// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Ball Mayhem؛ فوتبال آمریکایی با چاشنی طنز

بازی موبایل Ball Mayhem یک بازی آرکید ورزشی با محوریت بازی فوتبال آمریکایی است که شکل و شمایل جدیدی از این ورزش را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی ورزشی رفته‌ایم؛ اثری آرکید که سعی دارد مخاطبین بازی‌های ورزشی را به‌روشی خاص و منحصربه‌فرد، با ورزش فوتبال آمریکایی‌ آشنا کند. بازی اندروید و آیفون Ball Mayhem یک بازی ورزشی براساس فوتبال آمریکایی است که ساختار کلی این ورزش را در خود جای داده است. در جریان بازی آیفون و اندروید Ball Mayhem بازیکنان هدایت تیمی را در دست می‌گیرند که باید از پایین‌ترین لیگ فوتبال آمریکایی کار خود را آغاز کند و به بهترین لیگ و بهترین رتبه دست پیدا کند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
درجه سختی بازی رفته رفته افزایش پیدا می‌کند و بازیکنان می‌توانند مهارت خود را در لیگ‌های بالاتر به‌چالش بکشند

در نگاه اول طراحی و ساختار بازی به ما می‌گوید که با یک بازی جدی و پر از قوانین مختلف روبه‌رو هستیم، اما واقعیت این است که بازی موبایل Ball Mayhem به هیچ‌وجه یک بازی جدی نیست و سعی دارد مخاطبانش را در تمامی لحظات سرگرم کند. تنها بخش آموزشی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده است، نحوه‌ی هدایت کاراکتر بازی است. در واقع در Ball Mayhem بازیکنان هدایت یکی از بازیکنان تیم را برعهده می‌گیرند. حال می‌توانید از طریق انگشت‌تان و کشیدن آن روی صفحه نمایش، بازیکن مورد نظر را در جهت‌های مختلفی هدایت کنید. ساختار بازی فوتبال آمریکایی Ball Mayhem بدین شکل است که بازیکنان باید در مدت زمانی که در نظر گرفته شده است، گل بزنند و پیروز شوند. سیستم گل زدن در فوتبال آمریکایی هم اینگونه است که باید توپ را به‌داخل محوطه رنگی تیم حریف ببرید. البته در این میان تعداد زیادی قواعد مختلف وجود دارند، اما تیم سازنده به‌خوبی آن‌ها را کنار گذاشته است تا بازیکنان بدون هیچ دغدغه‌ای از بازی لذت ببرند. ساختار درجه سختی لیگ‌های بازی هم به‌نحوی طراحی شده که در اوایل بازی بازیکنان با ساختار بازی آشنا خواهند شد، اما رفته رفته هوش مصنوعی و سختی دشمنان بیشتر می‌شود؛ از این رو بازیکنان زمانی به‌چالش کشیده می‌شوند که به‌صورت کلی با حال و هوای بازی آشنایی کامل دارند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

یکی از موارد هیجان‌انگیز و بامزه Ball Mayhem، طراحی کاراکترهای بازی است. معمولا بازیکنان فوتبال آمریکایی اشخاصی با قد بلند و هیکل عضله‌ای هستند؛ این در حالی است که در بازی اندروید و آیفون Ball Mayhem تمامی بازیکنان اشخاص چاقی هستند که با دویدن‌شان، یک انیمیشن بامزه را پدید می‌آورند. همچنین با کسب رتبه‌های بهتر و رسیدن به لیگ‌های بالاتر، شاهد طراحی‌های متفاوتی در محیط بازی هستیم؛ از این رو این حس در بازیکنان به‌وجود می‌آید که برای خارج شدن از یکنواختی، باید تلاش کنند و به لیگ‌های بالاتر دست پیدا کنند. در انتها اگر به‌دنبال یک بازی آرکید ورزشی جذاب و سرگرم کننده هستید، بازی آیفون و اندروید Ball Mayhem به‌خوبی می‌تواند شما را سرگرم کند. ضمنا یادآوری می‌کنیم که زومجی به‌طور ماهانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید نگاهی به آن‌ها بیندازید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ball Mayhem 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده