// دوشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل AFK Arena؛ میدان نبرد قهرمانان

بازی AFK Arena تجربه‌ای عالی و ناب است که با جلوه‌های بصری زیبا و حجم بالای محتویاتش بازیکنان را تا مدت‌ها سرگرم خواهد کرد.

بازی‌های موبایل آمده‌اند که در ابعاد کوچک سرگرمی بسیاری را به وجود بیاورند. آثار بزرگ و کوچکی که به دور پیچیدگی‌های معمول صنعت بازی‌های ویدیویی، در کم‌ترین دقایق و با عادی‌ترین وسیله این روز‌ها یعنی گوشی موبایل لذتی را خلق می‌کنند که گاهی با بزرگ‌ترین بازی‌ها برابری می‌کنند. بازی‌های موبایل به‌دلیل محدودیت‌هایی که دارند به سمت گیم پلی ساده و کم جزئیات می‌روند که به موجب آن سبک‌هایی همچون Idle Games  یا Gacha Games پدید آمده‌اند؛ سبک‌هایی که بازیکنان می‌توانند با آسودگی خیال و در بازه‌های زمانی کوتاه که تنها به تجربه چند دقیقه‌ای بازی نیاز دارند، از آن‌ها به بهترین شکل بهره ببرند. بازی AFK Arena جزو این دست بازی‌ها است می‌توانید هر از گاهی به آن سر زده و از تجربه‌ای عالی لذت ببرید.

بازی AFK Arena

بازی AFK Arena

بازی AFK Arena

در اولین تجربه بازی AFK Arena حس غوطه‌ور شدن در کتاب‌های داستان را خواهی داشت

این بازی در دنیای زیبا و سر‌شار از منابع اسپریا جریان دارد. اما آرامش این جهان به واسطه هجوم نیروی شیطانی بر‌هم خورد و نابودی سر‌تا‌سر آن را فرا گرفت. الهه محافظ اسپریا با قدرت خود توانست نیرو‌های شیطانی را نابود و ساکنان این سرزمین را از خطر نجات دهد. اکنون که الهه دیگر نیست و نیرو‌های شیطانی در حال تجدید قوا هستند، سرنوشت اسپریا در دستان قهرمانان آن است. حال نوبت شما است که با جمع‌آوری نیرو‌های زبده در اسپریا حرکت کنید، تهدیدها را از بین ببرید و آرامش را به این سرزمین باز‌گردانید. اولین نکته‌ای که در هنگام تجربه بازی اندروید AFK Arena توجه را به خود جلب می‌کند سبک طراحی بازی است که حسی همچون کتاب‌های داستان را تداعی می‌کند. این سبک که از اسطوره‌شناسی سلتیک الهام گرفته شده است، در عین سادگی به‌شدت چشم‌نوازو پر‌جزيیات است که هر علاقه‌مند به هنر را به وجد می‌آورد. این ویژگی در تمامی بخش‌های مختلف بازی قابل مشاهده است و تنها به شخصیت‌ها محدود نمی‌شود. به‌عنوان نمونه می‌توان به بخش Library و Portrait اشاره کرد که مواردی همچون تابلو‌های نقاشی در آن مشاهده می‌شوند.

بازی AFK Arena

بازی AFK Arena

بازی AFK Arena

تعدد بخش‌های مختلف بازی و ارائه حجم وسیعی از منابع جزو مهم‌ترین برگ‌های برنده بازی AFK Arena محسوب می‌شوند

بازی آیفون AFK Arena روی ایجاد یک تیم پنج‌نفره از شخصیت‌های مختلف بازی که در کلاس‌ها و دسته‌های مختلف قرار دارند، استوار است. پس از این مرحله و چینش درست نیرو‌ها می‌توانید وارد میدان نبردی شوید که در آن نیرو‌ها به‌صورت خودکار به جنگ با یکدیگر می‌پردازند. تمامی کار‌اکتر‌ها علاوه‌بر بر‌خورداری از یک ضربه Ultimate و امکان تجهیز آن‌ها به آیتم‌های مختلف، قابل ارتقا هستند که با انجام این امر نه‌تنها قدرت و سطح سلامتی آن‌ها افزایش می‌یابد، بلکه مهارت‌های جدیدی کسب می‌کنند. یکی از ویژگی‌های مثبت بازی AFK Arena تعدد بالای حالت‌ها و محتویات است. به این صورت که درکنار حالت داستانی بازی می‌توانید از چالش‌های روزانه و هفتگی را انجام دهید، در بخش Arena of Heroes با دیگر بازیکنان رو‌به‌رو شوید، با انجام مأموریت‌های Bounty Board منابع دریافت کنید و مراحل تصادفی Arcane Labyrinth را تجربه کنید. از دیگر بخش‌های بازی می‌توان به Guild (محل اجتماع تیم) و The Noble Tavern (به دست آوردن شخصیت‌های جدید) اشاره کرد. اکثر بازی‌های رایگان بازیکنان را مجبور به استفاده از خرید درون‌برنامه‌ای می‌کنند و بازیکنانی که از آن استفاده نمی‌کنند را با مشکل رو‌به‌رو می‌کنند. بازی AFK Arena در مسیر متفاوتی حرکت کرده است و در ارائه منابع به بازیکنان سخاوت مثال‌زدنی دارد. این بازی به شکل‌های مختلفی حجم وسیعی از منابع را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که با مدیریت درست آن‌ها می‌توانید شخصیت‌های خود را بدون مشکل تا لول‌های بالا ارتقا دهید و کاراکتر‌های جدید به دست آورید. اما ویژگی که کمک بسیاری به بازیکنان می‌کند ادامه نبرد شخصیت‌ها در حالت آفلاین و کسب منابع در پشت صحنه است که پس از ورود به بازی می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید.

بازی AFK Arena

بازی AFK Arena

بازی AFK Arena

بازی AFK Arena نه قرار است شما را بعد از مدتی خسته کند و نه قصد دارد با استفاده از خرید‌های درون‌برنامه‌ای سود سر‌شار به جیب بزند، بلکه تنها آمده است اوقات فراغت شما را با استفاده از کاراکتر‌های متنوع، زیبایی بصری و گیم‌پلی ساده و بی‌آلایش بیش‌ازپیش لذت‌بخش کند. اگر به‌دنبال این موارد در یکی از بهترین بازی‌های اندروید هستید، بازی AFK Arena، تازه‌ترین ساخته استودیو Lilith Games را فراموش نکنید.

دانلود بازی AFK Arena


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده