// دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Animal Adventure: Downhill Rush؛ رقابت در مسیرهای زمستانی

بازی موبایل Animal Adventure: Downhill Rush اثر جذابی در سبک رانر-مسابقه‌ای است که رقابت در مسیرهای زیبای زمستانی را با حیوانات مختلف فراهم می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Animal Adventure: Downhill Rush ساخته استودیو Feelnside Games است که علاقه‌مندان به سبک رانر را راضی می‌کند و آن‌ها می‌توانند در مسیرهای زیبا و منحصربه‌فرد زمستانی به کنترل حیوانات بپردازند. در این بازی شما وظیفه ساده‌ای پیش‌رو دارید و تنها باید بهترین رکورد خود را در عبور از موانع و مسیرهای پرچالش زمستانی برجای بگذارید.

پلتفرم موبایل فرصت مناسبی را برای کاربران فراهم کرده است تا در هر مکان و هر زمانی که هستند با گوشی خود سرگرم شوند و آثار متنوعی را تجربه کنند. در این میان همواره بازی‌های رانینگ جزو آثاری بوده‌اند که طرفداران زیادی داشته‌اند و بدل به یکی از بهترین بازی های اندروید شده‌اند. اما تنها تعداد محدودی از این آثار بوده‌اند که نام‌شان برای مدت‌ها بر سر زبان‌ها بوده است و هنوز هم بازیکنان زیادی طرفدار آن‌ها هستند. یکی از این آثار Subway Surfers است که در همین سبک عرضه شده است و می‌تواند انتخابی عالی برای گذران اوقات فراغت محسوب شود. حال بازی Animal Adventure: Downhill Rush را داریم که عملکرد خوبی را داشته است و این سبک را به دنیای سرد و زیبای زمستان برده است. شما در این بازی می‌توانید حیوانات مختلف را روی سورتمه مخصوص قرار دهید و امتیاز کسب کنید. باید به چالش‌های خاص گیم‌پلی بازی عادت کنید و کم کم این حیوانات را بهتر هدایت کنید. بازی فوق العاده اعتیادآور است و می‌تواند هر زمان که خواستید مراحل ناب و متنوع برای‌تان داشته باشد. از مسیرهای یخی رودخانه‌ها گرفته تا کوه‌های یخی در بازی وجود دارد و حتی می‌توانید حیوانات بیش‌تری را آزاد کنید و روی این سورتمه مخصوص قرار دهید. در همه مسیرها موانعی وجود دارند که باید در لحظه از آن‌ها عبور کنید و اجازه برخورد و بهم خوردن تعادل سورتمه را ندهید. حرکت خرس‌ها از وسط مسیر و اتومبیل‌هایی که با سرعت حرکت می‌کنند، نمونه‌هایی از این موانع هستند.

Animal Adventure Downhill Rush

بازی اندروید Animal Adventure: Downhill Rush از دنیای بزرگی بهره می‌برد که بازیکنان می‌توانند آن را کشف کنند و مراحل بیش‌تری را بگذرانند. علاوه بر این حیواناتی نظیر پلنگ، بزکوهی و ببر و گوزن وجود دارد که با امتیازات خود می‌توانید به سراغ‌شان بروید. اکتشاف در بازی در سطح بالایی قرار دارد و بعضا مسیرهایی را می‌بینیم که مخفی هستند و می‌توانید با پیدا کردن آن‌ها به جوایز ویژه دست یابید. بازی از نظر گرافیک بصری چیزی کم و کسر ندارد و شاهد المان‌های پویا و محیط‌های فوق‌العاده زیبا در فصل زمستان هستیم. البته عناصر مینیمالیسم هم در بازی وجود دارد که با خلاقیت تمام از جانب سازندگان در بهترین مکان‌ها قرار داده شده‌اند.

مسیرهای مخفی جذابی در بازی وجود دارد که با کشف آن‌ها می‌توانید به جوایز ویژه برسید

گیم‌پلی بازی آیفون Animal Adventure: Downhill Rush پویا است و بازیکن می‌تواند هر تصمیمی که خواست در حین انجام بازی بگیرد. وجود موانع مختلف این موضوع را ثابت می‌کند و شاهد اتفاقات منحصربه‌فردی در طول رقابت خواهید بود. در ۵ حالت می‌توانید بازی را تجربه کنید و به رکوردزنی یا گذر از مراحل عادی بپردازید. بیش از ۱۵ ساندترک ناب هم در کنار گرافیک زیبا هنرنمایی می‌کنند و بازیکن می‌تواند ثانیه‌های خوشی را با بازی بگذراند. شما می‌توانید سورتمه‌های سفارشی طراحی کنید و قطعات دینامیکی جذابی برای آن بخرید. این بازی صرفا یه رانر ساده نیست و سبک ریسینگ هم با آن ترکیب شده است. بنابراین می‌توانید حس و حال یه رانندگی ناب را داشته باشید؛ با این تفاوت که به جای مسیرهای آسفالت، این‌بار یک جاده برفی در شب‌های زیبای کریسمس در انتظار شما است.

Animal Adventure Downhill Rush

Animal Adventure: Downhill Rush سفر زیبایی است که با مناظر و دامنه‌های حیرت انگیز کوه‌ها به آرامش می‌رسید و از وقتی که برای بازی گذاشته‌اید احساس رضایت می‌کنید

بازی Animal Adventure: Downhill Rush را می‌توان تلفیقی از چند اثر جذاب دانست که در یک جا جمع شده‌اند. علاقه‌مندان به رانرهای بی‌انتها، آثار ریسینگ یا هر بازی‌ای در سبک ورزش‌های زمستانی یقینا با این اثر سرگرم خواهند شد و می‌توانند چیزی بیش‌تر از یک بازی ساده موبایلی را تجربه کنند. این اثر در واقع یک سفر زیبا است که همه با آن احساس راحتی می‌کنند و با دیدن مناظر و دامنه‌های خارق‌العاده کوه‌ها به آرامشی مثال زدنی می‌رسند. علاوه بر حالت‌های بی‌پایان و رسیدن به خط پایان، بازیکنان می‌توانند بازی را در مراحل ویژه هم دنبال کنند و به‌طور مثال با به پایان بردن مرحله بدون برخورد به هیچ مانعی، امتیاز ویژه بازی را هم کسب کنند. سفارشی سازی سورتمه علاوه بر زیبایی‌های ظاهری می‌تواند قابلیت‌های بیش‌تری هم به شما بدهد و هنگام عبور از موانع یا برخورد به بمب‌های منفجرشونده جان شما را نجات دهد. این روند با اتصال برخی از قطعات محافظتی به سورتمه صورت می‌گیرد.

بازی Animal Adventure: Downhill Rush پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد و با داشتن المان‌های سرگرم کننده و البته زیاد می‌تواند تا روزها و ماه‌ها بازیکنان را سرگرم کند. آنچه که برای هر بازی موبایل لازم است وجود آیتم‌های متنوع در کنار سیستم سفارشی سازی جذاب است که این اثر به‌خوبی عمل کرده است و شاهد یک رانینگ جذاب و اعتیادآور هستیم. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Animal Adventure: Downhill Rush


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده