// جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Goosebumps HorrorTown؛ ماجراجویی در شهر ارواح

بازی موبایل Goosebumps HorrorTown شما را در نقش انسان یا هیولا قرار می‌دهد و باید به ماجراجویی در شهر ترسناک مور مور‌ها بپردازید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Goosebumps HorrorTown یک شهر تاریک و ترسناک برای‌تان خواهد داشت و باید در نقش انسان یا هیولاها بتوانید در آن قدم بزنید. استودیو PIXOWL INC. این بازی اندروید را برای طرفداران مجموعه مور مور آماده کرده‌اند و شاهد سیستم شبیه‌سازی جذابی در آن هستیم. وجود دو حالت بازی جامع سبب می‌شود که حداقل برای دوبار بتوانید سفری در شهر ترسناک مور مورها را تجربه کنید.

بازی آیفون Goosebumps HorrorTown برای‌تان دنیای ترسناکی را فراهم آورده است که با ماموریت‌ها و چالش‌های مختلف پر شده است. شما می‌توانید به دو صورت بازی را تجربه کنید و در نقش انسان یا هیولاهای ترسناک حضور داشته باشید. بالطبع با این انتخاب ماموریت‌های‌ شما تحت تاثیر قرار می‌گیرند و در دو جبهه کاملا مختلف قرار می‌گیرید. علاوه بر این می‌توانید حداقل برای ۲ بار از ابتدا بازی را تجربه کنید و لذت بیش‌تری از بازی ببرید. در این شهر ترسناک هر چیزی دیده می‌شود؛ از زامبی‌ها و ارواح گرفته تا اشباح و موجودات خائن در بازی حضور دارند و کم کم به بازی اضافه می‌شوند. گفتنی است که بیش از ۱۰۰ شخصیت برای بازی تعریف شده است و هرکدام هم باید ماموریت‌های خاص را در بازی انجام دهند. این ماموریت‌ها شامل ترساندن دیگران، رقابت با همسایه و دیگر موارد است که باید برای‌شان وقت بگذارید و امتیازش را کسب کنید. وقتی که کنترل یک انسان را برعهده گرفتید، باید به دنبال به دست آوردن منابع بیش‌تر باشید و نقطه نقطه شهر را جهت پیدا کردن نقاط ایمن جستجو کنید. این نقاط کمک می‌کنند که عملکرد بهتری در برابر هیولاها داشته باشید. در ساخت شهر خود باید استراتژی خوبی اتخاذ کنید تا ساختمان‌های مهم در نقاط حساس شهر وجود داشته باشند و نیروها آماده مقابله با هیولاها باشند. وجود کیفیت بالا و بخش‌های متنوع سبب شده است که از Goosebumps HorrorTown به عنوان یکی از بهترین بازی‌ اندروید یاد کنیم.

Goosebumps HorrorTown

اما روی دیگر بازی Goosebumps HorrorTown مربوط به زمانی است که در نقش یک هیولا وارد بازی می‌شوید و حال این شما هستید که باید همه را بترسانید و با هیولاهای خود شهر را تسخیر کنید. تسخیر و ترساندن انسان‌ها تنها گوشه‌ای از وظایف شما است و باید تاریک‌ترین کابوس‌ها را برای ساکنین شهر ایجاد کنید. انصافا بازی در این بخش از سیستم شبیه‌سازی عالی بهره برده است و آن را بیش‌تر شبیه به فیلم این مجموعه کرده است. می‌توانید هیولاهای بیش‌تری خریداری کنید و آن‌ها را در شهر ساکن کنید. انسان‌ها می‌توانند در هر جایی حضور داشته باشند و شما باید با پنهان شدن در سایه‌ها و گاردگیری مناسب، آن‌ها را بترسانید. بازی از نظر گرافیکی در شرایط خوبی قرار دارد و شهر ارواح زده و تاریک حس و حال زنده و پویایی به بازیکن القا می‌کند.

بازی را می‌توانید در دو نقش انسان‌ها و هیولاها تجربه کنید و المان‌های متفاوتی را تجربه کنید

اگر نگاهی به پایین صفحه بیندازید، متوجه می‌شوید که رکن اصلی بازی روی بنا کردن ساختمان‌های مختلف و انجام دادن ماموریت‌ها استوار شده است و بازی آنقدر در این زمینه تنوع دارد که حتی ساعت‌ها می‌توانید بدون مشاهده ماموریت‌های تکراری از بازی لذت ببرید. ساختمان‌ها جایگاه اصلی منابع هستند و سکه، صندوقچه و دیگر جوایز را به‌صورت زمانی به شما اهدا می‌کنند. معمولا هر ساختمان دارای اپراتوری است که همزمان با بناکردن آن فعال می‌شود و ماموریت‌ها و وارد شدن به درگیری‌ها توسط آن‌ها انجام می‌شود. دیالوگ‌ها هم همزمان در پایین نقش می‌بندند و می‌توانید با داستان جذاب این سری هم همراه شوید. شهر ظرفیت محدودی برای شخصیت‌ها دارد و باید انتخاب کنید که درحال حاضر به چه کسانی نیاز دارید یا اینکه به سراغ گسترده‌تر کردن شهر خود بروید.

Goosebumps HorrorTown

بازی Goosebumps HorrorTown از شخصیت‌های زیادی تشکیل شده است که هرکدام ماموریت خاصی در شهر ترسناک بازی دارند

مطابقی انتظاری که داشتیم لول بندی در Goosebumps HorrorTown هم از اهمیت برخوردار است و ساختمان‌های اصلی بازی در لول‌های بالاتر فعال می‌شوند. با انتخاب طوماری که در پایین صفحه وجود دارد، می‌توانید ماموریت دلخواه مربوط به شخصیت‌ها را انجام دهید و در بازی پیشرفت کنید. این کار را باید به موازات ساختمان سازی تکرار کنید تا شخصیت‌های شما از منابع لازم برای انجام دادن ماموریت‌ها برخوردار باشند. باید موادغذایی را به طور منظم از ماموریت‌ها لوت کنید و ساکنین شهر را زنده نگه دارید. دفاع در برابر هیولاها هم به یک سری منابع نیاز دارد که از طریق خرید یا معاوضه در فروشگاه هم می‌توانید دسترسی داشته باشید. کم کم این شهر کوچک و در ظاهر مخوف، به چنان مرکز بزرگی تبدیل می‌شود که ساختمان‌ها آن را احاطه کرده‌اند و شما کار سخت‌تری برای مدیریت افراد داخل آن و مبارزه با هیولاها و ارواح خواهید داشت.

بازی Goosebumps HorrorTown شخصیت‌های بسیاری دارد و همگی در دنیای شهر ترسناک حضور بازی حضور دارند. ساخت ساختمان‌های مختلف برای جمع‌آوری منابع حیاتی است و باید تا می‌توانید ماموریت‌هایی که برای‌تان فعال می‌شود را انجام دهید و کلی جایزه از آن خود کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Goosebumps HorrorTown


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده