// سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Shuyan Saga؛ حماسه شوین

Shuyan Saga یک بازی ماجراجویی داستان محور است که داستان آن روایتگر ماجراهای دختری به‌نام شوین و تبدیل شدن وی به یک مبارز بسیار بزرگ و نجات سرزمین‌اش است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب، به‌سراغ یک بازی داستان محور و ماجراجویی رفته‌ایم؛ اثری که قصد دارد با روایت زندگی یک دختر چینی، جدا از به‌تصویر کشیدن جهان باستانی آسیای شرقی، تجربه‌ای لذت بخش را هم در دسترس کاربران قرار بدهد. بازی اندروید و آیفون Shuyan Saga یک بازی ماجراجویی است که از المان‌های بازی‌های اپیزودیک و همچنین بازی‌های مبارزه‌ای الهام گرفته است تا بتواند سبک جدیدی از روایت داستان را در اختیار کاربران بازی‌های موبایل قرار بدهد. بازی آیفون و اندروید Shuyan Saga روایت‌گر پنج سرزمین باستانی است که در صلح و صفا زندگی می‌کنند، اما یک روز جنگی عظیم میان این سرزمین‌ها صورت می‌گیرد و پادشاهی منفور با استفاده از قدرت‌های شیطانی و خاص خود، موفق به‌پیروزی در این جنگ می‌شود. چند ماه بعد دختری به‌نام شوین که در حال تمرین و آموزش هنرهای رزمی است، قصد دارد در مسابقه‌ای بزرگ شرکت کند، اما این مسابقه آغاز ماجراجویی‌های بزرگ‌تر و خطرناکی برای شوین به‌حساب می‌آید.

بازی موبایل Shuyan Saga

گیم‌پلی بازی در دو ساختار سینمایی و مبارزه‌ای، طراحی شده است

همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره شد، بازی موبایل Shuyan Saga از نظر گیم‌پلی به دو بخش مجزا تقسیم می‌شود. در واقع Shuyan Saga یک بازی ماجراجویی سینمایی است که میان‌پرده‌های آن به‌صورت کمیک روایت می‌شود. حال در این میان بازیکنان می‌توانند انتخاب‌های مختلفی را انجام بدهند. انتخاب‌های بازی به‌نحوی روی داستان بازی تاثیر گذار هستند. البته حالت کلی داستان یکی است، اما نحوه رسیدن به‌نقطه‌ی مورد نظر، تا حدی متفاوت می‌شود. جدا از میان پرده‌های سینمایی کمیک شکل، بازی دارای مبارزاتی است که در جریان آن‌ها بازیکنان هدایت کاراکتر شوین را برعهده می‌گیرند. تیم سازنده به‌خوبی این بخش‌های بازی را طراحی کرده است و بازیکنان با اشتیاق کامل میان‌پرده‌های بازی را تماشا می‌کنند. از طرفی انتخاب‌های بازی شما را مجبور می‌کنند تا مجددا بازی را با سایر حالت‌ها انجام بدهید. بخش دوم گیم‌پلی، مربوط به مبارزات شوین می‌شود. مبارزات شوین همانند یک بازی فایتینگ است که باید در زمان مناسب به دشمنان بازی آسیب وارد کنید. یک دکمه در سمت چپ صفحه نمایش برای شما تعبیه شده است که از طریق آن می‌توانید گارد بگیرید؛ حال با ضربه‌زدن روی دشمنان، به‌ آن‌ها حمله خواهید کرد. نکته‌ی جالب مبارزات بازی اندروید و آیفون Shuyan Saga این است که مبارزات در دو حالت متفاوت ایزومتریک و سه‌بعدی انجام می‌شود. در مبارزات با دوربین ایزومتریک می‌توانید آزادانه در اطراف محیط بچرخید و دشمنان را از بین ببرید. این در حالی است که در حالت سه‌بعدی، تنها باید به‌حریف‌تان ضربه وارد کنید. البته در حالت سه‌بعدی، مبارزات شکل جدی و حساسی به‌خود می‌گیرند. بازیکنان باید با توجه به‌نوع گارد گرفتن حریف، به او ضربه وارد کنند. برای مثال اگر حریف شما در جهت بالا گارد گرفته است، کومبوهای زمینی مختلفی را پیاده‌سازی کنید.

بازی موبایل Shuyan Saga

رفته رفته بازیکنان با پیشروی در خط داستانی می‌توانند کومبوهای جدیدتر و کاربردی‌تری را یاد بگیرند. از نظر تعداد مراحل، بازی آیفون و اندروید Shuyan Saga دارای سه چپتر داستانی است که هر چپتر شامل مراحل مختلفی می‌شود. از طرفی Shuyan Saga یک بازی پولی است و تنها چپتر اول آن به‌صورت رایگان در دسترس است. ازاین‌رو بازی موبایل Shuyan Saga فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای و ویدیوهای تبلیغاتی است. با تمام این تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی موبایل هیجان‌انگیز داستان محور، با المان‌های بازی‌های ماجراجویی هستید، بازی موبایل Shuyan Saga می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. ضمنا یادآوری می‌کنیم که زومجی به‌طور ماهانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید نگاهی به آن‌ها بیندازید.

دانلود بازی Shuyan Saga


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده