// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل Hexonia؛ ساخت یک پادشاهی بزرگ

در بازی موبایل Hexonia سرزمین پادشاهی خود را گسترش می‌دهید و سعی می‌کنید که نیروهای خود را در همه جا مستقر کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

بازی موبایل Hexonia اثر جالبی برای دوست‌داران بازی‌های نوبتی است و می‌توانید رفته رفته سرزمین پادشاهی خود را گسترده‌تر کنید. استودیو Togglegear یک سیستم جذاب و نه‌چندان پیچیده برای بازی درنظر گرفته است و می‌توانید یک اثر استراتژیک ساده اما سرگرم‌کننده را تجربه کنید. وجود نیروهای متنوع و سرزمین‌های بزرگ می‌تواند به اندازه کافی بازیکنان زیادی را به مشتاق به تجربه این بازی کند.

بازی اندروید و آیفون Hexonia از محیطی تشکیل شده است که شامل خانه‌های شِش ضلعی است و رفته رفته این جهان بزرگ‌تر می‌شود. این جهان در واقع قلمروی پادشاهی شما است و به‌مانند یک پادشاه خبره باید به‌سراغ گوشه و کنار آن بروید و سرزمین خود را گسترش دهید. روستاها و شهرهای زیادی در همین محیط‌های کوچک وجود دارند و باید با حمله به‌آن‌ها زمینه‌ساز اتصال آن‌ها به پادشاهی خودتان شوید. این مناطق دارای اقلیم‌های منحصربه‌فردی‌اند و هرکدام هم دارای یک محافظ هستند. این محافظین را باید شکست دهید و جنگجویان خود را به نبرد با آن‌ها بفرستید. برای کسب پیروزی باید استراتژی‌های متفاوتی را در پیش بگیرید و سعی کنید که از نبردهای دریایی و زمینی استفاده کنید. آماده‌سازی نیروها اهمیت زیادی دارد و باید با ارتقا و استفاده از شوالیه‌های قوی‌تر، ارتش خود را برای قبایل و شهرهایی با محافظین بیش‌تر آماده کنید. همین تنوع در زمینه گیم‌پلی و سلاح‌های بازی است که باعث می‌شود بازیکن تا مدت‌ها به بازی ادامه دهد و Hexonia تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید می‌شود. در طول راه می‌توانید تکنولوژی‌های جدید را یاد بگیرید و طلاهای بیش‌تری برای خود کسب کنید. درواقع هرکدام از شهرهایی که تصرف می‌کنید دارای طلا هستند و به آموزش و اضافه‌ شدن نیروهای بیش‌تر کمک می‌کنند.

Hexonia
Hexonia
Hexonia

گیم‌پلی بازی به‌صورت نوبتی دنبال می‌شود و به هر تعداد جنگجویی که داشته باشید می‌توانید در هر نوبت کاراکترهای خود را حرکت دهید. هنگامی که جنگجویان را در جایگاه‌های دلخواه قرار دادید، می‌توانید نوبت را به دشمن واگذار کنید و نتیجه استراتژی خود را مشاهده کنید. در ابتدا این طرح‌ها معمولا جواب می‌دهد و بازیکنان پیش‌روی خوبی دارند. چالش‌های اصلی در مراحل بعدی ایجاد می‌شوند و حتما باید انتخاب درستی در فرستادن شوالیه‌های خود داشته باشید. چهار سطح دشواری برای بازی درنظر گرفته شده است و می‌توانید بسته به مهارت و حوصله خود انتخاب کنید. بازی آیفون Hexonia از یک سیستم جذاب جنریتور استفاده می‌کند که باعث خلق محیط‌های خودکار می‌شود و شاهد قبایل منحصربه‌فردی در ادامه خواهید بود.

بازی Hexonia از نبردهای زمینی و دریایی تشکیل شده است و جذابیت خود را تا انتها حفظ می‌کند

در بازی Hexonia می‌توانید شوالیه، جنگجوی شمشیر به‌دست و توپ جنگی داشته باشید و از کشتی‌های جنگی برای حضور در جبهه دریایی استفاده کنید. شما یک پایگاه جنگی اصلی دارید که نیروها تولید می‌شوند و با خارج شدن آن‌ها و رفتن‌شان به سمت میدان نبرد، می‌توانید نیروهای جدیدتر را تولید کنید. اما یکی از بخش‌های اصلی بازی Research نام دارد. در این بخش می‌توانید جنگجویان بیش‌تری پیدا کنید و مهارت‌ آن‌ها را برای نبردهای سنگین‌تر ارتقا دهید. شما باید ماهیت بازی‌های نوبتی را بدانید و توانایی خاص هرکدام از نیروها را بشناسید. اطلاعات دشمنان شما در بازی نقش بسته است و می‌توانید نتیجه سرشاخ شدن نیروهای خود با آن‌ها را متوجه شوید و جایگاه‌شان را تعیین کنید.

Hexonia
Hexonia
Hexonia
هر کدام از قبایل محافظین مخصوص خودشان را دارند و شامل موجودات اساطیری و حیوانات درنده هستند

هزاران ابزار و المان در بازی Hexonia وجود دارد که رفته رفته نقش‌شان در بازی پررنگ‌تر می‌شود و می‌توانید از آن‌ها برای تغذیه نیروها و آموزش استفاده کنید. همین طرح‌های جالب هستند که گیمرهای حرفه‌ای را جذب می‌کنند و آن‌ها می‌توانند با یادگیری بیش‌تر، در بازی غرق شوند. در ابتدا شاید محیط بازی را آرام حس کنید؛ اما در ادامه تعداد نیروها بسیار زیاد می‌شود و نبرد با یک لشکر بزرگ را تجربه می‌کنید. تنها کافی است که چیدمان درستی به نیروهای خود بدهید و در نهایت با زدن گزینه End Turn نتیجه را مشاهده کنید. در هر نبرد شما میزان مشخصی سکه به‌دست می آورید یا از دست می‌دهید. بازی از مراحل محدودی هم تشکیل شده است که با سه ستاره مشخص می‌شود و عملکرد کلی شما را در یک دنیای خاص نشان می‌دهد. محافظین مختلفی برای هر قبیله و شهر وجود دارند که شامل موجودات اساطیری هم هستند و شیوه مبارزات خاص خودشان را دارند.

بازی Hexonia با داشتن نبردهای زمینی و دریایی می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند. تنها وظیفه شما در بازی گسترش دادن زمین‌های پادشاهی است و در این راه قبایل و شهرهایی را خواهید دید که همگی از دیار خودشان دفاع خواهند کرد. بنابراین شما کار سختی پیش‌رو دارید و حتما باید طرح‌های استراتژی جدیدی برای حملات خود ترتیب دهید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hexonia


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده