// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵

معرفی بازی موبایل The Sequence 2؛ یک توالی جذاب

بازی موبایل The Sequence 2 یک توالی جذاب برای ذهن است که سعی دارد از سیستم دودویی به جواب برسید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل The Sequence 2 نسبت به نسخه قبلی خودش تغییرات کلی داشته است و استودیو One Man Band سعی کرده است که از ماژول‌های جدید و مکانیسم نوآورانه استفاده کند. بازی اندروید و آیفون The Sequence 2 برای آن‌دسته از علاقه‌مندان به سبک پازل طراحی شده است که عاشق حل کردن معماهای لایه لایه ریاضیاتی هستند و دوست دارند که تا حد بالایی مغزشان را به چالش بکشند.

هنگامی که وارد بازی آیفون The Sequence 2 می‌شوید، مطابق انتظار سبک پازل، بازی ابتدا ساختار کلی خودش را آموزش می‌دهد و می‌توانید کم کم با روند کار آشنا شوید. شاید تاکنون چنین اثری را تجربه نکرده باشید و این مکانیسم برای‌تان تازگی داشته باشد. حتی کسانی که نسخه اول بازی را داشته‌اند مکانیسم جدید این بازی برای‌شان تازگی خواهد داشت. شما باید در هر مرحله از بازی المان‌های تعیین شده را به جایگاه هدایت کنید. اما این هدایت از چالش‌های مختلفی تشکیل شده است و باید تنها از ابزارهایی که در اختیار دارید استفاده کنید. در ابتدا و برای آشنایی تنها یک مورد ابزار در اختیارتان قرار دارد و این ابزار توپ‌ها را یک خانه به جلو یا عقب هدایت می‌کند. این روند به‌صورت توالی رخ می‌دهد و ترتیب خاصی هم دارد. زمانی که ابزار یا ابزارهای خود را در محیط بازی جا دادید، بازی را شروع می‌کنید و نظاره می‌کنید که چگونه توپ با موفقیت می‌تواند به درون جایگاه تعیین شده برسد. این روند در ابتدا بسیار ساده است و حال‌وهوای آشنایی دارد. رفته رفته ابزارها زیادتر می‌شوند و انتخاب به شما واگذار می‌شود. محیط بازی هم بزرگ‌تر می‌شود و تعداد توپ‌هایی که باید به مقصد برسند افزیش می‌یابد. اما نکته مهم دیگر بازی این است که حداقل باید ۵ بار توپ‌ها به‌صورت متوالی به جایگاه برسند و هرگاه یکی از توپ‌ها به جایگاه رسید به‌معنی این نیست که توپ‌های بعدی هم پشت سر آن به جایگاه خواهند رسید. چنین روندی به این دلیل است که عناصر و موانع مختلف روی توپ‌ها تاثیر می‌گذارند و باید مدام طرح خود را عوض کنید. این حجم از نوآوری و جذابیت بازی The Sequence 2 را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید کرده است.

the Sequence 2
the Sequence 2
the Sequence 2

به دلیل ساختار کلی بازی The Sequence 2 شما می‌توانید مراحل پرتعداد بازی را برای بارهای چندم تکرار کنید و راه‌های جدیدی برای حل کشف کنید. توجه کنید که هر قدر راه‌های بیش‌تری پیدا کنید، بهتر می‌توانید در لیدربرد جهانی صعود کنید و در یک مرحله به‌خصوص امتیاز بیش‌تری کسب کنید. بیش از ۱۰۰ مرحله برای بازی طراحی شده است و این قابلیت تکرار باعث می‌شود که The Sequence 2 برای روزها روی بورس باشد. در حالت کلی بازی از واحد دودویی برای رساندن توپ‌ها به مقصد استفاده می‌کند و علاقه‌مندان به کامپیوتر و ریاضی شدیدا با این سیستم سرگرم خواهند شد. مکانیسم بازی جدید است و ایجاد چنین دنباله‌های حرکتی می‌تواند در مراحل بالا چالش سخت و هنرمندانه‌ای برای ذهن ایجاد کند.

The Sequence 2 یک چالش ذهنی جذاب و فوق‌العاده است که قابلیت تکرار بالایی هم دارد

گرافیک بازی موبایل The Sequence 2 فوق‌العاده جذاب است و از رنگ‌ها و نمادهای جذابی برای هر المان و ابزار استفاده شده است. محیط بازی ثابت است و تنها خانه‌های بیش‌تری در آینده در اختیار شما قرار می‌گیرد. می‌توانید طرح‌های خود را تست کنید و در صورت نیاز آن‌ها را تغییر دهید. توجه کنید که یک واحد خاص برای تعداد حرکات شما در نظر گرفته شده است و تنها به‌صورت محدود می‌توانید طرح‌های خود را تست کنید یا اینکه در حین بازی دکمه توقف را بزنید و طرح اشتباه خود را اصلاح کنید. طبیعی است که باید سریعا اشتباه خود را تشخیص دهید و دکمه Pause را فشار دهید تا از واحد سلامت شما بیش از اندازه کم نشود و بتوانید از شانس دوباره استفاده کنید.

the Sequence 2
the Sequence 2
the Sequence 2
ابزارها تنوع زیادی دارند و هر مرحله را می‌توانید به روش‌های گوناگون حل کنید

وجود ابزارهای متنوع در بازی The Sequence 2 باعث شده است که از دست بازتری برای خلاقیت برخوردار باشید و آن‌طور که دوست دارید توپ‌ها را حرکت دهید. هرکدام از ابزارها قابلیت خاصی دارند و هم از نظر گرافیک بصری و هم کارکردی که دارند جالب توجه هستند. انیمیشن حرکات و طراحی منوهای بازی کاملا مدرن است و در سطح بالایی قرار دارد. اگر از طرفداران این سبک هستید و می‌خواهید ذهن برتر خود را به همگان نشان دهید، بازی The Sequence 2 را تجربه کنید و با تکرار بالا خودتان را در لیدربرد جهانی بالا بکشید.

بازی The Sequence 2 یک اثر جذاب و درخور شان گیمرهای پلتفرم موبایل است و بیش از ۱۰۰ مرحله ناب دارد. شما می‌توانید مکانیسم بازی را متوجه شوید و سپس مغز خود را به بازی بسپارید تا چالش‌های لایه لایه در قالب ریاضیاتی را برای شما فراهم آورد. وجود قابلیت بازی مجدد برای هر مرحله این اثر را تا مدت‌ها تازه نگه می‌دارد و هر زمان می‌توانید به آن سر بزنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی The Sequence 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده