// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل MekaRoyale Online؛ بتل رویال بی‌ رحمانه

MekaRoyale Online یک بازی بتل رویال جذاب با سیستم پیشرفت متفاوت است که چالشی سرگرم‌ کننده اما بسیار جدی محسوب می‌شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل MekaRoyale Online اثر دیگری در ژانر بتل رویال محسوب می‌شود که علاقه مندان می‌توانند تجربه متفاوتی داشته باشند و برای بقا در محیط بازی بجنگند. استودیو Illogical گیم‌ پلی متفاوتی برای بازی خودش در نظر گرفته است و بازیکنان کار آسان‌تری پیش‌ رو دارند. سیستم پیشرفت بازی متفاوت است و با یک‌بار شکست همه چیز خود را از دست می‌دهید.

از همان ابتدا که وارد بازی اندروید MekaRoyale Online می‌شوید، متوجه تفاوت آن با دیگر آثار سبک بتل رویال خواهید شد. شما در این بازی یک گیم‌ پلی با زاویه دید بالا به پایین خواهید داشت و تسلط بیشتری روی شلیک‌های خود و موقعیت دیگر حریفان یا در این بازی به اصطلاح Pilotها خواهید داشت. وظیفه شما کاملا مشخص است؛ باید وارد Kill Zone شوید و همه پایلوت‌هایی که در منطقه حضور دارند را نابود کنید. تنها راه برای پیروزی، بقا در این محیط است و باید همه پایلوت‌ها را نابود کنید. با برنده شدن می‌توانید همه منابعی که بدست آورده‌اید را نگه دارید و از آن‌ها برای ارتقای قابلیت‌های خود و حضور بهتر در بازی‌های بعدی استفاده کنید. دقت داشته باشید که سیستم شکست این بازی کمی متفاوت است و با یک‌ بار کشته شدن همه چیز خود را از دست می‌دهید. بدین‌ ترتیب باید از اول کار خود را شروع کنید و همانند یک مبتدی دوباره به جمع آوری منابع بپردازید. این سیستم باعث می‌شود که قدر پیشرفت‌های خود در بازی را بیشتر بدانید و بی‌گدار به آب نزنید. ریتم بازی بسیار سرگرم‌ کننده است اما همزمان باید روح رقابتی بازی را درک کنید و هیچ رحمی نسبت به دیگر پایلوت‌ها نداشته باشید. تنها راه شما برای حفظ تمام منابع زنده ماندن است و این اصل تا پایان ادامه دارد. وجود چنین المان‌های خلاقانه‌ای در ژانری که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، باعث می‌شود که MekaRoyale Online تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید شود. گیم‌ پلی بازی کاملا متفاوت از دیگر آثار این سبک عمل می‌کند و سرعت بازی را تا حد زیادی افزایش داده است. این سرعت باعث می‌شود که بازیکنان روی جزئیات شخصیت بازی ریز نشوند؛ به طوری که المان‌های اصلی اهمیت بالاتری دارند.

MekaRoyale Online

سیستم پاداش بازی آیفون MekaRoyale Online به‌طور اختصاصی MEKA نامیده شده است و می‌توانید در طول بازی واحدهای زیادی از آن را خریداری کنید. MEKAها به شما کمک می‌کنند که سلاح‌های متنوع‌تری داشته باشید و آن‌ها را ارتقا دهید. با پیروزی می‌توانید MEKA خریداری کنید و آن‌ها را به عنوان منابع ارزشمند خود حفظ کنید. تنها راه برای ذخیره این منابع هم زنده ماندن است و بقا در این دنیای وحشی اهمیت بسیار بالایی دارد. بازیکنان می‌توانند از خریدهای درون برنامه‌ای برای بازی استفاده کنند، اما این خریدها هیچ تاثیری روی روند بازی و پیشرفت بازیکنان ندارد و صرفا آیتم‌های ظاهری هستند.

تنها راه پیروزی بقا در محیط بازی است و با یک‌بار شکست تمام منابع خود را از دست می‌دهید

هنگامی که در محیط بازی MekaRoyale Online حرکت می‌کنید باید همزمان با شلیک حرکت کنید و اجازه ندهید که پایلوت‌های دیگر شما را در گوشه‌ای از محیط محاصره کنند. همه بازیکنان آنلاین هستند و رحمی ندارند. هرکدام از بازیکنان پایگاهی برای خودشان تشکیل می‌دهند و شما هم باید مدام در حرکت باشید و سعی کنید که نشانه‌گیری دقیقی روی آن‌ها داشته باشید. انیمیشن‌های بازی پویا و جذاب هستند و یک اکشن شوتر تمام عیار را در بازی به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید رفته رفته پایلوت خود را بزرگتر کنید و با MEKA‌هایی که بدست می‌آورید آن را مجهزتر کنید. شدت شلیک‌های شما به همین ارتقاها بستگی دارد و باید مدام روی پایلوت خود کار کنید.

MekaRoyale Online

بازی MekaRoyale Online یک بتل رویال دیگر با سیستم پاداش متفاوت است که می‌تواند عاشقان این ژانر را راضی کند

سیستم پاداش بازی موبایل MekaRoyale Online طوری است که منابع کاملا رندوم به شما داده می‌شود و در صورتی که قبلا آن آیتم را داشته باشید، می‌توانید سلاح خود را ارتقا دهید. نوار سلامت شما در پایین نشان داده می‌شود و اطلاعاتی از تعداد دشمنانی که کشته‌اید و باقی مانده آن‌ها هم در بالا نمایش داده می‌شوند. روی پایلوت خود ایمنی بیشتری دارید، اما زمان‌هایی که پایلوت خود را از دست می‌دهید و مجبور می‌شوید که پیاده به مصاف دشمنان خود بروید باید حواس‌تان جمع باشد و مدام از مهلکه‌ها دوری کنید. حرکت بیشتری  به نفع شما است و می‌توانید از تیر راس دشمنان خارج شوید.

بازی MekaRoyale Online دارای المان‌های جذابی برای سرگرم کردن بازیکنان است و یکی از آثار خوب ژانر بتل رویال محسو‌ب می‌شود. سیستم پاداش منحصربه‌فرد MEKA باعث می‌شود که بازیکنان دقت بیش‌تری داشته باشند و ارزش تمام منابعی که بدست آورده‌اند را بدانند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون MekaRoyale Online


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده