// دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Hey Duggee؛ اکتشافات شگفت‌ انگیز در دنیاهای مختلف

بازی موبایل Hey Duggee متشکل از هفت مینی‌گیم جذاب است که اکتشافات شگفت انگیز کودکانه را در دنیاهای مختلف شامل می‌شود. با زومجی و معرفی این اثر همراه شوید.

بازی موبایل Hey Duggee اثر متفاوتی در سبک کژوال است که شما را وارد ماجراجویی هیجان انگیز و پر از سبک‌های گیم‌پلی مختلف می‌کند. در کل وظیفه شما در این بازی اندروید کسب ۷ مدالی است که باید با سنجاب‌ها به دنبال آن‌ها باشید و با گذر از مراحل کسب کنید. محیط بازی کودکانه است و تا مدت‌ها با آن سرگرم خواهید شد.

بازی آیفون Hey Duggee درواقع اپلیکیشنی برای اکتشاف است و کودکان بسیاری می‌توانند در دنیای آن هم بازی کنند و هم مطلب یاد بگیرند. استودیو BBC Worldwide Ltd این بازی را به عنوان مرجعی برای والدین در نظر گرفته است تا کودکان خود را تست کنند و اجازه دهند که بچه‌ها خودشان به دنبال ماجراجویی باشند و از تجربه چیزهای مختلف هراسی نداشته باشند. Hey Duggee به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید، شامل هفت بازی مختلف است که هرکدام سبک گیم‌پلی خاصی دارند و متفاوت از یکدیگرند. به‌این صورت می‌توانید هر بار با یک بازی سرگرم شوید و مدال آن مرحله را به‌دست آوردی. پنج سنجاب شما را در این بازی همراه می‌کنند و باید به آن‌ها کمک کنید که راه‌شان را پیدا کنند. یکی از ویژگی‌های مهم بازی در آموزنده بودن آن است و به‌نوعی هر بازی یک مهارت را به کودک یاد می‌دهد. به طور مثال وقتی به سمت سیاره‌های مختلف پرواز می‌کنید، می‌توانید در مورد پرواز یاد بگیرید و یک شبیه ساز جذاب تجربه کنید. وقتی به دنبال یافتن فسیل‌ها راهی سرزمین‌های تاریخی می‌شوید، نحوه کار با موتورهایی که برای حفاری استفاده می‌شوند، به شما گفته خواهد شد. هر فعالیتی که شما در بازی انجام می دهدد در گالری ثبت می‌شود و می‌توانید گذری به آن داشته باشید و مرور کنید. سعی کنید که همیشه در نقش یک برنده باشید و از تجربه سرزمین‌های جدید غافل نشوید. این بازی با المان‌هایی طراحی شده است که بیش‌تر در نرم‌ افزارها می‌بینیم و بسیار سرگرم کننده است. این ترکیب جذاب دست سازندگان را برای طراحی چندین گیم‌پلی برای بازی ممکن است. بازی هیچ‌گونه تبلیغاتی ندارد و به راحتی می‌توانید از آن لذت ببرید.

Hey Duggee

محیط و گرافیک بازی موبایل Hey Duggee با دست طراحی و نقاشی شده است و با نگاهی ریزبینانه متوجه می‌شوید که همگی بسیار ساده هستند. موسیقی شاد به مینی گیم‌ها اضافه می‌شود و کودک می‌تواند انگیزه لازم را برای ادامه دادن داشته باشد. در یکی از بازی‌های این اثر که The Birdwatching Badge نام دارد، شما باید در جنگل به دنبال حیوانات مشخص شده باشید و از آن‌ها عکس بگیرید. با پیدا کردن حیوانات درست، رنگ لوگوی آن رنگی می‌شود و می‌توانید به سراغ بعدی بروید. در بازی The Fossil Badge باید مهارت‌های حفاری خود را به کار ببندید و به دنبال فسیل دایناسورها باشید. اگر بتوانید فسیل تی‌رکس را پیدا کنید واقعا خوش شانس هستید و نشان می‌دهد که کار خود را در ردیابی‌ها به ‌خوبی انجام داده‌اید.

Hey Duggee شامل مینی‌ گیم‌های جذابی است که هرکدام با سبک گیم‌پلی مختلف می‌تواند بازیکن را وارد دنیاهای جدید کند

مینی گیم دیگری به نام The Camping Badge وجود دارد که مهارت‌های راه‌اندازی کمپ را در شما تست می‌کند و ابتدا باید به دنبال جمع‌آوری وسایل حیاتی باشید. به این صورت شما وسایل را یکی یکی در کوله قرار می‌دهید و سپس با انتخاب یک طبیعت مناسب، کمپ خود راه راه‌اندازی می‌کنید و سکه می‌گیرید. بازی‌های دیگری هم هستند که مهارت‌های دیگر را به شما می‌آموزند و می‌توانید با ابزارهای مختلف کار کنید. این محیط‌ها فاز کودکانه دارند و به‌نوعی القا کننده مهارت‌های پایه هستند. تنها چیزی که نیاز است، حس کنجکاوی بچه‌ها است و این بازی می‌تواند آن‌ها را وارد رشته‌های مختلفی در زندگی‌شان کند.

Hey Duggee

علاوه بر بازی، بازیکنان می‌توانند از بار آموزشی این اثر هم استفاده کنند و مهارت‌های زیادی را یاد بگیرند

دنیای بازی Hey Duggee طوری است که بچه‌ها می‌توانند در آن خلاقیت داشته باشند و خانه‌های درختی خوبی را طراحی کنند. شما به عنوان یک بازیکن می‌توانید پرنده‌های متنوع را پیدا می‌کنید و با طراحی سبد آن‌ها را در درخت جای می‌دهید. نقاشی جزء جدانشدنی بازی است و بازیکنان می‌توانند روی دیواره‌ها و صخره‌ها طرح‌های خود را پیاده کنند. در بخش از بازی می‌توانید کدو طراحی کنید و آن را به شکل و شمایل ترسناک درآورید. این کدوها را می‌توانید در مزرعه و خانه خود قرار دهید و دوستان خود را بترسانید. هر بازیکنی می‌تواند از محیط بازی خودش عکس بگیرد و آن را با دوستان خود به اشتراک گذارد.

بازی Hey Duggee بواسطه داشتن مینی گیم‌هایی که دارد تا مدت‌ها می‌تواند قابل استفاده باشد و قشر کودک را وارد یک ماجراجویی سالم کند. این اثر دارای بار آموزشی هم هست و بچه‌ها می‌توانند نحوه کنترل موتور یک سازه و یا هوایپمارانی را فرا بگیرند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Hey Duggee


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده