یک تجربه جدید و متفاوت در یک دنیای آخر الزمانی زیبا هستید، Dead Rain 2: Tree Virus یکی از بازی‌های جدید با کیفیت منتشر شده با این خصوصیات است. همچنین زومجی به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

دانلود بازی Dead Rain 2: Tree Virus 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده