// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Sailor King؛ پادشاه کشتی رانی

اگر به‌دنبال یک بازی ساده و چالش برانگیز برای گذارندن اوقات فراغت خود هستید، Sailor King یکی از بازی‌های جدید و سخت موجود در اپ‌استور است.

 همواره پلتفرم موبایل برای سبک‌های مختلف از بازی‌ها، میزبان خوبی بوده است و سازندگان توانسته‌اند از ایده‌های ساده تا بازی‌های بزرگ و AAA را برای این پلتفرم عرضه کنند. اما این پلتفرم برای بازی‌های ساده و کوتاهی که بتوان آن‌ها را زمان‌های انتظار و اوقات فراغت تجربه کرد، مقصد خاص و مناسبی بوده است. بازی‌ها و ایده‌هایی که برای کنسول‌ها کوچک باشد، ممکن است در پلتفرم موبایل به یک موفقیت بزرگ ختم شوند. به همین دلیل اپ‌استور و گوگل‌پلی از بازی‌های متفاوت و کوچک و بزرگی که خواهان موفقیت هستند، پر است.

Sailor King اولین تجربه‌ی بازی‌سازی  Pawel Tredowski برای سیستم‌عامل iOS است که یک بازی آرکید ساده اما سخت و چالش برانگیز به حساب می‌آید. این بازی آیفون که براساس کشتی رانی در دریاها و مسیر‌های آبی باریک ساخته شده است، با حجمی حدود ۲۵ مگابایت به‌طور رایگان ازطریق اپ‌استور قابل دانلود است. Sailor King که به‌تازگی منتشر شده است، هنوز در نسخه‌های ابتدایی انتشار خود قرار دارد و با آپدیت‌های مختلف، محتوای جدید به آن افزوده می‌شود و ایرادات آن نیز به مرور از بین می‌رود.

بازی sailor king
بازی sailor king
بازی sailor king

در بخش گیم‌پلی بازی آیفون Sailor King، یک بازی ساده و سخت است که بازیکنان در آن هدایت یک کشتی پر سرعت را بر عهده دارند و باید آن را در طول مراحل بازی، از موانع عبور دهند. در طول هر مرحله‌ بازیکنان با مسیر‌های باریک و پیچ در پیچی روبه‌رو هستند که رد کردن کشتی از این تنگه‌ها به دقت بسیار بالایی نیاز دارد. همچنین در هر مرحله، موانع مختلفی مانند هیولا‌های زیر آب حضور دارند که عکس‌العمل بازیکنان و سرعت عمل آن‌ها را در تغییر مسیر و کنترل کشتی به چالش می‌کشد. در بازی کشتی‌های مختلفی برای بازیکنان در دسترس قرار گرفته تا بازی حس یکنواختی و تکراری بودن را نداشته باشد. بازیکنان باید برای باز کردن این کشتی‌ها در طول مراحل به جمع آوری سکه‌ها در مسیر بپردازند که به اتمام رساندن مراحل را سخت‌تر از گذشته می‌کند.

Sailor King یک بازی ساده و سخت است که سرعت عمل بازیکنان را برای هدایت کشتی به چالش خواهد کشید

کنترل‌های بازی Sailor King بسیار ساده هستند و بازیکنان با کشیدن انگشت‌ خود به سمت چپ و راست می‌توانند کشتی‌ را در مسیر مناسب برای عبور از موانع و جمع آوری سکه‌ها و ستاره‌های روی آب قرار دهند. همچنین در بازی سیستم اچیومنت‌ها نیز گنجانده شده است که برای تمام کردن مراحل و آزاد سازی کشتی‌ها، به بازیکنان امتیاز خواهد داد.  در بازی Sailor King هم‌اکنون ۸ مرحله و منطقه مختلف مانند جزایر سنگی و سرزمین‌های قطبی درکنار ۱۲ کشتی با طراحی‌های جذاب وجود دارد.

بازی sailor king
بازی sailor king
بازی sailor king

بازی Sailor King از گرافیک پیکسلی جذاب استفاده می‌کند که در آن رنگ‌های روشن حرف اول را می‌زنند. استفاده از این طیف رنگ باعث شده تا بازیکنان برای مدتی کوتاه از تجربه بازی لذت ببرند و با آن سرگرم شوند. در ۸ مرحله بازی که در مناطق مختلفی رخ می‌دهند، از آتشفشان تا سرزمین‌های یخ زده‌ی قطبی دیده می‌شود که تنوع خوبی از نظر ظاهری به بازی افزوده‌اند. همچنین افکت‌های صوتی و موسیقی‌های متن استفاده شده در بازی به خوبی با ریتم تند و هیجان انگیز بازی هماهنگ هستند اما بازیکنان در صورت تمایل می‌توانند با غیر‌فعال کردن این صداها‌، به موسیقی‌های آن گوش دهند.

تعداد بازی‌های کوچک و چالش برانگیز در پلتفرم موبایل کم نیست و بازی Sailor King نیز از همین بازی‌های سخت است که دقت و سرعت عمل بازیکنان را به خوبی به چالش می‌کشد. اگر به‌دنبال یک بازی جدید با طراحی‌های جذاب و گیم‌پلی سریع برای گذراندن اوقات فراغت و زمان‌های انتظار هستید، Sailor King یک از گزینه‌های جدید اپ‌استور برای شماست.

دانلود بازی آیفون و آيپد Sailor King


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده