// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Next Sword؛ ماجراجویی با طعم 2048

بازی موبایل Next Sword یک بازی ماجوراجویی با المان‌های نقش آفرینی و حل معما است که سعی دارد تجربه‌ی لذت بخشی را در دسترس کاربران قرار بدهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی موبایلی که معرفی می‌کنیم، ترکیبی از المان‌ سبک‌هایی است که شاید کمتر شخصی انتظار داشته باشد که ترکیب این موارد، اثری سرگرم کننده خلق می‌کند. بازی اندروید و آیفون Next Sword، ساخته استودیو River Games، یک بازی ماجراجویی با المان‌های بازی‌های معمایی است. داستان بازی موبایل Next Sword روایت‌گر غارتگری است که به‌مخفیگاه اژدها نفوذ می‌کند و تخم وی را می‌دزدد. بر اثر یک اتفاق شمشیر او تخم اژدها را می‌شکند و از این رو می‌تواند قدرت عجیب و قدرتمندی را کسب کند. بازیکنان در نقش این کاراکتر قرار می‌گیرند تا مراحل بازی را پشت سر بگذراند و دشمنان خود را از میان بردارند. داستان بازی، روایت خاص و جذابی ندارد و بیشتر زمینه‌ساز ورود بازیکنان به جهان Next Sword است.

Next Sword
Next Sword
Next Sword
تیم سازنده به‌خوبی توانسته است ایده بازی 2048 را در بازی خود قرار بدهد

با شروع بازی آیفون و اندروید Next Sword وارد بخش تمرینی می‌شوید؛ جایی که نحوه‌ی بازی کردن به شما یاد داده می‌شود. در سه مرحله‌ی ابتدایی بازی موبایل Next Sword نحوه بازی کردن و ارتقای قدرت خود را یاد می‌گیرید. گیم‌پلی بازی دارای المان‌های بازی‌های معمایی و حل پازل است، اما نه بازی‌های مرسوم این سبک. اگر از هواداران بازی‌های موبایل باشید حتما نام بازی موبایل 2048 را شنیده‌اید. اثری که در جریان آن بازیکنان باید با کشیدن انگشت‌شان روی صفحه نمایش و در چهار جهت اصلی، می‌توانند اعداد مشابه را با یکدیگر جمع کنند. حال تیم سازنده Next Sword با استفاده از این ویژگی گیم‌پلی و مبارزات را طراحی کرده است. با شروع هر مرحله، یک صفحه شطرنجی و دشمن مورد نظر را مشاهده می‌کنید. بازیکنان در صفحه‌ی شطرنجی Next Sword چهار آیتم را مشاهده خواهند کرد. اولین آیتم شمشیرهایی است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنند و ضربات‌شان قوی‌تر شود. دومین و سومین آیتم عناصر یخ و آتش هستند که جدا از ترکیب با یکدیگر، با شمشیر هم ترکیب می‌شوند. از این رو می‌توانید ضرباتی با عنصری خاصی را اعمال کنید. آخرین آیتم هم در واقع کاراکتر بازی است. بازیکنان با مشاهده چند کاراکتر می‌توانند آن‌ها را ترکیب کنند. این مورد هم به قدرت ضربات شما کمک می‌کند. حال سوال اصلی اینجا است که نحوه‌ی ضربه‌زدن به چه شکل خواهد بود. در بازی اندروید و آیفون Next Sword تنها یک راه ضربه‌زدن وجود دارد و آن‌ هم ترکیب شمشیر و کاراکتر است.

توجه به عنصر مورد استفاده دشمن، باعث می‌شود بتوانید ضربات کارآمدی را روی حریف اعمال کنید

حال بازیکنان از طریق ترکیب موارد ذکر شده و انجام حرکات مناسب، می‌توانند ضربات قدرتمندی را اعمال کنند. در این میان یادتان باشد که عناصری را که روی شمشیرهای مختلف قرار می‌گیرند، قادر به ترکیب کردن نیستند. از طرفی در هر مرحله به نوع دشمن‌تان توجه کنید. برای مثال بعضی از دشمنان شما اژدهایانی هستند که عنصر آتش قدرت اصلی آن‌ها است. از این رو از طریق یخ می‌توانید آسیب بیشتری را وارد کنید یا دشمنانی که لایه‌ای سنگی از آن‌ها حفاظت می‌کند؛ این نوع دشمنان را باید از طریق ترکیب شمشیرها و کاراکتر بازی از بین ببرید. نحوه‌ی آسیب رساندن دشمنان به شما چگونه خواهد بود؟ مراحل ابتدایی آن‌چنان چالش برانگیز نخواهند بود، اما هرقدر که جلوتر می‌روید، نیازمند دقت در حرکات خود هستید. همچنین حریف شما هم قابلیت حمله کردن دارد. حمله کردن حریف بدین شکل است که روی خانه‌ی شطرنجی بازی یک ردیف یا ستون هدف قرار داده می‌شود و طی دو حرکت باید المان‌های مهم خود را از آن منطقه خارج کنید، وگرنه منابع مورد نظر از بین خواهند رفت.

Next Sword
Next Sword
Next Sword

در بازی موبایل Next Sword کاراکتر اصلی دارای یک قدرت دیگر هم است که بازیکنان می‌توانند در هر مرحله یک بار از آن استفاده کنند. حال با بالا رفتن بیشتر سطح‌تان می‌توانید جایگاه‌های بیشتری را برای مهارت‌های خود آزاد کنید. البته از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم می‌توانید این کار را انجام بدهید. همچنین یک بخش ارتقای مهارت‌های دریافتی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در طول بازی و پشت سر گذاشتن مراحل، جوایزی را کسب خواهید کرد که شامل کارت‌هایی برای ارتقا یک مهارت یا کارت‌هایی برای کسب یک مهارت جدید می‌شوند. بازی اندروید و آیفون Next Sword با تمام سادگی‌اش می‌تواند مخاطبان بازی‌های موبایل را چندین ساعت سرگرم کند و تجربه‌ای متفاوت را ارائه دهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Next Sword


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده