// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Aero Attack: Retro Space Shooter؛ تیراندازی به سفینه‌های فضایی

Aero Attack: Retro Space Shooter یک بازی موبایل تیراندازی و آرکید است که می‌تواند شما را به‌واسطه‌ طراحی‌هایش ساعت‌ها سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی آرکید در سبک Shoot 'em Up رفته‌ایم که سعی دارد به‌واسطه‌ی سیستم هدایت کاراکتر بازی، بازیکنان را به‌چالش بکشد. بازی اندروید و آیفون Aero Attack: Retro Space Shooter یک بازی تیراندازی و هواپیمایی است که از بازی‌هایی نظیر Flappy Bird برای خلق چالش و جذب مخاطب استفاده کرده است. بازی آیفون و اندروید Aero Attack: Retro Space Shooter از نظر داستانی، بازیکنان را در نقش پسری به‌نام باب قرار می‌دهد که از طریق هواپیمایی که دارد، باید سفینه‌های فضایی را از بین ببرد.

Aero Attack: Retro Space Shooter

استفاده به‌موقع از مهارت‌هایی که دراختیارتان قرار داده شده است، می‌تواند شما را از مرگ و ناکامی نجات دهد

با شروع بازی موبایل Aero Attack: Retro Space Shooter یک بخش آموزشی برای شما درنظر گرفته شده است. نحوه‌ی بازی کردن در بازی موبایل Aero Attack: Retro Space Shooter، در واقع اصلی‌ترین چالشی است که سازنده از آن برای سرگرم کردن بازیکنان استفاده کرده است. این نوع سیستم باید به‌نحوی طراحی شود که بازیکن را خسته نکند و از طرفی آن‌ها را مجبور کند که پس از هربار شکست، مدام دکمه‌ی شروع مجدد را فشار دهند. بازی کردن در بازی اندروید و آیفون Aero Attack: Retro Space Shooter همانند بازی‌هایی نظیر فلپی برد است؛ بازیکنان باید با ضربه‌زدن روی سمت چپ صفحه نمایش، مانع از افتادن یا چسبیدن کاراکتر بازی به‌بالای صفحه نمایش شوند. همچنین با ضربه‌زدن به ارتفاعات مختلف سمت راست صفحه نمایش، به‌همان سمت شلیک خواهید کرد. برای مثال برای ازبین‌بردن سفینه‌های بالای صفحه نمایش، باید به‌بالا و سمت راست صفحه نمایش گوشی موبایل یا تبلت‌تان ضربه وارد کنید. حال چالشی که در این میان وجود دارد، حفظ تعادل میان ضربه‌زدن‌های سمت راست و چپ صفحه نمایش است؛ اینکه بتوانید به‌درستی دشمنان مسیر خود را از بین ببرید و ازطرفی نگذارید هواپیمای‌تان به‌سایر دشمن‌ها برخورد کند.

Aero Attack: Retro Space Shooter

درابتدا، کمی سخت است که به این سبک از هدایت کاراکتر عادت کنید، اما رفته رفته متوجه می‌شوید که چند ساعت است مشغول تجربه‌ی بازی آيفون و اندروید Aero Attack: Retro Space Shooter هستید تا به‌ساختار آن عادت کنید. همچنین در بازی مهارت‌های مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. از طرفی با از بین بردن دشمنان، سکه کسب خواهید کرد. بازیکنان با سکه‌هایی که کسب می‌کنند، می‌توانند ظاهر هواپیمای خود را تغییر دهند و یک تنوع را برای خود به‌وجود بیاورند. در این میان اشاره کنم که بازی موبایل Aero Attack: Retro Space Shooter دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای و ویدیوهای تبلیغاتی است. از‌آن‌جایی که با یک بازی تک‌نفره روبه‌رو هستیم، پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن‌چنان نقشی در بازی ندارند، اما برای از بین رفتن تبلیغات، باید بازی را به‌صورت کامل خریداری کنید.

ازنظر طراحی، Aero Attack: Retro Space Shooter دارای طراحی کارتونی است و حس‌وحال بازی‌های قدیمی را در مخاطب به‌وجود می‌آورد که با یک موسیقی دلنشین همراه است. اگر از علاقه‌مندان به‌بازی‌های آرکید با ظاهری قدیمی و دلنشین هستید، بازی موبایل Aero Attack: Retro Space Shooter می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد تا سطح مهارت‌های‌تان را مورد آزمایش قرار بدهید. ضمنا یادآوری می‌کنیم که زومجی به‌طور ماهانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید نگاهی به آن‌ها بیندازید.

دانلود بازی Aero Attack: Retro Space Shooter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده