نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Pinball Fantastic؛ پینبال مهربانی

در بازی Pinball Fantastic در محیطی شاد و فانتزی قرار خواهید گرفت و بازی پینبال را با حال و هوایی جدید تجربه می‌کنید. با زومجی همراه باشید.

بازی پینبال یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های آرکید محسوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. بازی مهیجی که بازیکنان باید یک توپ را در مسیرهایی هدایت کنند و امتیاز جمع‌آوری کنند. حال، استودیو Lamestar Games این سبک محبوب را هدف قرار داده است و با توسعه بازی موبایل Pinball Fantastic تلاش کرده است محیطی خلاقانه و جذاب در بازی ایجاد کند و تجربه‌ای جدید از بازی پینبال را در اختیار بازیکنان قرار دهد. با زومجی و معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه باشید.

بازی فضایی شاد و مفرح دارد

بازی اندروید Pinball Fantastic بازی معروف پینبال است که بازیکن باید توپی را به سمت موجودات مختلفی که در محیط بازی قرار دارند، پرتاب کند و آنها را از بین ببرد. در پایین صفحه بازی، دو پدال قرار دارند که بازیکن با فشردن پدال‌ها باید مانع خارج شدن توپ از محیط بازی شود. زمانی که بازیکن بتواند تمام موجودات را از بین ببرد، برنده بازی خواهد شد و امتیاز کسب خواهد کرد. با اتمام هر مرحله، مرحله جدیدی برای بازیکن باز خواهد شد که نسبت به مرحله قبلی سخت‌تر خواهد بود. همچنین، بازی آیفون Pinball Fantastic دارای جدول رکورد است که حس و حال رقابتی در بازی ایجاد کرده است.

Pinball Fantastic

Pinball Fantastic

Pinball Fantastic

موجودات داخل بازی بسیار دوست‌داشتنی هستند

بازی موبایل Pinball Fantastic دارای گرافیکی دوبعدی و پیکسلی است که سازندگان برای طراحی بازی، از موتور بازی‌سازی Unity استفاده کرده‌اند. محیط بازی، فضایی شاد و فانتزی دارد که حال و هوایی دلنشین در محیط بازی ایجاد کرده است. موجودات بازی بسیار مهربان و دوست‌داشتنی طراحی شده‌اند که به نوعی بازیکن از روی محبت دلش نمی‌آید که آنها را از بین ببرد. موسیقی بازی نیز سبکی ۸ بیتی دارد که حال و هوای شاد بازی را دوچندان کرده است.

بازی موبایل Pinball Fantastic یک بازی مفرح و دوست‌داشتنی است که به همه بازیکنان پیشنهاد می‌شود. محیط شاد بازی باعث شده است که بازیکن از حال و هوای روزمره بیرون بیاید و حین تجربه بازی، حال خوبی داشته باشد. بازی Pinball Fantastic هم‌اکنون در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور با قیمت ۲ دلار در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین، این بازی مهیج را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Pinball Fantastic


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده