// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل HIT:Heroes of Incredible Tales

بازی موبایل HIT: Heroes of Incredible Tales یک بازی نقش آفرینی با المان‌های هک اند اسلش است که بازیکنان را در نقش قهرمان‌هایی قرار می‌دهند که قصد دارند نیروهای تاریکی را از میان بردارند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی نقش‌آفرینی رفته‌ایم؛ اثری که به‌واسطه‌ی داستان محور بودن و طراحی‌هایی که دارد، سعی کرده است هواداران بازی‌های نقش آفرینی را به خود جذب کند. بازی اندروید و آیفون HIT: Heroes of Incredible Tales یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های بازی‌های هک اند اسلش است که گرافیک و میان‌پرده‌های کمیک مصور و واقع گرایانه‌ای را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. داستان بازی آیفون و اندروید HIT: Heroes of Incredible Tales روایت‌گر سرزمینی است که توسط یک الهه اداره می‌شود و مردم در صلح و صفا به‌سر می‌برند، اما طولی نمی‌کشد که یک نیروی شرور از طریق ارتشش به این سرزمین حمله می‌کند. این الهه از تمام نیروی خود برای متوقف کردن این نیروی شرور و تاریک استفاده می‌کند و به‌خوابی عمیق فرو می‌رود. حال پس از گذشت مدتی سربازهای تاریکی یک بار دیگر متحد شده‌اند تا بتوانند قدرت رهبرشان را به‌صورت کامل بازیابی کنند.

بازی موبایل Hit: The Heroes of Incredible Tales

درجه سختی مراحل بازی رفته رفته بیشتر می‌شود و بازیکنان باید تجهیزات مناسبی داشته باشند

بازیکنان در بازی موبایل HIT: Heroes of Incredible Tales در نقش قهرمان‌هایی قرار خواهند گرفت که وظیفه دارند مانع از این کار شوند. با شروع بازی اندروید و آیفون HIT: Heroes of Incredible Tales وارد بخش شخصی‌سازی می‌شوید. بر خلاف اکثر بازی‌های این سبک که می‌توانید کاراکتر مد نظرتان را بسازید، در HIT: Heroes of Incredible Tales باید از میان ۶ کاراکتر از پیش شخصی‌سازی شده، کاراکتر مورد نظرتان را انتخاب کنید. البته در این میان اشاره کنم که این ۶ کاراکتر شاید ار نظر کلاس مبارزه‌ای شباهت‌هایی به یکدیگر داشته باشند، اما از نظر مهارت و سیستم مبارزه‌ای کاملا جدا از یکدیگر هستند و هر کدام از آن‌ها می‌توانند تجربه‌ی متفاوتی را در دسترس بازیکنان قرار بدهند. پس از انتخاب کاراکتر، وارد بخش داستانی می‌شوید. بخش داستانی بازی موبایل HIT: Heroes of Incredible Tales با نام Adventure در منوی اصلی قابل مشاهده است. حالت ماجراجویی بازی شامل مراحل مختلفی است که هر مرحله زیر مجموعه‌های مخصوص به خودش را دارد که در انتها به یک باس فایت نهایی ختم می‌شود. ساختار مبارزات و هدایت کاراکتر هم بدین شکل است که در سمت چپ صفحه نمایش، یک آنالوگ مجازی برای هدایت کاراکتر در نظر گرفته شده است و در سمت راست دکمه‌هایی برای ضربه‌زدن، جاخالی و دفع ضربات دشمنان و مهارت‌ها تعبیه شده است. با این‌حال می‌توانید مکانیزم حرکت کردن و مبارزات را روی حالت خودکار قرار بدهید و خودتان تنها از مهارت‌های کاراکتر انتخابی‌تان استفاده کنید.

سعی کنید زمانی وارد حالت PvP شوید که تجهیزات بسیار خوبی را در اختیار داشته باشید

یکی از موارد جالب بازی اندروید و آیفون HIT: Heroes of Incredible Tales این است که تمامی مهارت‌ها در همان ابتدا در دسترس بازیکنان قرار داده نشده است، بلکه با پیشروی در بازی و ارتقای سطح، می‌توانید آن‌ها را در دسترس قرار بدهید و شخصی‌سازی کنید. بخش شخصی‌سازی مهارت‌ها بدین شکل است که بازیکنان در سطح‌های مختلف مهارت‌های بازی را باز می‌کنند. حال در منوی مربوطه می‌توانید آن‌ها را تقویت و برای خود انتخاب کنید. همچنین ارتقای مهارت‌ها در بخش‌هایی نظیر مدت زمان بازیابی مجدد یا میزان آسیب‌رسانی و سایر موارد انجام می‌شود. با انجام مراحل مختلف می‌توانید تجهیزات جدیدی نظیر لباس و اسلحه دریافت کنید. این موارد به شما کمک می‌کنند تا قدرت کاراکترتان افزایش پیدا کند. در مراحل اولیه اهمیت بالای این مورد آن‌چنان به‌نمایش گذاشته نمی‌شود، اما از اواسط بازی متوجه می‌شوید که همیشه باید بهترین تجهیزات را داشته باشید.

بازی موبایل Hit: The Heroes of Incredible Tales

جدا از حالت داستانی، بازی آیفون و اندروید HIT: Heroes of Incredible Tales دارای یک حالت PvP و رویدادهای مختلف است. در بخش PvP بازیکنان با کاراکتر خود با یکدیگر رقابت می‌کنند. از این رو زمانی وارد این بخش شوید که یک کاراکتر نیرومند و مجهزی را ساخته باشید. به‌عبارتی سعی کنید پس از اتمام بخش داستانی وارد حالت PvP بازی شوید، زیرا تا انتهای بازی تجهیزات بسیار خوبی را دریافت می‌کنید. در رویدادها هم بازیکنان به‌صورت گروهی یا تک‌نفره می‌توانند سیاه‌چال‌های مختلفی را پاکسازی کنند تا آیتم‌های ارزشمندتری را کسب کنند. بازی تمام این تفاسیر بازی موبایل HIT: Heroes of Incredible Tales می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوبی برای هواداران بازی‌های نقش‌آفرینی و هک اند اسلش باشد. جدا از معرفی روزانه‌ بازی‌های موبایل، زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون HIT: Heroes of Incredible Tales 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده