نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Tap! Captain Star؛ نجات کهکشان

Tap! Captain Star اثری کم‌حجم، مفرح، رایگان و جذاب است که شما را برای نجات کهکشان فرامی‌خواند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

در این قسمت از سری مطالب معرفی بازی موبایل، سراغ اثری کم‌حجم، رایگان، جذاب و مفرح با نام Tap! Captain Star، ساخته‌ی استودیو NANOO COMPANY، رفته‌ایم. همانطور که از اسم بازی هم پیداست، با اثری با محوریت صرفا ضربه زدن‌های متوالی روی صفحه‌ی گوشی طرف هستیم که قرار است وقت‌های خالی ما را پر کند. بالاتر رفتن سرعت ضربه‌ها، قدرت آتش شما را بیشتر می‌کند و به‌طبع، امتیاز بیشتری هم در پایان کسب خواهید کرد و با امتیازات‌تان می‌توانید آیتم‌های مختلفی را خریداری و در روند بازی از آن‌ها استفاده کنید.

بازی با تعریف یک داستان ساده شروع می‌شود. کیهان در تاریکی فرو رفته و موجودات پلید و سیاه مشغول حکم‌رانی بر آن هستند که یک کاپیتان جوان از راه می‌رسد و تصمیم می‌گیرد به کابوس مسلط بر فضای بی‌کران هستی پایان دهد. داستان بازی خیلی ساده و برای یک اثر کم‌حجم موبایل که قرار است وقت‌های ده/پانزده دقیقه‌ای شما را پر کند، کاملا قابل قبول است. با همین روایت کوتاه وارد این بازی اندروید می‌شوید و کنترل کاپیتان استار را در دست می‌گیرید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی از محیط‌های بسیار زیادی تشکیل شده و می‌تواند شما را برای روزها و ساعت‌ها سرگرم خودش کند. روند بازی به‌گونه‌ای است که شما در هر مرحله، باید یک مسیر نسبتا طولانی میان هر سیاره و هر کهکشان را طی و در خلال آن با یک سری موجود پلید مبارزه کنید. مبارزات بازی چالش‌های خاص خودش را دارد؛ به طوری که دشمنان‌ طی مبارزات، به شما حمله نمی‌کنند اما شما باید طی زمانی که دارید، به میزانی از امتیازات دست پیدا کنید و به مراحل بالاتر برسید.

طی مراحل مختلف و با بیشتر شدن مهارت‌تان، امتیازات بیشتری به‌دست خواهید آورد و با آن‌ها می‌توانید آیتم‌ها و موارد زیادی را خریداری کنید. از اضافه کردن همراهان مختلف در میدان مبارزه تا تجهیز کردن سفینه و اسلحه‌ها را می‌توانید با خرج کردن امتیازات خود خریداری کنید. بازی Tap! Captain Star اثری رایگان است اما از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای برای فروش برخی از آیتم‌هایش استفاده می‌کند. قیمت لوت‌باکس‌های بازی از مواردی شاید ناچیز همچون ۵ دلار شروع می‌شوند و تا ۹۹.۹۹ دلار ادامه هم پیدا می‌کنند!

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

در این بازی هم مثل دیگر آثار موبایلی، با پیشرفت و کسب امتیاز در مراحل مختلف، یک رکورد از عملکردتان ثبت می‌شود. این رکوردها در مقیاس جهانی، با دیگر بازیکنان مقایسه می‌شود و یک جایگاه برای شما در کنار آن‌ها تعیین می‌کند که در نوع خود یک روش خوب برای ایجاد رقابت و جنب و جوش میان جامعه‌ بازیکنان است.

گرافیک و جلوه‌های بصری بازی هم در نوع خود، مناسب و چشم‌نواز هستند و تجربه‌ی بازی را برای‌تان لذیذتر می‌کنند. درکل و برای نتیجه‌گیری، می‌توان گفت که بازی آیفون و اندروید Tap! Captain Star اثری جذاب و سرگرم‌کننده است که وقت‌های آزاد شما در اتوبوس، تاکسی و مکان‌ها و زمان‌های این چنینی را به‌ بهترین شکل ممکن پر می‌کند.

دانلود بازی Tap! Captain Star


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده