نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته سوم بهمن 1397 برای اندروید

در سومین هفته از بهمن ماه، بازی موبایل Alien: Blackout را بررسی و چند اثر جالب دیگر هم معرفی کردیم که در این مطلب نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

در سومین هفته از بهمن ماه، مثل روال همیشه بازی‌های موبایل مختلفی را در زومجی معرفی یا بررسی کردیم؛ این هفته بازی Alien: Blackout را داشتیم که مورد بررسی قرار گرفت و برخلاف انتقاد‌هایی که در زمان معرفی این بازی دیده می‌شدند، این اثر در نهایت کیفیت خوبی را ارائه کرده است. از طرف دیگر چند بازی ساده ولی جالب مثل Unicycle Giraffe را معرفی کرده‌ایم که در عین سادگی، بی‌نهایت اعتیادآور است. در ادامه طبق روال همیشه پنج‌شنبه‌ها، نگاهی به بهترین بازی‌های هفته خواهیم داشت. 

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

Alien: Blackout

Alien: Blackout

یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی که هفته گذشته در زومجی آن را بررسی کردیم، Alien: Blackout بود؛ جدید‌ترین نسخه از بازی‌های مرتبط با مجموعه مشهور ترسناک Alien که البته پس از معرفی، به سبب اینکه یک تجربه موبایل بود خیلی مورد استقبال قرار نگرفت اما خب در مجموع تجربه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی روی موبایل است که مخصوصا بازی کردنش به طرفداران این مجموعه پیشنهاد می‌شود. این بازی هفت مرحله مختلف دارد که در جریان آن‌ها، باید با اتخاذ تصمیمات و استراتژی درست، خدمه و شخصیت اصلی بازی را از شر زنومورف در امان نگه دارید. مراحل بازی طراحی مناسبی دارند و از همه مهم‌تر، به شکلی بسیار اعتیادآور بازیکنان را به چالش می‌کشند تا بتوانند آن ترس و وحشت نهفته در آثار مرتبط با مجموعه‌ Alien را با تمام وجود، لمس و حس کنند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Alien: Blackout

The Arcade Rabbit

The Arcade Rabbit

اما پس از Alien: Blackout، به سراغ یک بازی با جدیت کم‌تر یعنی The Arcade Rabbit برویم که اثری هرچند کوتاه، ولی مفرح و سرگرم‌کننده است. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی که یک خرگوش است، در حال تجربه یک بازی ویدیویی ناگهان وارد دنیای آن می‌شود و حال باید شخصا ماجرا‌های این بازی را پیش ببرد؛ ماجرا‌هایی که شامل مواردی مثل گشت و گذار در مرحله‌های مختلف و البته رو‌به‌رو شدن با دشمنان متنوع می‌شوند. بازی در مجموع گیم‌پلی کوتاهی دارد و نمی‌تواند زمان خیلی زیادی بازیکنان را سرگرم کند اما در همین مدت کوتاه، با در اختیار قرار دادن مراحلی جالب و تنوع خوبی از سلاح‌ها که تاثیر زیادی روی مبارزات می‌گذارند، تجربه‌ای مفرح را تقدیم مخاطب می‌کند و به همین دلیل هم به‌عنوان یک سرگرمی کوتاه‌مدت تجربه این بازی پیشنهاد می‌شود. 

دانلود بازی اندروید و آیفون The Arcade Rabbit 

Ares Virus

Ares Virus

در روز‌هایی که زمان زیادی تا انتشار بازی آخرالزمانی Metro: Exodus باقی نمانده، چه چیزی بهتر از معرفی یک بازی آخرالزمانی برای تجربه در آخر هفته. اسم این بازی Ares Virus است و شاید اولین موردی که در روبه‌رو شدن با آن جلب توجه کند، سبک گرافیکی نقاشی‌مانند آن باشد که اتمسفر خاصی را برای اثر پدید آورده است. اما در پس این گرافیک جالب، گیم‌پلی مناسبی هم قرار دارد؛ گیم‌پلی‌ای که بازیکنان را به سفری در دنیایی آخرالزمانی می‌برد تا درمانی برای یک ویروس پیدا کنند که مردم را به زامبی تبدیل کرده است. در این راه باید در ارتباط با سایر بازماندگان، تصمیمات درستی بگیرید و البته نگاه ویژه‌ای هم به پیدا کردن منابع مختلف داشته باشید و صدالبته که از مبارزه با زامبی‌ها غافل نشوید؛ ترکیب همه این‌ها منجر به خلق یک اثر آخرالزمانی با‌کیفیت شده است که اگر از علاقه‌مندان چنین آثاری باشید، حتما باید آن را تجربه کنید. 

دانلود بازی اندروید و آيفون Ares Virus

Utopia: Origin

Utopia: Origin

Utopia: Origin اثری است که بازیکنان را به یک دنیای سرسبز و وسیع می‌برد؛ دنیایی که البته برخلاف ظاهر زیبا و چشم‌نوازش، خیلی هم عاری از خطر نیست و در آن بازیکنان دیگری هم وجود دارند که اگر غافل شوید، به‌سادگی توسط آن‌ها کشته خواهید شد. همین مساله باعث می‌شود تا پیش از هر چیز، در دنیای زیبای این بازی منابع لازم برای ساخت یک سرپناه را به‌دست بیاورید و در ادامه هم سرپناه خودتان را محکم‌تر و بهتر کنید. البته همه‌چیز در Utopia: Origin به ساخت و ساز خلاصه نشده و در این اثر تلاش برای بقا، باید با دقت در محیط گشت‌و‌گذار کنید، آیتم‌های مختلفی مثل سلاح به‌دست بیاورید و البته که گاهی هم نیم‌نگاهی به مبارزه با سایر بازیکنان داشته باشید. بازی در این زمینه دست‌تان را باز می‌گذارد تا به شیوه‌ای که خودتان می‌خواهید، آن را تجربه کنید و همین هم تجربه این اثر را ارزشمند‌تر می‌کند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Utopia: Origin

Unicycle Giraffe

Unicycle Giraffe

اما آخرین بازی این هفته یک تجربه بسیار ساده و شاید در ابتدا خالی از جذابیت، اما در واقع بسیار اعتیادآور است که می‌تواند ساعت‌ها ذهن شما را مشغول و وادارتان کند تا برای ثبت رکورد بهتر، برای دفعات بیش‌تری به‌سراغ آن بروید. این بازی Unicycle Giraffe نام دارد و همان‌طور که از اسم آن هم مشخص است، هدف در آن حفظ تعادل یک زرافه است که سوار بر یک چرخ در حال حرکت است و وظیفه بازیکن در این بین، حفظ تعادل این زرافه خواهد بود که البته اصلا هم کار ساده‌ای نیست! برای این منظور باید به شکل درست سمت چپ یا راست صفحه نمایش را لمس کنید و گاهی یک اشتباه می‌تواند همه تلاش‌هایتان را به باد بدهد. Unicycle Giraffe همچنین گرافیک کارتونی و شادی دارد و می‌تواند تجربه مناسبی برای گیمر‌های کم سن و سال هم باشد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Unicycle Giraffe

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده