// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Nitro Nation Experiment؛ رانندگی به سبک دریفت

Nitro Nation Experiment اثری جذاب با مراحل متنوع است که عاشقان دریفت‌زنی در جاده‌های خطرناک را راضی نگه می‌دارد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Nitro Nation Experiment یکی از جدیدترین آثار سبک مسابقه‌ای است که گیمرهای این پلتفرم می‌توانند آن را تجربه کنند. این بازی توسط استودیو Creative Mobile توسعه داده شده است و در مراحل ابتدایی قرار دارد. شما در این بازی اندروید رانندگی را با سیستم دریفت پیش می‌برید و با آن‌چیزی که در ذهن‌تان دارید کاملا متفاوت است.

بازی Nitro Nation Experiment متفاوت با آن‌چیزی بود که انتظارش را داشتم و به جای ارائه یک گیم‌پلی مشابه دیگر بازی‌های ریسینگ، این‌بار شما را وارد رقابت های دریفت‌زنی می‌کند. این به این معنی است که دیگر از کنترل کامل ماشین در مسیرهای مختلف خبری نیست و تنها باید از چند دکمه کنترلی استفاده کنید و با تنظیم درست آن از رقبا جلو بزنید. در ابتدا یک آموزش کلی به شما داده می‌شود و سپس باید وارد مراحل جذاب بازی شوید. این سیستم چندان پیچیده نیست و سریعا با آن اخت می‌شوید. مسیرها دارای شرایط آب و هوایی پویا هستند و وارد مسیرهای برفی و بارانی در اقصی نقاط جهان خواهید شد.

مهارت شما رفته رفته زیادتر می‌شود و می‌توانید دریفت‌های سنگین‌تری را با موفقیت انجام دهید. دریفت‌زنی یکی از لذت‌ بخش‌ترین کارهای بازی است و این موضوع با فیزیک واقعی بازی حال بیش‌تری دارد. هرکدام از این مسیرها دارای موانعی هستند که دریفت‌زنی را سخت‌تر می‌کنند. این موانع را باید با آرامی رد کنید تا رقبا نتوانند از شما جلو بزنند. در بالای صفحه موقعیت خود و رقیب را مشاهده می‌کنید و میزان تلاشی که باید انجام دهید هم نمایش می‌یابد. این اثر قطعا می‌تواند یکی از بهترین بازی های اندروید باشد و فضایی مفرح برای نبرد بازیکنان را فراهم آورد. مجموعه بازی‌های Nitro Nation یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار سبک مسابقه‌ای هستند که بیش از ۳۰ میلیون بازیکن آن‌ها را تجربه می‌کنند و این اثر هم رسما می‌تواند همین روند را برای این شرکت ادامه دهد.

Nitro Nation Experiment

ارتقا و زیباسازی یکی دیگر از قابلیت‌های بازی Nitro Nation Experiment است که می‌توانید با امتیازات خود انجام دهید و ماشین خود را بهینه‌سازی کنید. با توجه به مراحل پنج‌گانه بازی مطمئنا تا انتها المان‌های قدرتی بیش‌تری را می‌توانید بخرید و هیجان را تا چندبرابر بالا ببرید. بخش سفارشی‌سازی بازی کامل طراحی شده است و می‌توانید از موتور گرفته تا سیستم تعلیق و ترمزها را بهینه‌سازی کنید. باید به برندهای مختلف توجه کنید و ماشین خود را از هر نظر برای دریفت‌زنی آماده کنید. این روند کمی متفاوت است و باید ذهن خود را از رقابت‌های عادی ماشین‌سواری رها کنید تا بتوانید ماشینی مناسب رقابت‌های دریفت‌زنی آماده کنید. زاویه دوربین مرتبا عوض می‌شود و شما را با مسیر آشنا می‌کند. این دوربین گاها از جلو نمایش می‌یابد و شما دید زیادی روی آنچه که اتفاق می‌افتد نخواهید داشت.

دریفت‌زنی در جاده‌های بارانی و برفی برای عاشقان این سبک قطعا لذت‌بخش خواهد بود

رقابت‌های ماشین سواری چندنفره را می‌توان حساس‌ترین بخش بازی Nitro Nation Experiment دانست که البته هنوز آن‌طور که باید کامل نشده است و به‌دلیل قرار گرفتن بازی در مرحله بتا، بازیکنان زیادی در سرورهایش حضور دارند. این موضوع باعث می‌شود که دقایق بیش‌تری منتظر بازیکنی بمانید تا با شما بازی کند. اتومبیل‌هایی از برندهای معروف به بازی اضافه شده است تا لذت رقابت با آن‌ها را بچشید و نهایت سرعت را حس کنید. رویدادهای فصلی بسیاری هم در بازی وجود دارد که تا زمان انتشار نسخه اصلی بازی می‌توانید تجربه کنید و آماده رقابت‌های آنلاین شوید. این بخش‌ها را می‌توانید فرای بخش مرحله‌ای تجربه کنید و امتیازات ویژه را درو کنید.

Nitro Nation Experiment

ماشین‌هایی از برندهای معروف به بازی اضافه شده است که می‌توانید با قابلیت‌های منحصربه‌فرد تجربه کنید

باید توجه داشته باشید که بازی اتومبیل رانی Nitro Nation Experiment در مراحل ابتدایی انتشار قرار دارد و ممکن است برای برخی از گوشی‌ها اجرا نشود. برای اجرا بازی باید تماما به اینترنت متصل باشید. سرورهای بازی هم اکنون دچار ایراد بسیاری هستند و علاوه بر خالی بودن سرورها جهت رقابت آنلاین، گاها در اتصال دائم هم دچار ایراد می‌شوند که انتظار می‌رود با انتشار نسخه اصلی بازی مرتفع شوند.

بازی Nitro Nation Experiment می‌تواند پیشرفت زیادی در ادامه داشته باشد و با برطرف کردن مشکل سرورها محلی برای رقابت جذاب بازیکنان را فراهم آورد. در این اثر می‌توانید تا می‌توانید دریفت بکشید و دقت عمل خود به رخ همگان بکشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی Nitro Nation Experiment


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده