نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Don't Trip؛ پیاده‌روی پردردسر

بازی موبایل Don't Trip یک بازی هیجان‌انگیز سه بعدی است که یک پیاده‌روی پردردسر و پر از مانع را برای شما شبیه‌سازی می‌کند. با معرفی این بازی جذاب با زومجی همراه باشید.

افراد خیلی زیادی عاشق بازی های موبایل هستند؛ زیرا آنها می‌توانند تعداد خیلی زیادی از بازی‌های مورد علاقه‌ی خود با سبک‌های مختلف را در تلفن همراه خود و در جیب خود داشته باشند تا هر زمانی که خواستند و در هر جایی، بتوانند با آنها بازی و خود را سرگرم کنند. حال نکته‌ی بسیار جذابی که در رابطه با برخی بازی‌های موبایل وجود دارد این است که هرکس، با هر نوع موبایلی که دارد، می‌تواند در یک بازی خاص، تجربه منحصربه‌فردی داشته باشد. بازی آیفون و اندروید Don’t Trip، بازی فوق‌العاده جذاب و بامزه‌ای است که توسط استودیو Noodlecake و توسعه‌دهنده مستقلی به نام جاناتان وان هوو ساخته شده است. این بازی اندروید و iOS کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۷۷ مگابایت دارد.

بازی موبایل Don

در این بازی اصلا رقابت کردن را فراموش نکنید؛ زیرا همانند همه بازی‌های دیگر شما با جمع کردن امتیاز می‌توانید با کاربران دیگر رقابت کنید

علاوه بر اینکه بازی Don’t Trip ظاهری متفاوت نسبت به بقیه بازی‌های موبایل دارد، نحوه‌ی بازی کردن آن هم کمی متفاوت است؛ این بازی کنترل‌های منحصربه‌فردی دارد که شاید با تمام بازی‌هایی که تا به امروز انجام دادید، متفاوت باشد. اولین نکته‌ای که درباره این بازی وجود دارد، این است که شما باید از هر دو دست خود استفاده کنید. نحوه انجام این بازی به این صورت است که شما در ابتدا باید انگشت شست یکی از دستان خود را روی صفحه بگذارید تا بازی آغاز شود. بعد از این کار، بدون اینکه انگشت خود را بردارید، باید گوشی را تکان دهید تا صفحه جابه‌جا شود و شما بتوانید محدوده‌ای را که قصد دارید انگشت بعدی خود را بگذارید، ببینید. شما برای انجام این بازی فقط کافی است که از شست‌های خود استفاده کنید؛ به گونه‌ای که انگار شست‌های شما، پاهای شخصیت بازی است.

شما باید این کار را تا جایی که می‌توانید انجام دهید و با هر بار بازی، رکورد قبلی خود را بشکنید. البته باید این نکته را هم در ذهن داشته باشید که در این بازی، باید تا جایی که می‌توانید از موانع فاصله بگیرید وگرنه برخورد شما با آنها باعث توقف بازی می‌شود و شما مجبور هستید تا دوباره از ابتدا بازی کنید. در رابطه با موانع هم اینگونه می‌توان گفت که هرچه شما جلوتر می‌روید و حرفه‌ای‌تر می‌شوید، موانع مختلفی انتظار شما را می‌کشند که به مرور زمان شکل و مدل آنها تغییر می‌کند. شما باید از آتش فرار کنید، پای خود را روی سوسک‌ها بگذارید (با کشتن آنها می‌توانید امتیاز بیشتر و البته سکه به دست بیاورید) و تا جایی که می‌توانید از جاروبرقی‌های خودکار دور بمانید. در عین حال که شما باید برای نجات پاهای خود تلاش کنید، باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که آنها را روی اسباب بازی‌ها، آجرهای پلاستیکی یا آشغال‌ها نگذارید.

بازی موبایل Don

موسیقی بامزه و جذاب این بازی، در کنار محیط دوست‌داشتنی‌ای که دارد، لذت این بازی را چند برابر می‌کند

در طی هر بار بازی، شما چالش‌های جدیدی دریافت می‌کنید که با انجام دادن آنها می‌توانید امتیاز خود را بالا ببرید و جایزه‌های جدیدی دریافت کنید. لازم به ذکر است که شما با استفاده از این سکه‌ها می‌توانید کفش‌های خود را تغییر دهید و از مدل‌های جدید استفاده کنید. در کنار تمام موارد ذکر شده، به محض اینکه شما وارد بازی می‌شوید، جوراب سخنگویی به استقبال شما می‌آید که دوست شما است و شما با جعبه‌های کادوی مختلف می‌توانید این دوست خود را شخصی‌سازی کنید. موسیقی، یکی از المان‌های بسیار مهم یک بازی موبایل است و حتی باعث می‌شود که کاربر تا حد زیادی از وقتی که صرف این بازی می‌کند، لذت ببرد. در رابطه با این بازی هم این موضوع صدق می‌کند؛ موسیقی این بازی خیلی بامزه و دوست داشتنی است و باعث می‌شود که شما در حین بازی، از بودن در محیط آن لذت ببرید.

بازی موبایل Don

از ویژگی‌های بازی موبایل Don’t Trip می‌توان به متنوع بودن کفش‌ها (به همراه تنظیمات کاملا منحصربه‌فرد)، ۳۶ مدل متفاوت جاروبرقی‌های خودکار کشنده، ۳۰ ماموریت مختلف (به همراه چالش‌های منحصربه‌فرد)، موانع و دشمنان مختلف در هر مرحله، رایگان بودن و غیره اشاره کرد. این بازی در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم عامل IOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. درست همانند دیگر بازی‌های رایگان موبایل، این بازی هم از پرداخت درون برنامه‌ای برخوردار است. شما با استفاده از امکان پرداخت درون برنامه‌ای و پرداخت هزینه‌ای کم، می‌توانید به امکانات جذاب جدید دست پیدا کنید. ضمنا فراموش نکنید که هرازگاهی به بهترین بازی های اندروید معرفی‌شده در زومجی نگاهی بیندازید.

دانلود بازی Don't Trip


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده