// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Harmony: Music Notes؛ هارمونی آهنگ‌ها

بازی موبایل Harmony: Music Notes یک هارمونی جذاب از آهنگ‌ها است که در حین حل پازل‌ها تجربه می‌کنید و گویی خودتان نوازنده یک پیانو هستید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Harmony: Music Notes با ارائه یک محیط جذاب و هنری می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند و یکی از آثار اعتیادآور این پلتفرم محسوب می‌شود. این بازی اندروید از فضای هنری جذابی بهره می‌برد و گیم‌پلی‌ای دارد که بسیار چالش برانگیز است و در عین سادگی چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد. تنها کافی است که ذهن خود را مشغول کنید و در حین بازی آهنگ بنوازید.

بازی آیفون Harmony: Music Notes شگفتی‌های جذابی در خودش دارد و اثری است که تاکنون آن را تجربه نکرده‌اید. این اثر نشان می‌دهد که بازی‌هایی که برای سبک پازل عرضه می‌شوند، در عین اینکه چالشی برای ذهن ایجاد می‌کنند، می‌توانند شامل المان‌های بصری و صوتی جذابی باشند و روح و روان بازیکن را بنوازند. وجود این المان‌ها در Harmony: Music Notes باعث می‌شود که شاهد یکی از بهترین بازی های اندروید باشیم. شما در این بازی کار آسانی پیش‌رو دارید و تنها باید تقارن لازم را در محیط ایجاد کنید و خانه‌هایی که باید را در طرف دیگر روشن کنید. البته این روند رفته رفته پیچیده‌تر می‌شود، اما شما نباید قانون ساده بازی را فراموش کنید و تنها روی آن تمرکز کنید. هر بار که یک چراغ را روشن می‌کنید، تقارن دیگری شکل می‌گیرد و باید با نگاهی به خطی که حکم آینه را دارد، تقارن جدید را در صفحه برقرار کنید. این روند تا جایی پیش می‌رود که دیگر تقارنی برای برقرارکردن باقی نمانده باشد. تا خودتان بازی را تجربه نکرده باشید متوجه جذابیت هنری آن نمی‌شوید و درک ریتم آهنگی که در هر مرحله برقرار می‌شود برای‌تان سخت خواهد بود. شما در حین بازی درحال نواختن یک پیانو هستید و گویی با دستان خود یک هارمونی جذاب برقرار می‌کنید. این درواقع هنر استودیو InfinityGames.io است که چنین تجربه مسحورکننده‌ای ایجاد کرده و جذابیت را در کنار یک چالش ذهنی ایجاد کرده است.

Harmony Music Notes
Harmony Music Notes
Harmony Music Notes

بازی موبایل Harmony Music Notes بیش از ۱۲۰۰ مرحله با رنگ و بوی مختلف برای‌تان خواهد داشت که در ۲۰ دنیای متفاوت جریان دارد. این دنیاها علاوه بر شکل و ظاهر بصری مختلف، دارای برخی تفاوت‌ها در زمینه گیم پلی و قوانین هم هستند که بیش‌تر با آن‌ها آشنا خواهید شد. مراحلی هستند که خط آینه در آن‌ها تغییر نمی‌کند، اما در مراحل آینده با هر حرکت شما خط آینه عوض می‌شود و باید با تمرکز بیشتری خانه‌هایی را که باید روشن شوند انتخاب کنید. آهنگ‌های بازی عادی نیستند و با یک ریتم عالی هماهنگی جذابی با هر مرحله دارند. مراحل باس هم هستند که چالش مهم‌تری محسوب می‌شوند و قبل از هرکاری باید روی آن‌ها فکر کنید. می‌توانید با دوستان خود چالش برقرار کنید و در مدت زمان خاصی تعداد مشخصی از مراحل را حل کنید و پیروز را تعین کنید.

گویی در حین تجربه بازی در حال نواختن پیانو هستید و هر نت آن به معنای یک قدم نزدیک‌تر به سمت حل معمای مرحله است

قوانین ساده بازی Harmony Music Notes هستند که دنیاهای پیچیده را ساخته‌اند و همین نشان می‌دهد که خلاقیت‌های ساده تا چه حد می‌توانند پتانسیل بالایی داشته باشند و شاهد چنین آثار دست اول جذابی باشیم. کم کم مهارت شما بالاتر می‌رود و می‌توانید بدون درنگ خانه‌هایی که باید را روشن کنید. اچیومنت‌ها جزو جدانشدنی بازی هستند و وظیفه‌شان این است که تنوع بیش‌تری به بازی بدهند. این تنها آینه‌ها و تقارن‌شان نیست که باید به فکر آن‌ها باشید؛ مراحل باس چالش‌های خاصی هستند که همان‌جا معرفی می‌شوند و باید سریعا به دنبال راهی برای حل کردنشان باشید. گاهی رنگ‌ها هم تاثیر گذارند و در گیم‌پلی بازی تغییراتی را ایجاد می‌کنند.

Harmony Music Notes
Harmony Music Notes
Harmony Music Notes
همین قوانین ساده می‌توانند دنیاهای پیچیده‌ای را خلق کنند و ذهن هر بازیکنی را به چالش بکشند

سیستم راهنمایی در بازی Harmony: Music Notes فعال است و اگر چند ثانیه موفق به روشن کردن خانه‌ای نشوید، بازی به صورت خودکار شما را راهنمایی می‌کند. پایان برخی از مراحل دارای سوپرایز خاصی است و پاورآپ جدیدی را به شما معرفی می‌کند. این سوپرایزها کاربرد زیادی در مراحل باس دارند و باید کارکردشان را یاد بگیرید. محیط طراحی هوشمندانه‌ای دارد و با هر حرکت شما چالش جدیدی به روی‌تان باز می‌شود. این چالش‌ها طوری هستند که تاکنون در دنیای واقعی تجربه نکرده‌اید و مطمئن باشید که این عناصر نحوه حل پازل‌های بازی را برای‌تان اسپویل نخواهند کرد. شما مهارت خاصی برای بازی نیاز ندارید و تنها باید ذهن منطقی خود را به کار گیرید تا هر مرحله‌ی پیچیده‌ای پیش پای شما زانو بزند.

بازی Harmony: Music Notes به لطف استفاده از جهان‌های انتزاعی و مینیمالیستی توانسته است تجربه بی‌نظیری ارائه کند و قطعا یکی از آثار شاخص پازل محسوب می‌شود. تنها وظیفه شما ایجاد تقارن در بازی است و همین قانون ساده به چنان چالش‌های سختی تبدیل می‌شود که عاشقان این سبک را راضی می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Harmony: Music Notes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده