نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Rocket Royale؛ بتل رویالی بدون هیجان

بازی موبایل Rocket Royale یک بازی بتل رویال ساده است که سعی می‌کند فضای جدیدی را برای بازیکن ایجاد کند. با زومجی همراه باشید.

مدتی است که بازی های سبک بتل رویال در بین بازیکنان محبوب شده است و طرفداران بسیاری جذب این سبک شده‌اند. به همین منظور، استودیوها و بازی‌سازان گوناگونی به سمت این سبک رفته‌اند و آثار مختلفی را توسعه داده‌اند. استودیو GameSpire سراغ سبک بتل رویال رفته است و بازی موبایل Rocket Royale را منتشر کرده است. اثری پر اشکال که سازندگان سعی می‌کنند حالت جدیدی از بتل رویال را به بازیکنان ارائه دهد. با زومجی همراه باشید تا این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم.

Rocket Royale

اولین بازیکنی که بتواند راکت بسازد، برنده بازی خواهد بود

همانطور که در بالا هم گفته شد، بازی اندروید Rocket Royale یک بازی در سبک بتل رویال است که بازیکنان باید برای بقا با یکدیگر مبارزه کنند. فضای کلی بازی مشابه دیگر بازی‌های بتل رویال حاضر در بازار است، اما با این تفاوت که بازیکنان باید مواد ویژه‌ای که به صورت شهاب‌سنگ از آسمان فرود می‌آید را جمع‌آوری کنند و با این مواد یک راکت بزرگ بسازند. با ساخت راکت، بازیکن با استفاده از آن از جزیره فرار خواهد کرد. هر بازیکن که بتواند به عنوان اولین نفر راکت را بسازد و فرار کند، به عنوان برنده بازی انتخاب خواهد شد. در بازی تعداد ۲۲ بازیکن حضور دارند که نسبت به فضای بزرگ نقشه بازی، تعداد کمی برای این نقشه محسوب می‌شود. بیشتر موارد بازی مانند جمع‌آوری مصالح، چکش یا کلنگ بازی و حتی آیتم‌های مختلف حاضر در نقشه، از بازی Fortnite تقلید شده است و با نگاه اول فضای اصلی این بازی محبوب به یاد بازیکن می‌آید. سیستم تیراندازی بازی ضعیف و کمی آزاردهنده است و به سختی می‌توان به سمت دیگر بازیکنان شلیک کرد. همچنین، سرورهای بازی به گونه‌ای است که بازیکن باید با استفاده از نرم‌افزارهای تغییر IP وارد بازی شود.

Rocket Royale

بازی از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست

بازی آیفون Rocket Royale دارای گرافیکی سه بعدی و انیمیشنی است که کیفیت بسیار پایین و مبتدیانه‌ای دارد. طراحی‌ها و صداگذاری‌ها بسیار ضعیف هستند و این مورد باعث خواهد شد که بازیکن بعد از مدتی از انجام بازی صرف نظر کند. همچنین، سازندگان از هیچ قطعه موسیقی در بازی استفاده نکرده‌اند که با این کار یکی از فاکتورهای هیجان را از بازی گرفته‌اند. در کل از بعد فنی بازی، سازندگان عملکرد ضعیفی از خود به جا گذاشته‌اند.

Rocket Royale

بازی موبایل Rocket Royale می‌تواند به مدت دو یا سه روز برای بازیکنان جذاب باشد، اما با شرایط خسته‌کننده حاکم بر بازی، بازیکن از ادامه آن دلسرد خواهد شد. اما اگر از افرادی هستید که از بازی‌هایی چون پابجی یا فورتنایت خسته شده‌اید، فضای ساده بازی Rocket Royale می‌تواند شما را تا حدی سرگرم کند. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل‌پلی به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید این بازی بتل رویال را از طریق لینک‌های پایین دانلود کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Rocket Royale


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده