// پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Dungeon Maker؛ لردهای سیاه‌چال

بازی موبایل Dungeon Maker یک اثر آفلاین با المان‌های سرگرم‌ کننده است که نبردهای کارتی و استراتژیک جذابی برای‌تان خواهد داشت. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

در بازی موبایل Dungeon Maker باید گروهی از قهرمانان خود را روانه میدان نبرد کنید و طرح‌های استراتژیکی خود را توسط جمعی از کارت‌های قدرت در بازی پیاده سازی کنید. این بازی اندروید کاملا آفلاین است و در سبک استراتژیک عرضه شده است. وجود قابلیت‌های سفارشی سازی مختلف و استفاده از انیمیشن‌های اکشن در حین نبردها، تنها گوشه‌ای از جذابیت‌های این بازی آیفون است.

بازی موبایل Dungeon Maker شامل دنیایی بسیار بزرگ است که قهرمانان و هیولاهای متعددی در آن جای گرفته‌اند. شما به عنوان یک لرد دشمنان زیادی دارید که به سرزمین‌تان حمله می‌کنند و سعی می‌کنند که راس گروه یعنی لرد را شکست دهند. سیستم کلی بازی روی کارت‌ها استوار شده است و باید تمرکز خود را روی به‌دست آوردن کارت‌های بهتر به همراه قهرمانانی با مهارت‌های بهتر بگذارید. در یکی از بهترین بخش‌های بازی می‌توانید سیاه‌چال اختصاصی خود را طراحی کنید و با قراردادن تله‌ها و قهرمانان در سرتاسر آن، دشمنان خود را غافلگیر کنید. ایجاد طرح‌های استراتژیکی حساب شده برای دفاع از قلعه‌ها بسیار مهم است و باید در طراحی خود به این موارد دقت کنید. در این سیاه‌چال‌ها دشمنان باهوش عمل می‌کنند و این طرح استراتژیکی شما است که می‌تواند آن‌ها را در تله گرفتار سازد. سرنوشت همه در دستان شما است و باید کارت‌های بازی را به دقت وارسی کنید. این کارت‌ها تعداد زیادی دارند و در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند. معمولا شما در نبردهای عادی حضور می‌یابید و امتیازات لازم را برای خرید و ارتقا کارت‌ها فراهم می‌کنید. البته رویدادهایی هم هستند که حس بهتری به شما می‌دهند و شاهد غافلگیری‌های بسیاری خواهید بود. وجود چنین قابلیت‌های جذابی که همگی به‌صورت آفلاین در اختیار بازیکنان قرار دارند، باعث می‌شود که Dungeon Maker تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید شود. توجه کنید که سرنوشت لرد و قهرمانان‌تان تمام توسط کارت‌ها مشخص می‌شود و باید هوش خود را به‌کار بیندازید و علاوه بر انتخاب درست آن‌ها، جایگاه‌شان را در محیط هم به‌درستی تعیین کنید. این مورد اهمیت بالایی دارد و حتی می‌تواند بیش از ۵۰ درصد قابلیت قهرمان شما را تحت تاثیر قرار دهد.

Dungeon Maker

سیاه‌چال‌ها در واقع پایگاه اصلی شما در بازی Dungeon Maker هستند و هر قدر که دقت بیش‌تری در محافظت از آن داشته باشید، موفق‌تر هستید. این محافظت به‌وسیله قهرمانان صورت می‌گیرد و سازندگان تعریف مشخصی هم برای روند این محافظت تعیین کرده‌اند. همواره باید به مهارت هر قهرمان دقت کنید و انتخاب درستی برای چیدمان قهرمان‌های خود داشته باشید. این موضوع هنگام طراحی سیاه‌چال، دست بازتری برای‌تان می‌گذارد و حتی می‌توانید محیط را طوری طراحی کنید که قهرمانان در آن وظایف خود را بهتر انجام دهند. محیط بازی از چندین خانه تشکیل شده است و باید به درستی و با استراتژی قهرمانان را در آن‌ها قرار دهید.

بخش طراحی سیاه‌چال فوق‌العاده هیجان انگیز است و می‌توانید تله‌ها و قهرمانان خود را با طرح استراتژی مناسب در آن قرار دهید

آیکون‌های مشخصی برای المان‌های Dungeon Maker طراحی شده است و می‌توانید سری به آن‌ها بزنید. با لول‌آپ شدن می‌توانید حالت‌های بیش‌تری از بازی را تجربه کنید و چالش‌ها را برای خود سخت‌تر کنید. در ابتدا تنها بخش‌های Normal Mode و Challenge Mode فعال هستند و بستگی به خود شما دارد که تا کجا قصد دارید پیش بروید. تقریبا بعد از هر نبرد و پیروزی در آن می‌توانید گروهی از کارت‌ها را باز کنید و جوایز خود را دریافت کنید. در این بخش می‌توانید جایزه‌های بخش نبرد را دریافت کنید یا اینکه به سراغ احیای سلامت قهرمانان بروید. با توجه به آفلاین بودن بازی، می‌توانید بازی خود را روی فضای ابری ذخیره کنید. پرداخت درون برنامه‌ای هم برای علاقه‌مندان فعال است و ظرف مدت دو روز می‌توانید مهارت‌های ویژه خریداری شده را در حساب خود داشته باشید.

Dungeon Maker

در بخش Challenge Mode می‌توانید نبردهای غافلگیرانه را تجربه کنید و خودتان را بهتر نشان دهید

بازی Dungeon Maker از یک گیم‌پلی خاص استفاده می‌کند و می‌توانید نوار سلامت و قدرت‌هایی را که دارید در پایین صفحه مشاهده کنید. نبرد با باس‌ها جذابیت خودش را دارد و باید نیروهای اصلی خود را روی صفحه قرار دهید. در حالت کلی آن‌دسته از علاقه‌مندان بازی‌های نقش آفرینی کارت و استراتژیک می‌توانند یک اثر آفلاین با کلی بخش متنوع را تجربه کنند و خودشان را غرق در سیستم پیچیده و کارت‌های متنوع بازی کنند. برای لرد شدن باید قوی باشید و هیروهایی را که به دردتان می‌خورند خریداری کنید و به ارتقای‌شان بپردازید. طومارهایی در خلال بازی برای‌تان باز می‌شود که قابلیت موقت و خاصی را به قهرمانان شما اضافه می‌کند و می‌توانید در اتاق‌های نبرد آن‌ها را تجربه کنید. درواقع این ۸ لرد مخوف بازی هستند که رهبری هیولاها و قهرمانان را برعهده دارند و هرکدام هم دارای قابلیت‌های ویژه‌ای هستند.

بازی Dungeon Maker می‌تواند برای روزها سرگرم‌تان کند و شامل المان‌های سرگرم کننده بسیاری است. وجود هیولاهای مختلف و مخصوصا امکان طراحی سیاه‌چال اختصاصی باعث می‌شود که مدت زمان زیادی را برای کشف قسمت‌های مختلف بازی بگذارید و در رویدادهای زیادی شرکت کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Dungeon Maker


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده