نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

معرفی بازی موبایل MaskGun Multiplayer FPS؛ نبردهای شهری آنلاین

MaskGun Multiplayer یک بازی اول‌ شخص، آنلاین و رایگان است که که وقت‌های خالی شما را به‌خوبی پر و سرگرم‌تان می‌کند. با زومجی و معرفی این اثر جذاب همراه باشید.

در جدیدترین قسمت از معرفی بازی موبایل، سراغ بازی اندروید و آیفون MaskGun Multiplayer ساخته‌ی استودیو June Gaming رفته‌ایم. MaskGun Multiplayer همانطور که از نامش مشخص است، در سبک تیراندازی آنلاین به کاربرانش ارائه می‌شود و می‌توان گفت که نسخه‌ای کوچک و جمع و جور شده از بازی «کانتر استرایک» معروف است. بازی در دست‌های مختلف Team Deathmatch جریان پیدا می‌کند و تیمی که طی زمان معین شده بتواند بیشترین امتیاز را از کشتن دشمنان به‌دست بیاورد، برنده خواهد شد.

MaskGun Multiplayer FPS

منوی بازی پیچیدگی خاصی ندارد و کاربرها خیلی راحت می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. با زدن روی گزینه Play خیلی سریع به یکی از بازی‌هایی که در سراسر جهان در جریان است، ملحق و تا مدت‌ها سرگرم می‌شوید. از دیگر گزینه‌هایی که در منوی بازی وجود دارد می‌توان به بخش شخصی‌سازی کاراکتر اشاره کرد. شما با ثبت عملکردی درخشان طی نبردها، امتیازات مختلفی کسب می‌کنید و مانند اکثر بازی‌های آنلاین این روزها، جعبه‌هایی پر از آیتم تزئینی جایزه خواهید گرفت. در کنار این جعبه‌های رایگان، یک سری «بتل پک» هم وجود دارند که رایگان نیستند و بحث پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را برای بازی پیش می‌کشند.

در کنار پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای، عملکرد بازیکن به پیشرفتش کمک شایانی می‌کند و بازی هم به ازای این مورد، بسته‌هایی رایگان را در اختیار گیمر قرار می‌دهد

شما می‌توانید با خرید الماس‌هایی که در فروشگاه بازی موجود است، از حداقل ۱ تا حداکثر ۱۰ دلار هزینه کنید و با آن‌ها، آیتم‌ها و پوشش‌هایی جدید را برای کاراکتر خود و سلاح‌هایی که دارید، آزاد کنید. شما با پیشرفت در بازی و Level Up شدن، می‌توانید آیتم‌های بهتری خریداری کنید و آن‌ها را ارتقاء دهید. برخی از آپگرید‌ها که قدرت آیتم شما را بالا می‌برند، برای اینکه بالانس بازی را خراب نکنند، دائمی نخواهند بود و برای مدتی محدود مثلا ۲ یا ۱۲ ساعت تاثیرشان اعمال خواهد شد.

بعد از اینکه آی‌پی گوشی خود را تغییر دادید، وارد سرورهای بازی خواهید شد و در جریان مبارزات قرار خواهید گرفت. روند بازی اما خیلی ساده، روان و پر کشش است و به راحتی می‌توانید با آن آشنا شوید و یاد بگیریدش؛ البته این هم باید ذکر شود که بخش آموزشی کارآمد بازی در یادگیری مکانیزم‌های آن، تاثیری چشم‌گیر دارد. بازی به صورت افقی روی گوشی‌های هوشمند اجرا می‌شود و نیمه‌ی چپ تصویر برای کنترل بازی با انگشت‌های دست چپ و نیمه‌ی راست برای انجام کارهای مشابه با انگشتان دست راست تعبیه شده است.

برای راحتی در کنترل، دکمه‌ای برای تیراندازی تعبیه نشده و با نشانه‌گیری دشمن، تفنگ‌تان شروع به شلیک کردن می‌کند. پرتاب نارنجک، نشستن، پریدن، استفاده از بسته‌های سلامتی و راه رفتن از مواردی هستند که دکمه‌های آن‌ها روی صفحه نقش بسته است و به آن‌ها دسترسی دارید؛ در کنار این موارد، تعویض سلاح، تعویض خشاب، میزان شارژ گوشی، پینگ اینترنت، پنل ارسال پیام و موارد مشابه به خوبی در صفحه‌ تعبیه شده‌اند و خیلی سریع به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید.

MaskGun Multiplayer FPS

بازی نقشه‌های مختلفی دارد که از تنوع و پیچیدگی خوب و مناسبی برخوردار هستند. مپ‌های بازی اندروید و آیفون MaskGun Multiplayer به اندازه‌ی بازی‌های اول‌شخص بزرگ مثل Overwatch پیچیده نیستند اما، در حد و اندازه‌های یک بازی اول‌شخص موبایل خیلی هم خوب هستند و به خوبی کاربران خود را سرگرم می‌کنند. این موارد باعث شده است که MaskGun Multiplayer به یکی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون تبدیل شود.

جلوه‌های دیداری و شنیداری بازی هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند. در کل، بازی اندروید و آیفون MaskGun Multiplayer اثری تماما آنلاین خوب و جذاب است که شما را می‌تواند به خوبی در وقت‌های خالی‌تان، سرگرم و درگیر خود کند.

دانلود بازی MaskGun Multiplayer


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده