// یکشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Road to Valor: World War II؛ کارت‌بازی در جنگ جهانی دوم

بازی موبایل Road to Valor: World War II یک بازی کارتی است که جنگ جهانی دوم را نشان می‌دهد و بازیکنان با انتخاب ارتش خود، با سایر بازیکنان رقابت می‌کنند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی کارتی رفته‌ایم. معمولا بازی‌های کارتی جنگ‌های آینده یا نبردهایی در جهانی علمی تخیلی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این در حالی است که بازی اندروید و آیفون Road to Valor: World War II، ساخته استودیو Dreamotion Inc، یک بازی کارتی با حال و هوای جنگ جهانی دوم است. از نظر داستانی بازی موبایل Road to Valor: World War II فاقد داستان خاصی است و حتی بخش تک‌نفره‌ای هم در نظر گرفته نشده است. به‌عبارتی بازی Road to Valor: World War II یک اثر کاملا آنلاین است که بازیکنان در فضای جنگ جهانی دوم از طریق نیروها و سلاح‌های آن زمان با سایر بازیکنان جهان Road to Valor: World War II رقابت می‌کنند.

Road to Valor: World War II
Road to Valor: World War II
Road to Valor: World War II
چیدن یک استراتژی خاص و استفاده از موقعیت‌های مختلف می‌تواند برگ برنده‌ی شما را امضا کند

با اینکه بازی اندروید و آيفون Road to Valor: World War II فاقد بخش داستانی و تک‌نفره است، اما دلیل نمی‌شود بخش تمرینی و آموزشی برای بازیکنان در نظر گرفته نشده باشد. با شروع بازی متوجه می‌شوید که باید میان نیروهای متفقین و متحدین جنگ جهانی دوم یکی را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. هر کدام از این موارد نیروهای مخصوص به‌خودشان را دارند؛ از پیاده نظام‌ها گرفته تا تانک‌ها و کمک‌های هوایی که در گوشه و کنار بازی می‌توانند کمک حال شما باشند. با شروع بخش تمرینی، چهار بازی مختلف را با هوش مصنوعی انجام خواهید داد. در جریان این چهار بازی یکی از موارد و استراتژی‌های بازی به شما آموزش داده می‌شود. ساختار بازی کارتی Road to Valor: World War II بدین شکل است که شما یک پایگاه اصلی و دو Turret دارید که از پایگاه محافظت می‌کنند. تیم حریف هم بدین شکل یک پایگاه در سمت دیگر تصویر دارد. حال شما در طول نبرد باید از کارت‌های مختلفی استفاده کنید تا بتوانید بهترین خروجی را به‌دست بیاورید. حال سوال اصلی اینجا است که رمز پیروزی چیست؟ در واقع جواب این سوال را باید خودتان پیدا کنید، اما اصلی‌ترین موردی که می‌تواند کمک شما باشد، چیدن یک استراتژی مناسب و آمادگی رویارویی با اتفاقات مختلف است. بعضی از کاربران بازی‌های ویدیویی فکر می‌کنند که بازی‌های کارتی نیازی به تمرکز و چیدن استراتژی مناسب ندارد. واقعیت این است که هر بازی رقابتی این موارد را شامل می‌شود و بازی‌های کارتی هم از این قاعده مستثنا نیستند. برای مثال ساده‌ترین استراتژی‌های بازی اندروید و آیفون Road to Valor: World War II این است که از کارت‌های ضد حریف استفاده کنید و منتظر باشید و ببینید که اگر یک کارت شما خنثی شد، از چه کارت‌های دیگری می‌توانید استفاده کنید. همچنین با چه کارت‌هایی بازی را شروع کنید تا انرژی اولیه شما سریعا خالی نشود. 

Road to Valor: World War II
Road to Valor: World War II
Road to Valor: World War II

بازی موبایل Road to Valor: World War II یک بازی کاملا آنلاین است؛ از این رو سیستم Matchmaking و طراحی‌اش می‌تواند موفقیت یا عدم موفقیت بازی مورد نظر را مشخص کند. در Road to Valor: World War II سیستم Matchmaking به‌نحوی طراحی شده است که بازیکنان با توجه به‌رتبه و سطح‌شان می‌توانند در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. حال هرقدر که نبردهای بیشتری را برنده شوید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید و رتبه و جایگاه‌تان هم افزایش پیدا می‌کند. نتیجه‌ی این کار دریافت کارت‌های ارزشمند‌تر و قوی‌تر است تا بتوانید یک میز کارت بسیار کارآمد و قدرتمند را بچینید. همچنین سیستم ارتقای سطح هم برای کارت‌های شما در نظر گرفته شده است. زمانی که تعداد مشخصی از کارت‌های باز شده‌ی خود را دریافت کنید، می‌توانید از طریق پول داخل بازی آن‌ها را ارتقا دهید تا قدرت‌شان بیش از پیش افزایش پیدا کند. در انتها بازی اندروید و آیفون Road to Valor: World War II به‌خوبی می‌تواند علاقه‌مندان به بازی‌های کارتی و رقابتی را ساعت‌ها سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Road to Valor: World War II 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده