// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Pipe Push Paradise؛ لوله‌کشی جزیره

بازی موبایل Pipe Push Paradise را می‌توان یکی از سخت‌ترین آثار پازل دانست که هر مرحله‌اش مکانیسم منحصربه‌فردی دارد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Pipe Push Paradise شما را به عنوان یک قهرمان وارد جزیره‌ای ناشناخته می‌کند و وظیفه‌تان هم این است که باید لوله‌کشی آن‌جا را برای حمام ساکنینش درست کنید. این بازی اندروید و آیفون در سبک پازل عرضه شده است و سازندگان آن چالش فوق‌العاده سختی را نسبت به حالت‌های عادی ایجاد کرده‌اند. پس اگر مشتاق درجه سختی بالایی از حل کردن معما هستید، این اثر می‌تواند شما را راضی کند.

داستان بازی آیفون Pipe Push Paradise از این قرار است که شما وارد یک جزیره می‌شوید و تک و تنها از هیچ چیز خبر ندارید. از همان ابتدا مراحلی را در صفحه اصلی می‌بینید که بدون نظم و ترتیب در کنار هم قرار گرفته‌اند و با باز کردن آن‌ها یک چالش پیش‌روی‌تان قرار می‌گیرد. قضیه از این قرار است که لوله‌کشی منطقه دچار اختلال شده است و حال سیستم آب‌رسانی جزیره نمی‌تواند سودی برای ساکنین آن داشته باشد. ساکنین از شما انتظار دارند که به عنوان یک قهرمان این لوله‌کشی را درست کنید و امکان حمام کردن را برای‌ آن‌ها فراهم کنید. شاید با روند ساده‌ای روبه‌رو باشید، اما مطمئن باشید که درجه سختی بازی چیزی فراتر از این حرف‌ها است و برای درست کردن لوله‌کشی این جزیره باید مدت‌ها مشغول حل کردن پازل‌های آن باشید. حتی هیچ گونه راهنمایی هم در ابتدا به شما نمی‌شود و باید تک و تنها و گام به گام به سمت موفقیت حرکت کنید. خلاقیت سازندگان در طراحی مراحل واقعا عالی است و می‌توان گفت که هر مرحله از بازی یک چالش منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. Pipe Push Paradise یقینا یکی از بهترین بازی های اندروید است که در این سبک عرضه شده است و صرفا یک پازل توخالی با سیستم ساده آثار مشابه محسوب نمی‌شود. پس اگر طرفدار چالش‌های سخت و سوزاندن فسفر مغز خود هستید، این بازی را تجربه کنید و قدرت خود را به رخ بکشید. هر مرحله برای‌تان شگفتی به همراه دارد و انتظار نداشته باشید که روند حل یک مرحله بتواند در حل مراحل بعدی به شما کمک کند.

Pipe Push Paradise
Pipe Push Paradise
Pipe Push Paradise

هل دادن و چرخاندن تنها کاری است که شما می‌توانید در بازی Pipe Push Paradise انجام دهید و اگر این لوله‌ها در گوشه و کنار گیر کنند، دیگر راهی برای بازگرداندن آن‌ها نخواهید داشت و باید از ابتدا مرحله را شروع کنید. این لوله‌ها شکل و شمایل مختلفی دارند و به‌صورت سه‌بعدی عمل می‌کنند. این موضوع به این معنی است که جریانی که از داخل لوله‌ها صورت می‌گیرد علاوه بر چهار سمت فضای دوبعدی، به بیرون و داخل صفحه هم انجام می‌گیرد. هرکدام از لوله‌ها هم می‌توانند بدون تغییر جهت حرکت داده شوند و هم حین حرکت چرخانده شوند. باید خودتان این سیستم را کشف کنید و با تکان دادن لوله‌ها به طرفین، جهت درست آن را تشخیص دهید. همین‌ها چنان پیچیدگی عجیبی دارند که اگر تمرکز نکنید شدیدا گیج‌تان خواهد کرد.

درجه سختی مراحل بازی بالا است و هر بخش از جزیره برای‌تان چالش منحصربه‌فردی خواهد داشت

بازی Pipe Push Paradise از یک گیم‌پلی مینیمال بهره می‌برد که براساس هر مرحله امکان تغییر دارد. هر مرحله از خانه‌هایی تشکیل شده است که فرصت حرکت‌های بیش‌تر را محدود می‌کند و باید قبل از انجام هرکاری روی آن فکر کنید. منتظر شباهت بین مراحل نباشید و بیش‌تر روی ایده‌ای که مراحل روی آن سوار شده‌اند تمرکز کنید. مکانیسم جدید مختص کل بازی نیست و باید آن را بر همه مراحل بازی تقسیم کنید. این روند باعث می‌شود که برای هر مرحله یک نگرش خاص داشته باشید و شگفت‌زده شوید. در کنار این مکانیسم شاهد موسیقی جذابی هستیم که سبک هنری خاص خودش را دارد و قدری ذهن شما را برای تفکر آسان‌تر صیقل می‌دهد.

Pipe Push Paradise
Pipe Push Paradise
Pipe Push Paradise
Pipe Push Paradise از یک موسیقی با سبک هنری خاص بهره می‌برد و می‌تواند ذهن‌تان را برای چالش‌های سخت بازی صیقل دهد

بازی Pipe Push Paradise در ظاهر وظیفه ساده‌ای به شما محول کرده است و آن‌هم بازگرداندن جزیره به شکوه قبلی خودش است. مراحل ترتیب خاصی ندارند و برحسب حوصله می‌توانید به سراغ یکی از لوله‌کشی‌ها بروید. البته خلاقیت سازندگان در این‌جا جذاب است و شما برای حل کردن برخی از مراحل نیاز دارید که ابتدا آب را به لوله‌ها برسانید. برای این‌منظور هم گاهی نیاز دارید که یکی از مراحل قبلی را انجام دهید تا آب به لوله‌ فعلی برسد و شما بتوانید کارتان را ادامه دهید. البته این موارد کم پیش می‌آید و معمولا مراحل مستقل از دیگری هستند. شخصیت بازی نقش چندانی در بازی ندارد و شما تنها با کشیدن لوله‌ها به جهت دلخواه می‌توانید آن‌ها را حرکت دهید. البته باید مراقب باشید که قهرمان شما در بین لوله‌ها گیر نکند و فضای لازم برای حرکت بین لوله‌ها را داشته باشد.

بازی Pipe Push Paradise در هر مرحله برای‌تان یک شگفتی کنار گذاشته است و برعکس چیزی که به نظر می‌رسد، اصلا ساده نیست. ساکنین این جزیره تنها یک خواسته از شما دارند و آن‌هم درست کردن سیستم لوله‌کشی است که امکان دوش گرفتن را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Pipe Push Paradise


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده