// سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Spectrum Break؛ روشن کردن اشکال هندسی رنگی

بازی موبایل Spectrum Break یک بازی آرکید است که در جریان آن بازیکنان با سکو بازی‌های مختلف باید اشکال هندسی خاموش را روشن کنند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی آرکید و هیجان‌انگیز رفته‌ایم؛ اثری که در نگاه اول فکر می‌کنید تجربه‌ی کاملی را در دسترس‌تان قرار نمی‌دهد. واقعیت این است که بازی اندروید Spectrum Break یکی از بازی‌های بسیار سرگرم کننده و چالش‌برانگیز است که با تجربه‌ی اولین مرحله، غرقش می‌شوید. بازی موبایل Spectrum Break فاقد داستان خاصی است و تنها یک فلسفه دارد. بازیکنان در این بازی در نقش یک کاراکتر اسکیت سوار قرار می‌گیرند که با حرکت روی اشکال هندسی داخل محیط، آن‌ها را روشن می‌کند.

Spectrum Break

طراحی چالش‌های بازی، همانند حل یک معما است و بازیکنان در واقع باید معمای روشن کردن تمامی اشکال هندسی را حل کنند

بازی بدون هیچ بخش آموزشی‌ای آغاز می‌شود و هیچ راهنماییی هم وجود ندارد که نحوه بازی کردن را از طریق آن متوجه شوید. البته ساختار بازی اندروید Spectrum Break به‌شکلی است که در کمترین زمان ممکن آن را یاد خواهید گرفت. در سمت چپ صفحه نمایش یک آنالوگ مجازی تعبیه شده است که از طریق آن می‌توانید کاراکتر بازی را هدایت کنید. در سمت راست هم یک دکمه جهت پریدن تعبیه شده است. نحوه بازی کردن هم بدین شکل است که در هر مرحله، بازیکنان اشکال هندسی مختلفی را مشاهده می‌کنند که می‌توانند با اسکیتی که سوار آن هستند، روی این اشکال هندسی بروند و آن‌ها را روشن کنند. سوال اصلی اینجا است که تیم سازنده از طریق بازی موبایل Spectrum Break به‌ چه شکل بازیکن را به‌چالش می‌کشد؟ زیرا این دسته از بازی‌ها و ساختارشان باید به‌نحوی باشد که مخاطب را از طریق چالش‌هایی که ارائه می‌دهند، به‌چالش بکشد و سرگرم کند. در بازی موبایل Spectrum Break بازیکنان با حرکت روی اشکال هندسی باعث تغییر در حالت‌شان می‌شوند. در واقع باعث می‌شوید سقوط کنند و حال در بعضی از مراحل اشکال هندسی و نحوه چینش آن‌ها در محیط، یک مرحله پلتفرمر را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ پلتفرم‌هایی که با فعال کردن‌شان سقوط خواهند کرد و باید با زمان‌بندی درست تمامی آن‌ها را روشن کنید. اگر موفق به این کار نشوید، بازنده خواهید بود و در غیر اینصورت برنده‌ی بازی خواهید بود. دو الی سه مرحله‌ی ابتدایی حکم مراحل آموزشی را دارند، اما رفته رفته و در جریان ۵۵ مرحله، بازی به‌خوبی شکل اصلی خود را نشان می‌دهد و شما را بارها و بارها با طعم شکست آشنا خواهد کرد.

Spectrum Break

یکی دیگر از مواردی که بازی اندروید Spectrum Break در آن عملکرد خوبی از خود به‌نمایش گذاشته است، طراحی بازی است. جهان بازی، یک جهان تاریک است که با نئون‌های رنگی تزئین شده است. تیم سازنده با استفاده از افکت‌های بسیار خوبی سعی کرده تا بازی را متفاوت و لذت بخش جلوه دهد. همچنین هر مرحله موسیقی‌های مخصوص به‌خودش دارد؛ موسیقی‌هایی گوش‌نواز که از شنیدن‌شان خسته نخواهید شد. در مجموع بازی اندروید Spectrum Break یک تجربه لذت بخش در زمینه بازی‌های موبایل است که می‌تواند مخاطب را ساعت‌ها سرگرم کند. تیم سازنده به‌خوبی توانسته است با ارائه کمترین محتویات، مخاطب را سرگرم کند، زیرا در ساختار بازی از المان‌های متنوع و جالبی استفاده شده‌اند. ضمنا یادآوری می‌کنیم که زومجی به‌طور ماهانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید نگاهی به آن‌ها بیندازید.

دانلود بازی Spectrum Break


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده