// سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Marimo League

بازی موبایل Marimo League : Be Almighty and Watch Combats یک بازی موبایل رقابتی است که در جریان آن با جنگجویان سایر قبایل مبارزه می‌کنید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی رقابتی ساید اسکرولینگ رفته‌ایم؛ اثری که می‌توان آن را یکی از ساده‌ترین بازی‌های موبایل دانست که جز یک حالت رقابتی، محتوای دیگری ندارد، اما طراحی آن به‌نحوی است که می‌تواند شما را برای مدتی سرگرم نگه دارد. بازی اندروید و آیفون Marimo League : Be Almighty and Watch Combats، ساخته استودیو Load Complete، یک بازی رقابتی و شبیه‌ساز است که در نگاه اول بازیکنان فکر می‌کنند با یک بازی آنلاین روبه‌رو هستند. این در حالی است که برای تجربه‌ی بازی به اتصال اینترنت نیاز دارید، اما حریف شما هوش مصنوعی است و خبری از بازیکنان واقعی نیست. از طرفی بازی موبایل Marimo League بخش داستانی خاصی ندارد. شما در نقش جنگجویان ماریمو ظاهر می‌شوید و باید در میدان نبرد با سایر جنگجوها مبارزه کنید. از این رو می‌توانید خود را به‌عنوان یک رهبر برای ماریموها اثبات کنید.

بازی موبایل Miramo League

ساخت و ساز و استفاده از Miracleهای کاربردی، مواردی هستند که باید به آن‌ها اهمیت بدهید

با شروع به بازی آیفون و اندروید Marimo League یکی از کاراکترهای جهان بازی نحوه‌ی بازی کردن را به‌شما یاد خواهد داد. در بازی موبایل Marimo League مکانیزم‌های حرکتی و مبارزه‌ای به‌نحوی طراحی شده است که بازیکنان نیازی نخواهند داشت که هدایت کاراکترشان را برعهده بگیرند. همچنین نیازی نیست مبارزه کنید و تمامی این موارد به‌صورت خودکار انجام می‌شود. حال سوال اصلی این است که بازیکنان در چه زمینه‌ای باید فعالیت داشته باشند؟ در واقع شما یک رهبر هستید و باید جنگجویی را که انتخاب کرده‌اید، مدیریت کنید. این گفته بدین معنا است که با شروع مبارزات، دو کاراکتر برای شما در نظر گرفته می‌شوند که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه و ورود به میدان نبرد، یک نوار مخصوص را در پایین صفحه نمایش خود مشاهده می‌کنید. در واقع بازیکنان می‌توانند از مواردی به اسم Miracle در خانه‌های مختلف این نوار استفاده کنند. Miracleها می‌توانند آیتم‌ها یا مهارت‌هایی باشند که در طول نبرد می‌توانید از آن‌ها برای جنگجوی خود استفاده کنید. برای مثال آیتم بازیابی نوار سلامت یا یک سنگ که آن را پشت کاراکترتان می‌اندازید تا برگردد و سنگ را بردارد و به‌حریف ضربه وارد کند. رفته رفته با پیدا کردن آیتم‌های مختلف و استفاده از سیستم ساخت و ساز بازی می‌توانید خودتان را قوی‌تر کنید. قوی‌تر کردن شما بدین معنا است که کاراکتر انتخابی‌تان قدرت بیشتری خواهد داشت.

بازی موبایل Miramo League

در ابتدای متن گفته شد که در بازی موبایل Marimo League بازیکنان برای اثبات خود به‌عنوان یک رهبر وارد میدان جنگ می‌شوند. حال بازی Marimo League دارای لیگ‌های مختلفی است که از برنز شروع می‌شود. بازیکنان در جریان این لیگ‌ها باید نبردهای متعددی را انجام بدهند تا بتوانند خود را به‌لیگ‌های بالاتر برسانند. از طرفی پس از گذشت چند مبارزه، یک نبرد چالشی برای بازیکنان در نظر گرفته می‌شود. این نبرد چالشی شامل مبارزه با یک کاراکتر بسیار قوی است و اگر برنده شوید، راه صعود خود به‌لیگ‌های بالاتر را هموار خواهید ساخت. از این رو ساخت و ساز استفاده مناسب از این سیستم می‌تواند خروجی بهتری در مسابقات را در دسترس بازیکنان قرار بدهد. در انتها بازی اندروید و آیفون Marimo League با اینکه یک بازی رقابتی است، اما درون مایه‌ای شبیه‌ساز دارد که بازیکنان وظیفه‌ی مدیریت و رهبری یک گروه مبارز را دارند. البته در این میان کاراکترهایی که به‌عنوان مبارز در نظر گرفته شده‌اند، تعداد زیادی ندارند و پس از گذشت مدتی روندی تکراری را به‌خود می‌گیرند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Marimo League 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده