نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل GrandChase؛ نجات دنیا از دست هیولاها

امروز در بخش معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی اکشن دیگر می‌رویم که سبک آن RPG است و دوستداران این سبک را شیفته‌ی خود می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این بازی با زومجی همراه باشید.

بازی GrandChase یک بازی مخصوص پلتفرم موبایل محسوب می‌شود که توسط استودیو KOG Studios و برای سیستم عامل iOS و اندروید ساخته شده است. این بازی اندروید و آیفون، دنباله‌ی رسمی بازی Grand Chase است که انحصارا برای PC ساخته شده بود. به طور کلی داستان این بازی موبایل روی دو شخصیت کایل و سیندی تمرکز دارد؛ دو شخصیتی که دانش‌آموز Kassias Grandiel از دنیای کریکتریا محسوب می‌شوند. آنها تصمیم می‌گیرند که به ماجراجویی جدیدی بروند و از نمادهای خدا در برابر تاریکی محافظت کنند. علاوه بر این آنها قصد دارند که محل دقیق اعضای Grand Chase را هم پیدا کنند؛ زیرا این اعضا در طی آخرین نبردشان در برابر گروهی از Asmodians، گم شده بودند.

بازی موبایل GrandChase

برای استفاده از استعدادها و توانایی‌های خاص، شما به SP نیاز دارید که با فعالیت و حمله کردن می‌توانید آنها را کسب کنید

این بازی اکشن اندروید در طی سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ منتشر شد. بازی آیفون و اندروید GrandChase کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۳۰ مگابایت دارد. با این حال، لازم به ذکر است که برای استفاده این بازی، خیلی بیشتر از ۲۳۰ مگابایت باید صرف کنید. بعد از دانلود ابتدایی، زمانی که وارد بازی می‌شوید، ابتدا صفحه‌ای به شما نمایش داده می‌شود که در آن شما می‌توانید مکان سرور خود را انتخاب کنید. بعد از این صفحه باری دیگر صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید نوع کیفیت تصویری خود را انتخاب کنید که هر کدام حجم خاص خود را دارند.

بعد از انتخاب نوع کیفیت، دانلود اصلی بازی آغاز می‌شود. البته لازم به ذکر است زمانی که شما منتظر هستید تا دانلود این بازی به پایان برسد، تصاویر و داستانی به شما نشان داده می‌شود که تا حدودی سر شما را گرم می‌کند. علاوه بر این، نکته مهم درباره این صفحه این است که ۳ موسیقی در اختیار شما قرار داده می‌شود که می‌تواند سختی این انتظار را تا حد زیادی کاهش دهد و گذر زمان را برایتان لذت‌بخش کند. در حال حاضر بازی GrandChase چیزی در حدود ۲ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد که لحظه به لحظه به تعداد آنها اضافه می‌شود. در این بازی، هیچ محدودیتی برای تعداد دفعات وجود ندارد؛ به همین دلیل شما می‌توانید هر کجا و هر زمانی که دوست دارید، بازی کنید و از آن لذت ببرید. در بازی موبایل GrandChase ما شاهد ۷۰ قهرمان جدید و قدیمی هستیم.

بازی موبایل GrandChase

با این اوصاف، تشکیل یک تیم عالی و رویایی، هیچوقت تا این اندازه راحت و لذت‌بخش نبوده است. این بازی، طرفداران سبک نقش آفرینی یا همان RPG را عاشق و شیفته‌ی خودش می‌کند. شما می‌توانید در طی این اثر، در داستان فوق‌العاده شاهکار آن غرق شوید. علاوه بر اینکه همانند خیلی بازی‌های دیگر ماموریت‌های تک‌نفره وجود دارد، شما می‌توانید با هم‌تیمی‌های خود هم به ماموریت بروید؛ ماموریت‌هایی که مدل‌های متنوع زیادی دارد. شما همچنین می‌توانید به یک گروه خاص بپیوندید، دوست پیدا کنید و در کنار دیگر بازیکنان به مبارزه بپردازید. GrandChase بازی‌ای است که شما اصلا نمی‌توانید آن را کنار بگذارید و عاشق آن خواهید شد!

بازی موبایل GrandChase

در صفحه قهرمان‌ها شما قادر به انتخاب قهرمان‌های خود و تشکیل تیم رویایی خود خواهید بود

جالب است بدانید که GrandChase، در ۲۵ کشور مختلف، جزو ۱۰ بازی نقش‌آفرینی برتر شده است. شما با این بازی می‌توانید اکشن واقعی را روی موبایل خود تجربه کنید و لذت جمع کردن بیش از ۱۰۰ هیولا و کشتن همه آنها به صورت همزمان را در این بازی بچشید. این اثر در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. درست همانند دیگر بازی‌های رایگان موبایل، این بازی هم از پرداخت درون برنامه‌ای برخوردار است. شما با استفاده از امکان پرداخت درون برنامه‌ای و پرداخت هزینه‌ای کم، می‌توانید به امکانات جذاب جدید دست پیدا کنید. ضمنا اگر به دنبال برترین بازی‌های موبایل هستید، مطالعه مقالات بهترین بازی های اندروید را فراموش نکنید.

دانلود بازی GrandChase


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده