// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Alien: Blackout؛ فرار از زنومورف بیگانه

Alien: Blackout یک بازی ماجراجویی ترسناک است که در جریان آن بازیکنان جدا از زنده ماندن، باید مانع از کشته شدن سایر اعضای گروه‌شان شوند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل این بار به‌سراغ یک نسخه جدید از مجموعه‌ای نام آشنا رفته‌ایم؛ مجموعه‌ای که مخاطبان سینما ترس را با آن حس کرده‌اند و کاربران بازی‌های ویدیویی هم با نسخه‌های پیشین‌ آن توانسته‌اند به‌خوبی ارتباط برقرار کنند. بازی اندروید و آیفون Alien: Blackout جدیدترین نسخه از مجموعه Alien به‌حساب می‌آید که قبل از اینکه به‌صورت کامل معرفی شود، کاربران فکر می‌کردند که بازی Alien: Isolation 2 معرفی خواهد شد. از نظر داستانی بازی آیفون و اندروید Alien: Blackout روایت‌گر داستان آماندا ریپلی است که با اعضای تیمش در ایستگاه فضایی Weyland-Yutani گرفتار شده‌اند. حال آماندا باید به خود و اعضای تیمش کمک کند تا از این ایستگاه فضایی خارج شوند، اما یک زنومورف باهوش مانع از این کار می‌شود و باید در کنار فرار، برای زنده‌ماندن هم تلاش کنید.

بازی موبایل Alien: Blackout

نوع حمله زنومورف و مدیریت تیم، مواردی هستند که سازنده سعی کرده است از آن‌ها برای ترسناندن و به‌چالش کشیدن کاربران استفاده کند

با شروع بازی اولین نکته‌ای که متوجه آن خواهید شد، طراحی‌های عالی و بسیار خوب Alien: Blackout است. در قیاس با سایر بازی‌های موبایل، بازی اندروید و آیفون Alien: Blackout دارای گرافیک بالایی است و جزئیات محیط به‌خوبی به‌نمایش گذاشته شده‌اند. با این‌حال از نظر گیم‌پلی با اثری طرف هستیم که یک روایت سینمایی و تعاملی دارد. بازی موبایل Alien: Blackout همانند یک فیلم سینمایی است که بازیکنان انتخاب‌های مختلفی را در جریان این فیلم انجام می‌دهند تا پایانش را مشاهده کنند. موردی که در این میان اهمیت بالایی دارد، انتخاب‌های بازیکنان است. انتخاب‌ها مواردی هستند که به‌صورت مستقیم روی گیم‌پلی بازی تاثیر گذار هستند و امکان دارد باعث زنده‌ ماندن یا کشته شدن کاراکترهای بازی شود. شما در نقش آماندا ریپلی هستید که در یک ایستگاه فضایی در اتاق کنترل قرار دارد. حال از طریق یک نقشه‌ی هولوگرافیک باید چهار عضو تیم‌تان را رهبری و هدایت کنید تا روند داستانی پیش بروند. حال سوال اصلی این است که تیم سازنده از چه المان‌هایی استفاده کرده است تا ترس و چالش به بازی اضافه شوند. در جریان پیشروی در بازی یک زنومورف سعی می‌کند آماندا و اعضای تیم را شکار کند. از این رو باید به‌درستی انتخاب‌هایی داشته باشید که مسیر امنی برای اعضای تیم در نظر گرفته شود. البته در این میان مواردی هم هستند که جان یکی از هم‌تیمی‌ها را به‌خطر می‌اندازد. از این رو یک سری دستورالعمل برای هر یک از اعضا در نظر گرفته شده است. برای مثال نام یکی از کاراکترها سایتو است. زمانی که سایتو را برای انجام ماموریتی هدایت می‌کنید، می‌توانید دستوراتی نظیر مخفی شدن، عجله‌کردن و موارد مشابه بدهید.

بازی موبایل Alien: Blackout

در کنار موارد ذکر شده تیم سازنده‌ی بازی Alien: Blackout در نقشه‌ی هولوگرافیک بازی مسیر عبوری زنومورف را با رنگ سبز نشان داده است. از این رو متوجه خواهید شد که در چه زمانی امکان دارد زنومورف به سایرین حمله کند. همچنین ویژگی بستن یا باز کردن درها را هم از طریق سیستم کنترلر در دست دارید. یکی دیگر از مواردی که ترس و اضطراب را در دل بازیکن به‌وجود می‌آورد، این است که باید حواس‌تان به‌خود آماندا هم باشد. آماندا در یک اتاق کنترل قرار دارد و هر لحظه امکان دارد زنومورف به خود او هم حمله کند. در مواقعی که حس می‌کنید زنومورف نزدیک است و صدای او را می‌شنوید، باید از نقشه‌ی بازی خارج شوید و هر لحظه منتظر مشاهده‌ی او باشید و سریعا در روبه‌روی خود را ببندید. با این‌حال پس از گذشت مدت کوتاهی پیچ و خم بازی موبایل Alien: Blackout را به‌خوبی یاد خواهید گرفت و فرار و زنده‌ماندن از دست زنومورف برای شما ساده می‌شود. بازی اندروید و آیفون Alien: Blackout می‌تواند چند ساعتی هواداران بازی‌های ترسناک و بقا و همچنین هواداران مجموعه Alien را سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Alien: Blackout 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده