// چهار شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Criminal Minds؛ حل پرونده‌های جنایی

بازی موبایل Criminal Minds: The Mobile Game یک بازی جنایی و سینمایی است که در جریان مراحل متفاوت باید پرونده‌ی جنایت‌های مختلفی را حل کنید. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی جنایی و معمایی رفته‌ایم؛ اثری که سعی کرده است همانند سریال‌های جنایی تلویزیون، داستانی تعاملی را روایت کند و کاربران را به‌چالش بکشد. بازی اندروید و آیفون Criminal Minds: The Mobile Game، ساخته استودیو FTX Games LTD، یک بازی جنایی اکشن است که بازیکنان در نقش کارآگاه‌هایی قرار می‌گیرند که باید پرونده‌های مختلفی را حل کنند. در واقع داستان بازی در چند چپتر مختلف روایت می‌شود و هر چپتر شامل مراحل متعددی است که بازیکنان باید حل یک پرونده را آغاز کنند و آن را سرانجام برسانند.

بازی موبایل Criminal Minds: The Mobile Game

معماها با تمام ساده بودن‌شان جذابیت خاصی دارند که شما را به ادامه‌ی حل کردن‌شان مجبور می‌کنند

گیم‌پلی یکی از مواردی است که بازی موبایل Criminal Minds: The Mobile Game را به اثری جذاب و متفاوت نسبت به سایر بازی‌های ویدیویی تبدیل کرده است. زمانی که وارد یک چپتر می‌شوید، میان‌پرده‌ای را مشاهده می‌کنید که نحوه‌ی رخ دادن جنایت و مجرم را نشان می‌دهد. حال در مراحل بعدی بازیکنان باید سرنخ‌ها را در کنار یکدیگر قرار بدهند تا بتوانند پرونده‌ی مورد نظر را حل کنند. ساختار بازی آیفون و اندروید Criminal Minds: The Mobile Game به‌شکلی طراحی شده است که حس و حال بازی‌های اپیزودیک به بازیکنان القا می‌شود. این گفته بدین معنا است که تمامی مراحل بازی دارای گیم‌پلی نیستند، بلکه بعضی از آن‌ها تنها میان‌پرده‌هایی هستند که پس از مشاهده کردن‌شان کامل می‌شوند. حال سوال اصلی این است که بازی اندروید و آیفون Criminal Minds: The Mobile Game چه مواردی را در خود جای داده است و معماهایش به چه شکلی طراحی شده‌اند که می‌تواند کاربر را سرگرم کند؟ همانطور که گفته شد بازی به‌شما نشان می‌دهد که چه شخصی مجرم است یا مجرم را در ذهن شما تداعی می‌کند، اما معماها و به هم مرتبط ساختن سرنخ‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که از آن لذت خواهید برد و با اشتیاق برای به‌دام انداختن مجرم تلاش می‌کنید. تیم سازنده معماها را به‌نحوی طراحی کرده است که بازیکنان از بازی کردن و داستان‌سرایی لذت ببرند و سعی نکرده است با خلق پازل‌های سخت آن‌ها را به‌چالش بکشد.

بازی موبایل Criminal Minds: The Mobile Game

همچنین بازی معمایی اندروید و آيفون Criminal Minds: The Mobile Game یک بازی رایگان نیست. تنها ۱۶ مرحله بازی به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار داده شده است و برای خرید نسخه‌ی کامل باید هزینه کنید. از این رو هیچ سیستم راهنمایی که به پرداخت‌های درون برنامه‌ای یا ویدیوهای تبلیغاتی مرتبط باشد، در بازی قرار ندارد. در مرحله‌ی اول نحوه استفاده از ابزارها و سیستم‌های بازی به بازیکنان یاد داده می‌شود. یکی دیگر از موارد جالب و هیجان‌انگیز بازی موبایل Criminal Minds: The Mobile Game این است که بعضی از ماموریت‌های هر مرحله را می‌توانید توسط کاراکترهای مختلفی انجام بدهید. انجام ماموریت‌ها توسط کاراکترها باعث می‌شود XP دریافت کنند و سطح‌شان ارتقا پیدا کند. از این رو ساده‌تر از قبل می‌توانید معماها را حل کنید. در این میان اشاره کنم که هر کارآگاه مهارت‌های مخصوص به خودش را دارد و برای حل معماها باید به این مورد توجه داشته باشید. در انتها بازی اندروید و آیفون Criminal Minds: The Mobile Game با تمام سادگی‌اش می‌تواند کاربران پلتفرم موبایل را چند ساعت سرگرم کند و تجربه‌ای خوب از یک بازی جنایی اپیزودیک را در دسترس‌شان قرار بدهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Criminal Minds: The Mobile Game 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده