// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Pet Rescue Puzzle Saga؛ نجات حیوانات خانگی

بازی موبایل Pet Rescue Puzzle Saga اثر دیگری از استودیو King است که مکانیسمی مشابه کندی کراش ساگا ارائه می‌کند و بسیار سرگرم‌کننده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Pet Rescue Puzzle Saga اثری از استودیو معروف کینگ (King) است که سابقه انتشار بازی‌های محبوب کندی کراش ساگا را دارد و بازیکنان زیادی را به سمت خود جلب کرده است. این بازی اندروید هم به‌طور مشابه در سبک پازل عرضه شده است و مکانیسم تقریبا مشابه به این بازی معروف و محبوب ارائه می‌کند.

کندی کراش ساگا را می‌توان از شاخص‌ترین بازی‌های سبک تفننی یا کوژال دانست که استودیو King آن را با مراحل پرتعداد و متنوع ارائه کرده است و هیچ‌گاه هم جذابیت خودش را از دست نمی‌دهد. این بازی‌ به‌دلیل گیم‌پلی ساده خود علاوه‌بر بازیکنان عادی پلتفرم موبایل، توانسته است که اقشار میانسال را هم سرگرم کند و معمولا در دست هر پدر و مادری این بازی را می‌بینیم. حال بازی آیفون Pet Rescue Puzzle Saga تقریبا با همین مکانیسم عرضه شده است و همچنان همان مراحل پرتعداد به همراه چالش‌های سرگرم‌کننده را می‌بینیم. این بازی شما را به ماموریتی دعوت می‌کند که باید حیوانات خانگی در انواع مختلف را نجات دهید و آن‌ها را از خطراتی که تهدیدشان می‌کند نجات دهید. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که باید روی خانه‌های رنگی یکسان ضربه بزنید تا آن‌ها محو شوند و امتیازش را کسب کنید. مسلما وقتی که خانه‌های رنگی مشابه بیش‌تری درکنار هم باشند، جایزه‌ای که دریافت می‌کنید بیشتر می‌شود. با محو کردن ۶ خانه یا بیشتر بوسترهای ویژه به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید آن‌ها را در مراحل بعد به کار ببرید. بازی در خلال مراحل عادی‌ای که به شما ارائه می‌کند، دارای یک‌سری مأموریت‌های ویژه روزانه هم است که جوایز ویژه‌ای برای‌تان دارند. مراحل جدید در هر آپدیت به بازی اضافه می‌شوند و سبب می‌شود که به‌طور مدام یکی از بهترین بازی های اندروید را تجربه کنید. در لیدربرد جهانی هم شانس این را دارید که میزان بازی خود را بیشتر کنید و درنهایت جز بازیکنان برتر شوید. این بخش برای رقابت با دوستان بهتری انگیزه را در شما ایجاد می‌کند.

Pet Rescue Puzzle Saga
Pet Rescue Puzzle Saga
Pet Rescue Puzzle Saga

حیوانات در شکل و شمایل مختلفی وجود دارند و حتی نحوه گرفتار شدن‌شان در خلال خانه‌ها هم منحصربفرد است. پاورآپ‌های جذابی در هر مرحله دارید که خانه‌های بیش‌تری را برای‌تان پاک‌سازی می‌کند. گیم‌پلی بازی Pet Rescue Puzzle Saga روی المان‌های عمودی و افقی استوار است؛ به‌طوری که هرچه قدر سرعت بیش‌تری داشته باشید، می‌توانید پاداش بالاتری بگیرید. مطابق انتظار، پایه و اساس بازی روی کسب سه ستاره استوار شده است و اگر می‌خواهید که هر سه ستاره مراحل را بگیرید باید تمرکز بالایی روی قرار دادن خانه‌های هم‌رنگ درکنار هم داشته باشید. مکانیزم ستاره‌ها در هرمرحله متفاوت است و معمولا ستاره‌ی سوم بسیار نزدیک به ستاره دوم است و تنها بازیکنان کمی می‌توانند این فاصله نزدیک را پر کنند.

بازی از سیستم مشابه‌ آثار شاخص استودیو King بهره برده است

بازی Pet Rescue Puzzle Saga کاملا رایگان است، اما در عین حال می‌توانید از خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید و پاورآپ‌های زیادی برای هیجان بیشتر خریداری کنید. مراحلی از بازی هستند که یک مأموریت خاص از شما می‌خواهند و مأموریت به پیدا کردن یک‌سری تخم مرغ‌های رنگی یا رسیدن به یک امتیاز خاص خلاصه می‌شود. برعکس آن‌چیزی که در کندی کراش ساگا دیده بودیم، برخی از مراحل بازی شروع به حرکت یا به اصطلاح «اسکرول» می‌شوند و شما مدام به سمت پایین می‌آیید تا اینکه مرحله به پایان برسد. بازی دارای صحنه‌های اکشن هیجان انگیزی است که به خاطر گیم‌پلی سرعتی بازی ایجاد شده است.

Pet Rescue Puzzle Saga
Pet Rescue Puzzle Saga
Pet Rescue Puzzle Saga
المان‌های جذاب در هر آپدیت به بازی Pet Rescue Puzzle Saga اضافه می‌شوند و این اثر هیچ‌گاه جذابیت ابتدایی خودش را از دست نمی‌دهد

اگر شما هم عاشقان حیوانات بامزه خانگی هستید، می‌توانید بازی Pet Rescue Puzzle Saga را دریافت کنید و مراحل پرتعداد آن را جهت نجات این حیوانات انجام دهید. باید تفکر ساده خود را بسط دهید تا بتوانید بالاترین ستاره‌ها را دریافت کنید و با تعداد حرکات کمتری مراحل را تمام کنید. در نظر داشته باشید که به مانند دیگر آثار این استودیو، بازی پایان خاصی ندارد و می‌توانید تا مدت‌ها با مراحل بی‌شمار بازی سرگرم شوید. البته که حیوانات جدیدتر به همراه بوسترها و مکانیسم‌های جدید به بازی اضافه می‌شوند و بازی هیچ‌گاه جذابیت خودش را از دست نمی‌دهد.

بازی Pet Rescue Puzzle Saga می‌تواند در ارائه المان‌های جذاب سبک خودش موفق عمل کند و مراحل فوق‌العاده جذاب و چالش برانگیزی دارد. استودیو King این بازی را صرفا از لحاظ ظاهری دچار تغییراتی کرده است و پایه و اساس بازی متشکل از آثار کندی کراش ساگا است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Pet Rescue Puzzle Saga


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده