// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل Evolution: The Video Game

Evolution: The Video Game شبیه ساز یک بازی رومیزی جذاب برای گوشی‌های هوشمند است که در پیاده‌سازی آن بازی به صورت دیجیتال موفق ظاهر شده است. با معرفی این بازی کارتی در زومجی همراه باشید.

بازی‌های رومیزی بخش بزرگ و پرطرفداری از صنعت گیم و بازی‌ها بوده‌اند و این موضوع باعث شده تا در سال‌های اخیر شاهد عرضه بازی‌های کارتی و رومیزی زیادی برای گوشی‌های هوشمند یا کنسول‌ها باشیم. از آنجا که پلتفرم موبایل ویژگی‌های مهمی مانند تعداد زیاد مخاطبان و امکان تجربه‌ی آثار در هر زمان و مکان را دارد، مقصد خوبی برای این بازی‌ها محسوب می‌شود. Evolution: The Video Game نسخه‌ی دیجیتال و شبیه ساز بازی کارتی و رومیزی Evolution است که توسط استودیوی North Star Games به سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS راه پیدا کرده است. این بازی اندروید و آیفون به طور رایگان در اپ‌استور و پلی‌استور قابل دانلود است و بازیکنان می‌توانند آن را به صورت آفلاین و رایگان تجربه کنند، اما برای بازی‌های آنلاین و چندنفره (بیشتر از یک بازی در روز) قیمت ۹.۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. زومجی به طور هفتگی و ماهانه به معرفی بهترین بازی های اندروید می‌پردازد و Evolution: The Video Game یکی از بازی‌های خوب کارتی و رومیزی به شمار می‌رود.

Evolution: The Video Game

محوریت گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید Evolution: The Video Game شبیه سازی یک بازی رومیزی با همین نام است که یک بازی کارتی جذاب و نسبتا پیچیده محسوب می‌شود. بازیکنان در این بازی به گسترش و رسیدگی به گونه‌های مختلف جانوری می‌پردازند و باید با کارت‌های خود در هر نوبت، برای گونه‌های در اختیار خود، غذا و دیگر نیاز‌های اولیه را تامین کنند. جزئيات موجود در این بازی بسیار زیاد و خیره کننده است و می‌توان گفت تمامی نکات لازم زنجیره غذایی به خوبی رعایت شده است. وجود کارت‌های غذا، کارت‌های حیوانات وحشی و کارت‌های مهارت باعث شده است تا هر بازیکن بتواند از روش و تفکر مورد نظر خود در بازی استفاده کند و نتیجه آن را مشاهده کند. یکی از نکات مهمی که در بازی Evolution: The Video Game دیده می‌شود، تاثیر زیاد انتخاب‌ها و تاثیر کم شانس در روند اتفاقات بازی و تعیین کردن برنده است.

Evolution: The Video Game یک شبیه‌ساز خوش ساخت از یک بازی رومیزی با همین نام است که توانسته جزئیات و جذابیت‌های آن را به گوشی‌های هوشمند بیاورد

همانطور که اشاره شد،‌ Evolution: The Video Game یک بازی کاملا فکری است و با اینکه حیوانات وحشی و خطرناکی در آن حضور دارند، یک بازی آرام و حوصله‌بر به حساب می‌آید. برای مثال ممکن است هر دست از بازی ۳۰ الی ۴۰ دقیقه طول بکشد تا برنده نهایی مشخص شود. بازی Evolution: The Video Game یک بازی کارتی چهارنفره است که هم به صورت آفلاین (و رایگان) و با پرداخت هزینه‌ای کم به صورت آنلاین در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. در بخش کارت‌های بازی تنوع خیره کننده‌ای دیده می‌شود. بازیکنان می‌توانند برای گسترش و افزایش قدرت گونه‌های جانوری تحت اختیار خود، از غذا استفاده کنند یا برعکس با استفاده کارت حیوانات وحشی و شکارچی، به گونه‌های دیگر بازیکنان ضربه بزنند. این مسئله باعث شده است تا هیچ یک از بازیکنان از پیش برنده نباشد و تا آخرین کارت همه‌ی بازیکنان بتوانند برای برنده شدن تلاش کنند.

Evolution: The Video Game

بازی Evolution: The Video Game یک بازی شبیه ساز است و از آنجا که بازی اصلی یک بازی کارتی است، توجه به جزئیات در طراحی برد، کارت‌ها و منوهای بازی بسیار اهمیت دارد. با وجود اشکالاتی در زمینه طراحی منو‌ها، بازی Evolution: The Video Game در بخش گرافیکی خوب عمل کرده است و بازیکنان یک بازی کارتی جذاب را روی گوشی‌های هوشمند خود تجربه خواهند کرد. به دلیل اینکه بازی Evolution از گستردگی بالایی برخوردار است و کارت‌ها و شرایط مختلفی در آن تعیین شده است، سازندگان کار سخت و پیچیده‌ای برای طراحی کارت‌ها داشته‌اند و می‌توان گفت که به خوبی نیز از پس این کار برآمده‌اند. کارت‌های بازی به خوبی توسط رنگ‌ها و شکل‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند و بازیکنان در انتخاب کارت مناسب به اشتباه نمی‌افتند.

Evolution: The Video Game

بازی‌های کارتی و رومیزی، بازی‌هایی آرام و فکری هستند که مخاطبین خاص خود را دارند. با وجود بازی‌های کارتی جذابی مانند Heartstones و Elder Scrolls: Legends، بازی Evolution: The Video Game کار سختی برای جذب مخاطب داشت اما با توجه به سابقه‌ی بازی رومیزی اصلی و جذابیت و تنوع خود بازی، بازیکنان زیادی به سمت این بازی علاقه‌مند شده‌اند.

دانلود بازی Evolution: The Video Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده