// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Demon Castle: Bloodstained Night؛ نبرد در قلعه‌ای شیطانی

بازی موبایل Demon Castle: Bloodstained Night یک بازی ساید اسکرولینگ با جلوه‌های پیکسلی است که برای هواداران این دسته از بازی‌ها ساخته شده است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی جدید با حال و هوای قدیمی خواهیم رفت؛ اثری که سعی دارد به‌واسطه المان‌های بازی‌های Beat 'em Up و ساید اسکرولینگ، مخاطبان این دسته از بازی‌ها را به‌خود جذب کند. بازی اندروید Demon Castle: Bloodstained Night، یک بازی ماجراجویی ساید اسکرولینگ با طراحی‌های پیکسلی است که تیم سازنده از این طریق توانسته است ساختار متفاوتی را در بازی‌های موبایل به‌وجود آورد. بازی موبایل Demon Castle: Bloodstained Night داستان خاصی ندارد و کاراکتر بازی وارد یک قلعه‌ی شیطانی می‌شود و در این راه باید شیاطین مختلفی را از پیش روی بردارد تا بتواند در یک شب خونین، شیطان را از بین ببرد.

Demon Castle: Bloodstained Night

هر محیط از هر مرحله مدت زمان مخصوص به‌خودش را دارد که در زمان تعیین شده باید آن را پشت سر بگذارید

تیم سازنده Demon Castle: Bloodstained Night سعی کرده است برای قدیمی نشان دادن بازی، از هیچ راهنما و بخش آموزشی در بازی استفاده نکند. ازاین‌رو با شروع بازی موبایل Demon Castle: Bloodstained Night مستقیم وارد بازی می‌شوید. هیچ بخش آموزشی‌ برای شما در نظر گرفته نشده است. نحوه‌ی بازی کردن بدین شکل است که دو دکمه‌ی مجازی در سمت چپ سمت صفحه نمایش برای بازیکن در نظر گرفته شده است که از طریق آن‌ها می‌توانید کاراکتر بازی را هدایت کنید. در سمت راست هم دو دکمه‌ی دیگر قرار دارد که برای پریدن و ضربه‌زدن به‌دشمنان استفاده می‌شود. یکی از مواردی که در همان ابتدا ذهن شما را درگیر می‌کند، نحوه‌ی هدایت کاراتر و سرعت او در بازی است. به‌طوری که حس می‌کنید که کاراکتر بازی آهسته‌تر از حد معمول حرکت می‌کند. در واقع سازنده سعی کرده است از ‌این مورد به‌عنوان یک چالش در بازی استفاده کند. ازاین‌رو بازیکنان با یک زمان‌بندی مناسب باید سکو بازی‌های بازی را پشت سر بگذارند یا دشمنان را از بین ببرند. رفته رفته با پیشروی در مراحل آیتم‌های مختلفی را از طریق گوی‌های بنفش‌رنگ کسب خواهید کرد. این آیتم‌ها را می‌توانید در طول بازی و در کنار سلاح اصلی‌تان استفاده کنید. برای مثال در مناطق شلوغ که می‌دانید وارد شدن به آن کار خطرناکی است و نوار سلامت‌تان کم می‌شود، می‌توانید از بمب‌های آتشین استفاده کنید تا دشمنان را به‌سادگی از بین ببرید.

Demon Castle: Bloodstained Night

در این میان یک چالش مهم دیگر هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که بازیکن را در طول بازی مضطرب می‌کند. در واقع هر مرحله از بازی موبایل Demon Castle: Bloodstained Night دارای قسمت‌های مختلفی است. حال هر قسمت مدت زمان مخصوص به‌خودش را دارد. اگر تا پایان زمان مورد نظر نتوانید به‌ محیط بعدی راه پیدا کنید، یکی از جان‌های خود را از دست خواهید داد. با تمام شدن جان‌های‌تان هم به‌نقطه‌ی اول مرحله‌ی مورد نظر باز می‌گردید. جدا از این موارد، در هر مرحله باس‌های مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. بازی‌های بازی هرکدام عملکرد و ضربات مخصوص به‌خودشان را دارند. ازاین‌رو بازیکنان در رویارویی با این باس‌ها باید دقت لازم را به‌خرج دهند و از طرفی مراقب نوار سلامت‌شان هم باشند. با تمام این تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی ساید اسکرولینگ با ظاهری قدیمی هستید که بتواند شما را سرگرم کند، بازی موبایل Demon Castle: Bloodstained Night بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دانلود بازی Demon Castle: Bloodstained Night


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده