// سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Arcade Quest Legends؛ به دنبال انتقام

بازی موبایل Arcade Quest Legends یک بازی نقش‌آفرینی داستان محور است که بازیکنان را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که برای گرفتن انتقام خانواده‌اش وارد ماجراجویی جدیدی می‌شود.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد با روایت یک داستان قابل قبول و از همه مهم‌تر، ارائه‌ی این تجربه به‌صورت کاملا آفلاین مخاطبان را سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Arcade Quest Legends یک بازی نقش آفرینی با المان‌های هک‌ اند اسلش و کاملا آفلاین است. این گفته بدین معنا است که کاربران بدون اتصال به اینترنت می‌توانند آن را تجربه کنند. داستان بازی آیفون و اندروید Arcade Quest Legends روایت‌گر زندگی پسر بچه‌ای است که در یک دهکده در کنار مادر خانه‌دار و پدر آهنگرش زندگی می‌کند. مدتی نمی‌گذرد که گروهی از سربازان به این دهکده می‌آیند به پدر و مادر کاراکتر داستان حمله می‌کنند. حال سال‌ها می‌گذرد و شما باید علت این اتفاق را کشف کنید و انتقام بگیرید.

بازی موبایل Arcade Quest Legends

ارتقای درست کاراکتر در بخش‌های مورد نظر، می‌تواند قوی یا ضعیف بودن کاراکترتان را مشخص کند

با اینکه در اول داستان مشاهده می‌کنید در نقش یک پسر بچه هستید، اما پس از بخش آغازین بازی، قسمت شخصی‌سازی و انتخاب کاراکتر در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در این بخش می‌توانید جنسیت کاراکتر خود را انتخاب و نوع مبارزه را هم خودتان تعیین کنید. برای مثال از کاراکتر مبارز با ضربات Melee استفاده کنید یا به‌سراغ کلاس دوربرد و جادو بروید. بازی موبایل Arcade Quest Legends از مراحل مختلفی تشکیل شده است که هر مرحله ماموریت‌های مخصوصی به‌خودش را دارد. اولین مرحله به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده شده است، اما سایر مراحل را باید خریداری کنید و چند مرحله‌ی آخر هم هنوز در دسترس قرار نگرفته است. Arcade Quest Legends یک بازی نقش‌آفرینی است، اما سازنده سعی کرده است بیشتر به‌سمت بازی‌های هک اند اسلش برود. از این رو برخلاف بازی‌های مرسوم این سبک که می‌توانید بازی را روی حالت هدایت خودکار قرار بدهید، در Arcade Quest Legends خودتان ماموریت‌ها را دنبال خواهید کرد. البته برای این بخش یک Mini Map بسیار کارآمد در کنار توضیحات مناسب در نظر گرفته شده است تا بازیکنان به‌خوبی مسیر خود را پیدا کنند. همچنین از آن‌جایی که با یک بازی پولی طرف هستیم، خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و ویدیوهای تبلیغاتی نیست (البته سایر مراحل را باید با پول واقعی و از داخل خود بازی خریداری کنید). با پولی که از انجام ماموریت‌ها و کشتن دشمنان‌تان کسب می‌کنید، می‌توانید لباس‌ها و سلاح‌های قوی‌تری را خریداری کنید. در این میان اشاره کنم که با پیشروی در طول داستان هم آیتم‌های متعددی به‌شما داده می‌شود و آن‌چنان نیازی به پرداخت سکه پیدا نمی‌کنید.

بازی موبایل Arcade Quest Legends

معمولا برای سرگرمی بیشتر بازیکنان در بازی‌های نقش‌‌آفرینی، سازنده از حالت‌های مختلف و رویدادهایی استفاده می‌کند تا کاربران ساعت‌های بیشتری را صرف بازی کنند. بازی اندروید و آیفون Arcade Quest Legends این موارد را در خود جای نداده است، اما در هر مرحله جدا از مراحل اصلی، مراحل فرعی و محیط‌هایی تعبیه شده‌اند که نقش همان سیاه‌چال‌ها را ایفا می‌کنند. در این مراحل بازیکنان از سایر کاراکترهای جهان بازی ماموریت‌های متفاوتی را دریافت می‌کنند که به کشتن دشمنان و پاکسازی یک محیط ختم می‌شود. در انتها هم آیتم‌های ارزشمندی به شما اهدا می‌شود. بازیکنان با کشتن دشمنان و پشت سر گذاشتن مراحل می‌توانند XP دریافت کنند. این XP‌ باعث می‌شود سطح شما افزایش پیدا کند. با هر بار افزایش سطح پنج امتیاز کسب می‌کنید که برای بخش ارتقای کاراکتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بخش ارتقای کاراکتر هم با توجه به کلاس مبارزتان می‌توانید او را در بخش‌هایی نظیر قدرت جادو یا میزان آسیب‌رسانی از طریق سلاح‌های Melee تقویت کنید. از نظر بصری هم بازی آفلاین اندروید و آیفون Arcade Quest Legends در جایگاه مطلوبی قرار دارد. اگر به‌دنبال یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های هک اند اسلش هستید، بازی موبایل Arcade Quest Legends می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. جدا از معرفی روزانه‌ بازی‌های موبایل، زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Arcade Quest Legends 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده