// دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Forged Fantasy؛ قهرمانان شکست ناپذیر

Forged Fantasy یک بازی موبایل نقش‌آفرینی گروهی است که بازیکنان در قالب قهرمان‌هایی ظاهر می‌شوند که باید پلیدی و تاریکی را در قلمروهای مختلف از بین ببرند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

یکی از تفاوت‌هایی که میان بازی‌های نقش آفرینی موبایل با سایر پلتفرم‌ها وجود دارد، این است که سیستم گیم‌ پلی و مکانیزم‌های بازی را به‌شکلی طراحی می‌کنند که کاربران کمتر درگیر هدایت کاراکتر و مبارزات شوند و بیشتر بخش‌های مدیریتی را خودشان انجام بدهند. در معرفی بازی موبایل امروز هم به‌سراغ یک بازی نقش‌آفرینی رفته‌ایم که با از این موارد سعی کرده است تجربه‌ای تک‌نفره و چند‌نفره‌ی لذت بخشی را در دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار بدهد. بازی اندروید و آیفون Forged Fantasy، ساخته استودیو Hothead Games، یک بازی نقش‌آفرینی گروهی است که داستان قهرمان‌هایی را روایت می‌کند که در قلمروهای مختلف باید دشمنان خود را از بین ببرند. در واقع بازیکنان با تیم خود باید در هفت قلمرو مختلف پلیدی و تاریکی را از بین ببرند. همچنین مورد دیگری که در ادامه به آن خواهیم پرداخت محتویات متعدد و سرگرم کننده‌ای است که بازی موبایل Forged Fantasy در دسترس کاربرانش قرار داده است.

بازی موبایل Forged Fantasy

برای اینکه بتوانید یک تیم قدرتمند را تشکیل دهید، باید قهرمان‌هایی با کلاس‌های مناسب در تیم‌تان قرار بدهید تا هم قدرت تدافعی و هم تهاجمی شما بالا باشد

با شروع بازی باید مستقیم وارد بخش داستانی شوید. در بخش داستانی بازی آیفون و اندروید Forged Fantasy هفت قلمرو مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. هر قلمرو بیانگر محیطی جدید با مراحلی متفاوت است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌های متنوعی کسب کنند. سیستم بازی کردن بدین شکل است که بازیکنان یک تیم پنج نفره از قهرمان‌های دلخواه‌شان را تشکیل می‌دهند و وارد بازی می‌شوند. قهرمان‌های بازی موبایل Forged Fantasy در کلاس‌های مختلفی تعریف می‌شوند. برای مثال بعضی از آن‌ها کلاس پشتیبان هستند که جدا از آسیب‌رساندن به سایر دشمنان، می‌توانند نوار سلامت هم‌تیمی‌های خود را از طریق مهارت‌هایی که دارند، بازیابی کنند. همچنین کلاس Ruoge همان کاراکترهای دوربردی هستند که از طریق سلاح‌هایی مثل تیروکمان از فواصل دور دشمنان را از میان بر می‌دارند. این در حالی است که دسته‌ی آخر مربوط به کاراکترهای مبارز می‌شود که با شمشیر و سایر سلاح‌های Melee دشمنان را از میان بر می‌دارند. قلمرو اول حالت تمرینی و آموزشی را دارد و بازیکنان آن‌چنان چالشی را حس نخواهند کرد، اما رفته رفته در قلمروهای بعدی متوجه خواهید شد که باید نوع تیم خود را به‌گونه‌ای بچینید که در مبارزات مشکلی نداشته باشید. معمولا بهترین گزینه این است که از دو قهرمان مبارز، یک قهرمان دوربرد و دو قهرمان پشتیبان استفاده کنید. در طول بازی کردن‌تان می‌توانید بین قهرمان‌های بازی سوییچ کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشید، زیرا هوش مصنوعی هم‌تیمی‌های شما کمی ضعیف کار شده‌اند. همچنین می‌توانید سیستم بازی کردن‌تان را روی حالت خودکار بگذارید تا هوش مصنوعی هدایت تمامی شخصیت‌ها را به‌دست بگیرد.

در بخش ارتقای کاراکتر می‌توانید قدرت کلی یا مهارت‌های هر کاراکتر را ارتقا دهید یا اینکه ارزش آن‌ها را بالا ببرید

در این میان اشاره کنم که در همان ابتدا پنج قهرمان در دسترس بازیکنان قرار داده نشده است و باید با پیشروی در حالت‌های مختلف بازی و همچنین بخش داستانی، کارت‌های سایر قهرمان‌ها را کسب کنید تا بتوانید تیم پنج نفره‌ی خود را تشکیل بدهید. به‌عبارتی تیم سازنده بازیکنان را مجبور می‌کند تا بخش داستانی را تا انتها کامل کنند، زیرا سایر حالت‌های بازی اندروید و آیفون Forged Fantasy هم وابسته به بخش تک‌نفره‌ی بازی هستند. جدا از بخش تک‌نفره تیم سازنده از یک حالت مشارکتی و PvP استفاده کرده است. در حالت PvP بازیکنان می‌توانند با تیم پنج نفره‌شان مقابل یک دیگر قرار بگیرند. از این رو برای به‌دست آوردن کارت‌های قوی‌تر و همچنین افزایش سطح‌تان و ارتقای سایر قهرمان‌ها، مجبور می‌شوید بخش داستانی را تا انتها تمام کنید. در این میان پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم تا حدی روی روند حالت PvP بازی تاثیر گذاشته است. بازیکنان با پرداخت پول واقعی می‌توانند صندوق‌هایی را باز کنند که حاوی کارت‌های جدید یا کارت‌های قهرمان خودشان جهت ارتقای ارزش است. زمانی که ارزش یک قهرمان را بالاتر می‌برید، از نظر قدرت و مهارت قوی‌تر از گذشته می‌شود. در حالت مشارکتی هم بازیکنان در گروه‌های خود می‌توانند به‌سراغ Raidهای متفاوتی بروند. البته این Raidها را می‌توانید به‌صورت تک‌نفره هم انجام بدهید.

بازی موبایل Forged Fantasy

از دیگر حالت‌های بازی موبایل Forged Fantasy می‌توان به رویدادها اشاره کرد. رویدادها مواردی هستند که از اواسط بازی در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شوند. در جریان رویدادها بازیکنان باید مراحل به‌خصوصی را انجام بدهند و با کامل کردن‌شان، کارت قهرمان‌های بازی و آیتم‌های ارزشمندی را دریافت می‌کنید. به‌عبارتی سازنده سعی کرده است با پاداش دادن‌های ارزشمند، یک تعادل میان بازیکن‌های عادی و بازیکنانی که به‌سراغ پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌روند، برقرار کند. با تمام این تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی نقش‌آفرینی تیمی با گرافیک و طراحی‌های فانتزی هستید، Forged Fantasy می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Forged Fantasy 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده